Nemuno žiedo trasoje vyko Baltijos šalių automobilių žiedinės lenktynės
Rūtos Slušnytės nuotr.
Nepaisant kone visą dieną pliaupusio lietaus ir stipraus vėjo, birželio 2-ąją dieną Nemuno žiedo trasoje vyko Baltijos šalių automobilių žiedinės lenktynės. Išmėginti savo jėgas čia susirinko net 80 sportininkų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Rusijos.
Varžybos vyko itin sudėtingomis sąlygomis, kurios iš lenktynininkų pareikalavo maksimalios koncentracijos bei sugebėjimo greitai prisitaikyti ne tik prie šlapios, bet ir prie nuolatos kintančios kelio dangos, mat tarpais tarp liūčių vėjas greitai nudžiovindavo trasą. Tačiau lietus neatvėsino sportininkų ambicijų siekti aukščiausios pozicijos rezultatų lentelėje. Tad nepabūgę žvarbaus oro žiūrovai galėjo išvysti įspūdingų kovų. Rezultatus šį sykį lėmė patirtis ir meistriškumas.
Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių čempionato dalyviai į startą stojo kartu su Baltic open klase. Puikų tempą čia diktavo latvis Vitalijus Kalmi. Tiesa antrųjų lenktynių metu padaryta vairavimo klaidelė ir slystelėję šio piloto vairuojamo BMW M3 ratai suteikė progą Ramūnui Čapkauskui aplenkti varžovą, bet neilgam. Jau tame pačiame rate latvių lenktynininkas susigražino prarastą poziciją. Tiesa abu sportininkai užlipo ant aukščiausios apdovanojimų pakylos laiptelio savo klasėse.
Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių atviro čempionato II etapo rezultatai
|
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baltijos šalių automobilių žiedinių lenktynių čempionato II etapo rezultatai
|
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
| ||
|
|
|
Ko gero, vienos įspūdingiausių ir gražiausių lenktynių vyko Estijos čempionato „BMW 325 cup“ įskaitoje, kur visi dalyviai vairuoja tos pačios markės ir modelio techniką. Panaši automobilių charakteristika ir greitis nesuteikia techninio pranašumo prieš varžovus ir pergalę lemia, sportininkų žargonu kalbant, „tarpinė tarp vairo ir sėdynės“, tai yra piloto sugebėjimas ir patirtis. Abiejų važiavimų metu čia buvo apstu driftui būdingų slydimo efektų ir laimingai pasibaigusių apsisukimų pavojingose vietose.
Estijos automobilių žiedinių lenktynių atviro čempionato II etapo CUP rezultatai
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naujosios BaTCC klasės, „Kumho Challenge“, dalyviai prie starto linijos stojo kartu su Latvijos Nacionalinės klasės lenktynininkais. Šioje įskaitoje išvydome ir Lietuvos sportininkus Mantą Neverdauską bei Karolį Dolebą. Karoliui koją pakišo padarytas falšstartas ir už tai gauta „stop&go“ bauda. Na, o Mantui čia nebuvo lygių. Abu kartus pirmas kirtęs finišo liniją šis sportininkas namo išsivežė pirmosios vietos taurę ir prizą – „Kumho“ padangų komplektą. Šio tipo padangos yra privalomos visiems šios įskaitos dalyviams.
KUMHO CHALLENGE rezultatai
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Latvijos Nacionalinė klasė įdomi tuo, kad čia dažniausiai galima išvysti labai įvairios ir retai matomos žiedinių lenktynių trasose technikos. Ne tradicinė ir starto pozicijų nustatymo tvarka: į pirmųjų lenktynių startą jie stoja pagal burtų keliu nustatytas pozicijas, o į antrųjų pagal pirmojo važiavimo rezultatus, bet atvirkščiai. Negausiai susirinkę sportininkai abu kartus vairavo stabiliai ir finišavo beveik ta pačia tvarka.
Latvijos automobilių žiedinių lenktynių atviro čempionato Nacional class II etapo rezultatai
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mini žiedinės lenktynės nenusileido kitoms azartu. Nors žiūrovus kiaurai merkė lietus, o palapines dalyvių parke laužė vėjas, tačiau bolidų viduje buvo tikrai karšta. Beveik visuose važiavimuose nuo starto iki finišo virė kova dėl vietos ant nugalėtojų pakylos. Tiesa, įprastai gausi „Open“ klasė šiame etape nesurinko pakankamai dalyvių atskiram važiavimui ir startavo kartu su A3000 klase.
Lietuvos automobilių mini žiedinių lenktynių pirmenybių II etapo rezultatai:
|
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
|
|
|
|
|
|
|
|
|