Pasibaigęs. 04-25 04:30
NBA
Thunder
124
Pelicans
92
Pasibaigęs. 04-27 22:30
NBA
Pelicans
85
Thunder
106
Pasibaigęs. 04-28 19:30
LKL
CBet
85
Rytas
98
Pasibaigęs. 04-29 18:50
LKL
Žalgiris
95
M Basket
68
Pasibaigęs. 04-30 03:30
NBA
Pelicans
89
Thunder
97
Pasibaigęs. 04-30 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
85
Panathinaikos
83
Pasibaigęs. 04-30 21:30
Eurolyga
Olympiacos
80
Barcelona
82
Pasibaigęs. Vakar 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
77
CBet
116
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Neptūnas
85
Wolves
86
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. Vakar 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. Vakar 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Šiandien, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
Šiandien, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
Šiandien, 19:45
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
Šiandien, 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
Rytoj, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

R.Šležas: „Dragas sparčiai progresuoja“

2014.08.01 10:32
Algimanto Brazaičio ir Audriaus Žilėno nuotr.

Algimanto Brazaičio ir Audriaus Žilėno nuotr.

Iki šio sezono Lietuvos drag‘o (traukos lenktynių) čempionato pabaigos likus vos vienam etapui, apie šio sporto perspektyvas, augantį profesionalumą, dalyvių ir žiūrovų skaičių, kalbamės su Lietuvos automobilių sporto federacijos drago komiteto pirmininku Rolandu Šležu.

- Rolandai, papasakokite apie šių metų drago sezoną, kokių naujienų, pokyčių atsirado?

- Šių metų sezoną vertinu puikiai – maloniai stebina didėjantis žiūrovų susidomėjimas, aktyvus palaikymas ir varžybose dalyvaujančių lenktynininkų gausa. Kalbant apie taisyklių pakeitimus, šiemet taškai pradėti skirti ir už kvalifikacijoje parodytą rezultatą. Taip pat, ties 201-ojo metro (aštuntadalio mylios) riba įrengti papildomi davikliai, padedantys kontroliuoti itin didelį greitį išvysčiusius dalyvius, kurie prie finišo linijos bijo viršyti savo klasės greičio ir laiko reikalavimus.

- Ar matote šios sporto šakos augimą?

- Birželio 14-15 dienomis Kazlų Rūdos aerodrome vyko „Lithuania Drag Days 2014“. Galiu pasidžiaugti, jog renginyje dalyvavo 116 sportininkų – tai absoliutus visų laikų Lietuvos traukos lenktynių rekordas. „Lithuania Drag Days 2014“ metu vyko Lietuvos drago čempionato antrasis etapas ir Latvijos drago čempionato antrasis etapas. Renginys buvo papildytas koncertu, karinės technikos paroda, „Drift Taxi“, kaskadiniais motociklininkų triukais. Visa tai galima vadinti vienu įspūdingiausių drago renginių, kurio dalyvių neišgąsdino net prastas oras. Būtent tokie pavyzdžiai, kai susirenka daug lenktynininkų ir žiūrovų, puikiai iliustruoja drag‘o augimą, profesionalėjimą, kuris, tikiuosi, progresuos ir toliau.

- Kaip vertinate traukos lenktynių situaciją Baltijos šalių bei visos Europos kontekste?

- Jeigu reikėtų palyginti, sakyčiau, jog Lietuvoje traukos lenktynės yra per viduriuką. Reitinguojant Baltijos šalis, Estija neabejotinai užimtų pirmąją vietą. Dragas Estijoje populiarus jau daugybę metų, jų lenktynėse dalyvauja daug greitų lenktynininkų iš Suomijos. Žinoma, latviai taip pat demonstruoja gerus rezultatus, tačiau mūsų ir Estijos lenktynininkai juos lenkia.

- Kaip dragas atrodo kitų Lietuvos automobilių sporto šakų kontekste?

- Sudėtinga tiksliai įvertinti drago poziciją. Tikrai negalime lygintis su daugybę entuziastų pritraukiančiu raliu ar žiedinėmis lenktynėmis. Lyginant su šonaslydžiu – traukos lenktynės sparčiai auga, ir profesionalėja todėl esame jau netoli, galime būti lyginami.  

- Ko galime tikėtis iš lietuviškojo drago artimiausioje ateityje?

- Labiausiai norime pratęsti ir gražia tradicija paversti „Lithuania Drag Days“. Planuojame, kad renginio metu ir vyks Lietuvos ir Latvijos čempionatų etapai, prie kurių kviesime ir skatinsime prisijungti Estijos bei Latvijos lenktynininkus. Dvi dienas festivalį stebėję kaimynai iš Kaliningrado iškart po jo taip pat išreiškė norą prisijungti.

- Gal galite išskirti perspektyviausius drag‘o sportininkus, kurie, Jūsų nuomone, padarė didžiausią pažangą?

- Šiuo metu perspektyviausiais vadinčiau rekordus gerinančius Martyną Kierą ir Rimantą Menclerį, kurie vairuoja priekiniais ratais varomus automobilius. Būtina paminėti ir išskirti sezono lyderį Jezij Chmelevski, pagerinusį sau pačiam priklausiusį Lietuvos galiniais ratais varomų automobilių rekordą bei pasiekusį naują Latvijos rekordą. Šis lenktynininkas jau keletą lenktynių važiuoja labai stabiliai. Tai paprastai nebūdinga tokio lygio bolidams.

- Kokį galingiausią drag’o automobilį Jums teko sutikti Lietuvoje?

- Tai „Jet Car“ – specialiai drag‘o lenktynėms sukonstruotas 2000 KW galią turintis automobilis su turbo reaktyvinio lėktuvo varikliu.

- Kokius automobilius dažniausiai galima išvysti traukos lenktynėse?

- Mūsų lenktynininkai dažniausiai vairuoja „Audi“ ir „BMW“ markių automobilius. Vertinant iš techninės pusės, jie pakankamai gerai atlaiko tenkantį krūvį ir yra lengvai „tiuninguojami“ – pritaikomi varžyboms.

- Kokias drago varžybas Lietuvoje ir Europoje rekomenduotumėte būtinai aplankyti šios sporto šakos gerbėjams?

- Lietuvoje - „Lithuania Drag Days“, o apsilankymas Anglijoje esančioje „Santapod“ trasoje, turbūt yra ne tik visų žiūrovų, bet ir lenktynininkų svajonė.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų
FUTBOLASLT PODCASTAS