„Red Bull“ per klaidą reikalavo Verstappeną atiduoti poziciją, Russellas ir Wolffas liko priblokšti

George'as Russellas | „Stop“ kadras
Barselonoje (Ispanija) sekmadienį vyko 9-osios „Formulės 1“ sezono lenktynės, kurias paženklino sunkiai suvokiamas Maxo Verstappeno („Red Bull“) elgesys.
Likus 6 ratams iki finišo lenktynės buvo pratęstos po saugos automobilio fazės. M. Verstappenas iš karto paslydo posūkyje, o tuo pasinaudojo Charlesas Leclercas, atėmęs iš olando 3-ią vietą. Netrukus olandą atakavo ir George‘as Russellas. M. Verstappenas tiesiojoje šiek tiek susidūrė su Ch. Leclercu, vėliau olandą kliudė ir G. Russellas.
Kai „Red Bull“ pasakė M. Verstappenui, kad reikėtų praleisti G. Russellą į priekį, olando nervai neatlaikė, nes jis buvo įsitikinęs, kad ankstesniame epizode kaltas buvo G. Russellas. Tada M. Verstappenas ėmė krėsti kvailystes, kai tyčia pristabdė ir kliudė G. Russellą. Po kiek laiko olandas visgi praleido G. Russellą į priekį.
Kaip vėliau paaiškėjo, pirmajame M. Verstappeno ir G. Russello incidente teisėjai olando kaltės nematė. Nors tąkart M. Verstappenas išvažiavo už trasos ribų, teisėjai nustatė, kad jis neleistino pranašumo neįgijo, tad „Red Bull“ suklydo, reikalaudama savo pilotą atiduoti poziciją.
„Matėme, kad teisėjai užfiksavo tą incidentą, norėjome išgirsti jų pirminę nuomonę, bet negavome jokios informacijos. Prisimindami precedentus padarėme išvadą, kad Maxas veikiausiai bus nubaustas, todėl paraginome jį atiduoti poziciją George‘ui. Maxas tada labai supyko, nes nesijautė padaręs kažką blogo: visų pirma, jam buvo palikta per mažai vietos trasoje, visų antra – George‘as tuo metu nebuvo pilnai užbaigęs lenkimo. Po pokalbių su inžinieriumi Maxas sutiko atiduoti poziciją ir tada 5-ajame posūkyje turėjo kontaktą su George‘u“, – sakė „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris.
Po lenktynių teisėjai pranešė, kad M. Verstappenui skyrė 10 baudos sek. už avarijos sukėlimą. Tai olandą nubloškė iš 5-os vietos net į 10-ą. Negana to, M. Verstappenas gavo 3 baudos taškus. Olandas dabar yra surinkęs 11 baudos taškų ir yra per 1 baudos tašką nuo vienerių lenktynių diskvalifikacijos. 2 iš tų taškų nustos galioti birželio 30 d., tad M. Verstappenui visą mėnesį reikės vengti bet kokių incidentų.
M. Verstappeno elgesys pribloškė tiek G. Russellą, tiek „Mercedes“ vadovą Toto Wolffą.
„Į mane jis rėžėsi ir tiek. Neįsivaizduoju, kas tuo metu dėjosi jo galvoje. Džiaugiuosi, kad vėliau net pažeistu bolidu sugebėjau atvažiuoti iki finišo. Maxas dėl to įvykio buvo nubaustas daug stipriau. Toks jau tas Maxas. Kaip jau sakiau, nežinau, ką jis galvojo, nes šituo veiksmu prarado daugybę taškų tiek sau, tiek komandai. Reikalo kalbėtis su juo nematau“, – sakė G. Russellas.
T. Wolffas pridėjo: „Jei Maxas taip išliejo pyktį, tada man trūksta žodžių. Nežinau, ką jis buvo sugalvojęs. Gal jis norėjo epizodiškai praleisti George‘ą ir iš karto jį aplenkti? Gal jis norėjo žasti tuos senus DRS sistemos žaidimus? Nenoriu daryti ankstyvų išvadų, kad tai buvo tyčinė avarija, bet iš šalies viskas atrodė negražiai. Ne tik „Formulėje 1“, bet ir kitose sporto šakose galima pastebėti, kad geriausi sportininkai visą savo potencialą parodo tada, kai pajaučia, jog visas pasaulis neva yra nusistatęs prieš juos. Visgi, tiesa ta, kad pasaulis prieš juos nėra nusistatęs – jie patys savo elgesiu iššaukia tokias reakcijas“.
Trumpai M. Verstappeno sukeltą avariją pakomentavo ir britas Lando Norrisas iš „McLaren“ komandos: „Aš irgi esu atlikęs tokį veiksmą...kai žaidžiau „Mario Kart“ žaidimą“.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.