Pasibaigęs. 11-02 19:10
LKL
Šiauliai
89
Neptūnas
85
Pasibaigęs. 11-03 02:00
NBA
Knicks
128
Bulls
116
Pasibaigęs. 11-03 18:30
LKL
Jonava
82
Juventus
98
Pasibaigęs. 11-03 18:45
LKL
Nevėžis
94
Gargždai
87
Pasibaigęs. Vakar 04:00
NBA
Nuggets
130
Kings
124
Pasibaigęs. Vakar 19:45
UEFA Čempionų lyga
Slavia
0
Arsenal
3
Pasibaigęs. Vakar 21:00
Europos taurė
Dolomiti Energia
78
Lietkabelis
74
Pasibaigęs. Vakar 22:00
UEFA Čempionų lyga
PSG
1
Bayern
2
Pasibaigęs. Vakar 22:00
UEFA Čempionų lyga
Atletico
3
Royale Union SG
1
Pasibaigęs. Vakar 22:00
UEFA Čempionų lyga
Liverpool
1
Real
0
Šiandien, 03:00
NBA
Bulls
-
76ers
-
Šiandien, 19:00
Europos taurė
Neptūnas
-
Manresa
-
Šiandien, 19:00
KMT
Gargždai
-
Šiauliai
-
Šiandien, 19:30
Čempionų lyga
Rytas
-
MLP Academics Heidelberg
-
Šiandien, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Brugge
-
Barcelona
-
Šiandien, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Manchester City
-
Borussia
-
Šiandien, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
-
Kairat Almaty
-
Rytoj, 04:00
NBA
Nuggets
-
Heat
-
Rytoj, 05:00
NBA
Kings
-
Golden State Warriors
-
Rytoj, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Jonava
-
11-07, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
Valencia
-
11-08, 03:00
NBA
Bucks
-
Bulls
-
11-08, 05:00
NBA
Nuggets
-
Golden State Warriors
-
11-08, 05:00
NBA
Kings
-
Thunder
-
11-08, 15:00
A Lyga
Dainava
-
Riteriai
-
11-08, 15:00
A Lyga
Šiauliai
-
Džiugas
-
11-08, 15:00
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Banga
-
11-08, 15:00
A Lyga
Panevėžys
-
Žalgiris
-
11-08, 15:00
A Lyga
Hegelmann
-
Sūduva
-
11-08, 16:50
LKL
Neptūnas
-
Juventus
-
11-08, 19:10
LKL
Gargždai
-
Lietkabelis
-
11-09, 03:00
NBA
Cavaliers
-
Bulls
-
11-09, 04:00
NBA
Nuggets
-
Pacers
-
11-09, 16:50
LKL
Rytas
-
Jonava
-
11-09, 19:10
LKL
Nevėžis
-
Žalgiris
-

Žalingi įpročiai ir greitis Dakaro trasose – pasirodo, tai labai susiję

2024-09-19 12:08
Antanas Kanopkinas | Komandos nuotr.

Antanas Kanopkinas | Komandos nuotr.

 Lenktyniniai bolidai kuriami taip, kad būtų kuo lengvesni – taip jie gali greičiau įsibėgėti, o techniniai mazgai patiria mažesnes apkrovas. Techniniuose lenktynių reglamentuose dažnai net nurodytas minimalus galimas automobilio, motociklo ar keturračio svoris, kad būtų suvienodinta konkurencija. Tiesa, jeigu automobilyje, sveriančiame per pusantros tonos, vairuotojo svoris sudaro mažą procentinę dalį, tai keturračių sporte šis rodmuo gali turėti labai didelę įtaką rezultatui.

„CFMOTO Thunder Racing Team“ pilotas Antanas Kanopkinas pasakoja, kad ruošiantis savo pirmajam Dakarui jis intensyviai sportavo ir tuo pačiu siekė priaugti svorio: „Tai yra ilgas maratonas ir mano požiūriu reikėjo priaugti svorio tam, kad kūnas turėtų iš kur paimti energijos. Dakaro starte svėriau 90 kilogramų.“

Kadangi Dakaro keturračių įskaitoje A. Kanopkinas važiavo didžiausiu keturračiu, jis iš anksto žinojo, jog tiesiosiose savo greičiu neprilygs sportiniams, dviem ratais varomiems modeliams. Viskas pasikeitė vėliau Portugalijoje vykusiose varžybose, kuriose jis startavo kartu su savo komandos draugu Gaetanu Martinezu.

Antanas Kanopkinas | Komandos nuotr.

Antanas Kanopkinas | Komandos nuotr.

„Skirtumas tarp mūsų, važiuojančių vienodais keturračiais, tiesiosiose buvo milžiniškas – beveik iki 8 km/val. Pradėjome ieškoti sprendimų ir pastebėjome, kad ne tik tai: mano keturračio šakės tarnauja trumpiau, stabdymas kitoks. Gaetanas svėrė mažiau nei 60 kilogramų, o aš buvau tik šiek tiek numetęs po Dakaro“, – kalbėjo A. Kanopkinas ir sakė, kad tuomet nutarė mesti svorį.

Iki šiol, nuosekliai siekiant savo tikslo jam pavyko atsikratyti penkiolikos kilogramų. Dėl to, pasakoja sportininkas, jam per dieną reikia mažiau kalorijų, o ištvermė dar daugiau išaugo. Važiuojant keturračiu tai taip pat jaučiasi – padidėjo maksimalus greitis, o komponentams tenkanti apkrova sumažėjo, taigi išaugo patikimumas trasose.

Didžiausi iššūkiai metant svorį

Sportininkas neslepia, kad didžiausi iššūkiai metant svorį buvo kai kurių savo įpročių atsisakymas: „Žalingiausias mano įprotis buvo užkandžiavimas vakarais, ko reikėjo visiškai atsisakyti. Žinoma, radau visokių alternatyvų – pradėjau bėgioti, o tai įnešė tam tikro žavesio į kasdienybę.“

Kartu su šiuo tikslu pasikeitė ir A. Kanopkino gyvenimo būdas. Kuriam laikui visiškai atsisakė alkoholio, o dabar, sako, kartais leidžia sau bokalą alaus ar taurę vyno: „Šventuoju tikrai negaliu savęs vadinti, bet labai stipriai save prisižiūriu. Šiuo metu bandau išlaikyti savo svorį ties 75 kilogramų riba, bet, galbūt, prieš artėjantį startą bandysiu pasiekti ir 70 kg.“

Nors artėjančiame Dakaro ralyje keturračių įskaita panaikinta, A. Kanopkinas užsimena, jog tai tikrai nereiškia, kad jų komandos nebus galima išvysti šiame renginyje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų
KREPŠINIS