Pasibaigęs. 10-07 19:00
Europos taurė
Neptūnas
102
U-Banca Transilvania
107
Pasibaigęs. 10-07 20:00
Čempionų lyga
Rytas
93
Legia
85
Pasibaigęs. 10-08 18:30
KMT
Nevėžis
72
Gargždai
94
Pasibaigęs. 10-08 20:00
Europos taurė
Chemnitz
86
Lietkabelis
67
Pasibaigęs. 10-09 18:30
KMT
Jonava
88
Šiauliai
80
Pasibaigęs. 10-10 21:30
Eurolyga
Bayern
70
Žalgiris
98
Pasibaigęs. 10-11 16:50
LKL
Lietkabelis
89
Rytas
84
Pasibaigęs. 10-11 19:10
LKL
Neptūnas
102
Gargždai
74
Pasibaigęs. 10-12 16:50
LKL
Juventus
86
Šiauliai
73
Pasibaigęs. 10-12 19:10
LKL
Jonava
86
Nevėžis
82
GYVAI. IV kėlinys, 2 min.
Eurolyga
Crvena zvezda
59
Žalgiris
61
Rytoj, 18:30
KMT
Juventus
-
Jonava
-
Rytoj, 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
-
Ratiopharm
-
Rytoj, 19:00
KMT
Šiauliai
-
Gargždai
-
Rytoj, 19:30
Čempionų lyga
MLP Academics Heidelberg
-
Rytas
-
Rytoj, 21:00
Europos taurė
Venezia
-
Neptūnas
-
10-16, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
EA7 Emporio Armani
-
10-22, 18:30
KMT
Juventus
-
Šiauliai
-
10-23, 18:30
KMT
Jonava
-
Nevėžis
-
10-29, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Juventus
-

Ekspertai paaiškino, kas nulėmė G.Russello diskvalifikaciją – prie to prisidėjo ir unikali trasos konfigūracija

2024-07-29 18:55
George'as Russellas | Scanpix nuotr.

George'as Russellas | Scanpix nuotr.

 George‘as Russellas („Mercedes“) sensacinga pergale Belgijos GP lenktynėse džiaugėsi neilgai. Teisėjai po lenktynių tradiciškai išmatavo bolidų svorį. G.Russello bolidas svėrė tik 796,5 kg – 1,5 kg mažiau nei nustatyta svorio norma (798 kg).

Už tokį taisyklių pažeidimą G.Russellui buvo skirta labai griežta bausmė – diskvalifikacija. Iš jo atimta tiek pergalė, tiek visi 25 taškai. Po G.Russello diskvalifikacijos pergalė atiteko jo komandos draugui ir tautiečiui Lewisui Hamiltonui. Į antrą vietą pakilo australas Oscaras Piastri („McLaren“), į trečią – monakietis Charlesas Leclercas („Ferrari“), o į ketvirtą – sezono lyderis olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“).

„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris iš karto padarė išvadą, kad prie G.Russello diskvalifikacijos prisidėjo pasirinkta taktika. Britas, skirtingai nei visi pagrindiniai varžovai, boksuose stojo ne du kartus, o vieną. Su kietų padangų komplektu britas apsuko net 33 ratus ir trasoje paliko daug gumos.

„Žinoma, kad tai prisidėjo prie sumažėjusio bolido svorio. Net neabejoju, kad Russello padangos trasoje paliko daugiau nei kilogramą gumos“, - sakė Ch.Horneris.

Tuo tarpu Damonas Hillas dar pažymėjo, kad Belgijos trasoje nėra vadinamojo „atšalimo“ rato, kai sportininkai po finišo apsuka dar vieną ratą, „prisirenka“ gumos ir taip teisėtai padidina bolidų svorį prieš svėrimus. Inžinieriai praktiškai visada primena pilotams tai padaryti po finišo.

Belgijos trasos konfigūracija yra unikali – čia po finišo dar vienas ratas nėra įveikiamas, nes rato ilgis (7,004 km) yra daug didesnis nei kitose trasose. Vietoj to, pilotai po pirmo posūkio staigiai suka į boksus iš kitos pusės ir neturi laiko „prisirinkti“ gumos.

G.Russellas po diskvalifikacijos sakė, kad yra sugniuždytas, bet pažadėjo atsitiesti, o L.Hamiltonas sakė nenorėjęs pasiekti pergalės tokiu būdu.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų