Pasibaigęs. 05-12 16:00
LKL
Žalgiris
97
M Basket
61
Pasibaigęs. 05-12 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
77
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. 05-14 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. 05-14 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. 05-15 18:00
LKL
CBet
90
Rytas
96
Pasibaigęs. 05-15 18:50
LKL
Neptūnas
95
Wolves
76
Pasibaigęs. Šiandien 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
99
7bet-Lietkabelis
100
Rytoj, 17:20
LKL
Wolves
0
Neptūnas
0
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0

Šaltas dušas R.Gurkliui: ralio kroso sezono pradžią aptemdė variklio gedimas

2024.04.30 15:21
Komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

Komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Praėjusį savaitgalį Estijoje įvyko pirmasis Baltijos šalių ralio kroso čempionato etapas. Jame startavo ir praėjusių metų čempionas, penkiolikmetis Rytis Gurklys. Tačiau ambicingiems jaunojo lenktynininko planams pirmame etape nebuvo lemta išsipildyti. Jo pasirodymą pakeliui link finalo sustabdė variklio gedimas, kuris gali priversti keisti ir viso sezono planus.

Kaip teigė jaunojo ralio kroso vunderkindo tėtis Nerijus Gurklys, dar prieš sezoną „Škoda Fabia“ automobilis, kuriuo sūnus Rytis varžosi „Super 1600“ klasėje, buvo perrinktas bei atnaujintas. Dėl šios priežasties „NG Racing“ komanda į Estiją išvyko gana ramia širdimi.

Nieko blogo nežadėjo ir pirmieji važiavimai trasoje. Juose Rytis, apart vieno susidūrimo su varžovu, demonstravo greitą ir stabilų tempą bei pernykščius oponentus jau lenkė kiek didesniu atotrūkiu nei tą darė pernai.

„Pirmą kvalifikaciją laimėjome. Antroje kvalifikacijoje Rytis trasoje susistumdė su varžovu Audriumi Kragu ir trenkėsi į sieną, tai to važiavimo jau nebaigė. Tačiau komandos mechanikai apgadinimus sutvarkė labai greitai. Į trečią kvalifikaciją Rytis išvažiavo bei ją laimėjo“, - sakė Nerijus Gurklys.

Kai jau atrodė, kad kelias link finalo nebus itin sunki užduotis, pusfinalyje nutiko šis tas netikėto. Trasoje „Škoda Fabia“ sustojo. Kaip vėliau paaiškėjo, gedimas nutiko išties rimtas – lūžo variklio velenas.

Tapo aišku, kad komanda šių varžybų jau nepabaigs, tačiau tai – mažiausia netektis. „NG Racing“ ekipa susidūrė su kita problema – atsarginio veleno jie neturi, o naują detalę reikia gaminti pagal užsakymą. Deja, bet šis procesas yra ilgas ir koreguoja viso sezono planus.

Markolessi nuotr. | Organizatorių nuotr.

Markolessi nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Veleno niekur negauname. Naujo veleno gamybos terminas – du su puse mėnesio. Ir čia ant klaustuko pakimba ne tik artimiausios Lietuvos ir Latvijos ralio kroso čempionato etapo varžybos savaitgalį, o kokie 3-4 šio sezono etapai.

Nors prieš 2024-ųjų metų sezoną automobiliui darytas „rebildas“, bet tas velenas jau buvo pagadintas kai mes tą automobilį pirkome. Įsigiję šią „Škoda Fabia“ mes tuomet veleną siuntėme į Olandiją tvarkymui. Jį ten sutvarkė, o dabar velenas lūžo šalia tos tvarkytos vietos. Tiesiog neatlaikė metalas.

Dabar sprendžiame, ką daryti su artėjančiais etapais. Jei ant plauko kabėtų vienas etapas, tai greitai vienerioms varžyboms išsinuomotume kokį nors kitą automobilį. Bet mūsų tas negelbėja, nes naujo veleno savo automobiliui mes per savaitę ar dvi tikrai negausime.

Bet kokio automobilio nuomotis tikrai nenorime, o nuomotis tikrai gerą automobilį keturioms varžyboms jau yra labai dideli pinigai. Praktiškai tiek kainuoja pats automobilis, kiek mes išleistume nuomai keturiems etapams.

Taigi, važiuoti su nekonkurencinga technika nenorime, savo automobiliu – negalime. Kol kas neturime sprendimo, kaip šią situaciją išspręsime, kad sezonas nebūtų sugadintas“, - kalbėjo Nerijus Gurklys.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų