Pasibaigęs. 05-08 22:00
Eurolyga
Barcelona
59
Olympiacos
63
Pasibaigęs. 05-09 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
89
Rytas
124
Pasibaigęs. 05-09 18:50
LKL
Šiauliai
79
7bet-Lietkabelis
87
Pasibaigęs. 05-09 19:00
LKL
M Basket
81
Nevėžis-Optibet
93
Pasibaigęs. 05-12 16:00
LKL
Žalgiris
97
M Basket
61
Pasibaigęs. 05-12 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
77
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. Vakar 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
GYVAI. II kėlinys, 2 min.
LKL
CBet
25
Rytas
20
Šiandien, 18:50
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-17, 18:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
7bet-Lietkabelis
0
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0

„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas

2024.02.05 15:04
„Rally Monte Carlo Historique“ | Organizatorių nuotr.

„Rally Monte Carlo Historique“ | Organizatorių nuotr.

 Praėjusią savaitę startavęs 26-asis prestižinis Monte Karlo istorinių automobilių ralis, kuriame šiemet varžosi net 233 ekipažai iš 29 pasaulio šalių, jau įpusėjo. Džiugu, kad jame dalyvaujantys trys Lietuvos ekipažai kasdien gerina savo pozicijas.

Daug lemianti patirtis

Geriausiai iš lietuvių sekasi jau septintą kartą šiame ralyje dalyvaujančiam Karoliui Raišiui, su šturmanu Ovidijumi Meilūnu važiuojantiems 1961-ųjų laidos „Jaguar MKII“.

Itin sėkmingas jiems buvo sekmadienis, leidęs ne tik laimėti greičio ruožą, bet ir sukaupti didesnę persvarą prieš varžovus. Tad pirmadienio batalijas šis duetas iš Lietuvos pradėjo būdami lenktynių lyderiais.

Sėkmės garantas – ne tik sukaupta patirtis, bet ir itin kruopštus pasirengimas varžyboms. Vien ko vertas faktas, kad žinodami, jog Alpėse jų laukia vos tik vienas kilometras sniegu padengto kelio, ekipažas nerizikavo ir startavo su žieminėmis padangomis.

Debiutantai „įkando“ lyderiams

„Galime laikyti maža pergale, kai viename iš greičio ruožų sugebėjome „įkąsti“ mūsų lyderiams - K. Raišiui su O. Meilūnu“, - dar vis nepatikėdami tokia sėkme po finišo džiaugėsi šiame ralyje debiutuojantis Andriaus Vaitekūno ir Pauliaus Beniušio ekipažas, kelią finišo link besiskinantis su vokišku „Volkswagen Karmann Ghia Coupe“ automobiliu.

Šis lietuvių duetas sekmadienį finišavo penktas bendrojoje įskaitoje ir pirmas klasėje.

„Rally Monte Carlo Historique“ | Organizatorių nuotr.

„Rally Monte Carlo Historique“ | Organizatorių nuotr.

„Galėtume tik džiaugtis ir svajoti apie aukštą poziciją galutinėje „Rally Monte Carlo Historique“ rikiuotėje, jei ne pirmą lenktynių dieną gautos baudos, - apgailestavo A. Vaitekūnas. - Tačiau iš klaidų reikia mokytis, o debiutantams jų išvengti nelengva“.

„Džiaugiuosi, kad tobulėjame su kiekvienu įveiktu greičio ruožu. Pagaliau supratome, jog neverta verstis per galvą, o geidžiamų tikslų reikia siekti pamažu, ieškant lankstesnės taktikos ir strategijos“, - vairuotojui antrino P. Beniušis.

Susilaukė didelio dėmesio

Sekmadienis buvo sėkmingas ir dar vienam Lietuvos Tado Vitkevičiaus ir Feliks Krivickij ekipažui, vairuojančiam 1978 m. gamybos SAAB 96 V4.

Antrą kartą Monte Karlo ralyje dalyvaujantis T. Vitkevičius su F. Krivickij irgi džiaugėsi pergale klasėje, leidusia jiems pagerinti pozicijas ir bendroje įskaitoje.

„Dar išvykdamas į šį Alpių maratoną sakiau, jog mums svarbiausia ne pergalė ir nugalėtojų pakyla, o siekiamybė reklamuoti Lietuvos trispalvę ir Vytį, - po pergalingo finišo kalbėjo T. Vitkevičius. – Kol kas sekasi puikiai. Net nežinau, kodėl tarpinėse stotelėse, techninės priežiūros punktuose ir kituose sustojimuose susilaukiame tokio išskirtinio dėmesio. Gal žiūrovus domina mūsų ryškiai raudonas automobilis ir jį puošiantys trispalvė ir Vytis?“

„Rally Monte Carlo Historique“ | Organizatorių nuotr.

„Rally Monte Carlo Historique“ | Organizatorių nuotr.

„Vilduja Racing“ ekipažą nustebino ir šilta varžybų atmosfera, gausybė žmonių, sutinkančių ir išlydinčių lenktynininkus miestų aikštėse.

„Rally Monte Carlo Historique“ labai daug kuo man primena „Formulės 1“ lenktynių etapą Monte Karle“, - pastebėjo T. Vitkevičius. – Tačiau tik ne lenktynėmis, nes skirtingai nuo F1 pilotų mes varžomės bendro naudojimo keliais, tad kartais be pirmos pavaros tenka pasinaudoti ir garso signalu“.

„Rally Monte Carlo Historique“ finišuos trečiadienį, vasario 7 d.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų