Pasibaigęs. 04-27 16:50
LKL
Wolves
88
7bet-Lietkabelis
92
Pasibaigęs. 04-27 18:25
A Lyga
Sūduva
4
Hegelmann
0
Pasibaigęs. 04-27 19:00
LKL
Neptūnas
90
Šiauliai
95
Pasibaigęs. 04-29 18:30
LKL
Rytas
112
CBet
82
Pasibaigęs. 04-29 18:50
LKL
Žalgiris
105
Nevėžis-Optibet
88
Pasibaigęs. 04-29 22:00
UEFA Čempionų lyga
Arsenal
0
PSG
1
Pasibaigęs. Vakar 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
84
Neptūnas
79
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
94
Wolves
86
Pasibaigęs. Vakar 19:00
LKL
Šiauliai
122
M Basket
96
Pasibaigęs. Vakar 22:00
UEFA Čempionų lyga
Barcelona
3
Inter
3
Rytoj, 19:00
A Lyga
Šiauliai
-
Hegelmann
-
05-03, 16:50
LKL
7bet-Lietkabelis
-
Žalgiris
-
05-03, 17:00
A Lyga
Banga
-
Žalgiris
-
05-03, 18:30
A Lyga
Džiugas
-
Dainava
-
05-03, 19:00
LKL
M Basket
-
Uniclub Casino-Juventus
-
05-04, 16:00
A Lyga
Sūduva
-
Panevėžys
-
05-04, 16:50
LKL
Wolves
-
Rytas
-
05-04, 17:00
LKL
Neptūnas
-
Nevėžis-Optibet
-
05-04, 18:25
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Riteriai
-
05-04, 19:00
LKL
CBet
-
Šiauliai
-
05-06, 18:30
LKL
Šiauliai
-
7bet-Lietkabelis
-
05-06, 19:00
LKL
M Basket
-
CBet
-
05-06, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
-
Barcelona
-
05-07, 18:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Rytas
-
05-07, 18:50
LKL
Žalgiris
-
Neptūnas
-
05-07, 19:00
LKL
Nevėžis-Optibet
-
Wolves
-
05-07, 22:00
UEFA Čempionų lyga
PSG
-
Arsenal
-
05-09, 18:30
A Lyga
Žalgiris
-
Riteriai
-
05-09, 19:00
A Lyga
Džiugas
-
Kauno Žalgiris
-
05-10, 15:00
A Lyga
Panevėžys
-
Hegelmann
-
05-10, 16:50
LKL
Rytas
-
7bet-Lietkabelis
-
05-10, 19:00
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Šiauliai
-
05-11, 16:00
A Lyga
Banga
-
Sūduva
-
05-11, 16:00
LKL
Nevėžis-Optibet
-
M Basket
-
05-11, 16:50
LKL
Wolves
-
Neptūnas
-
05-11, 17:25
A Lyga
Dainava
-
Šiauliai
-
05-11, 19:00
LKL
CBet
-
Žalgiris
-
05-13, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
-
CBet
-
05-13, 18:30
LKL
Rytas
-
Šiauliai
-
05-14, 18:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Nevėžis-Optibet
-

„SV Technika Racing“ atskleidė, kodėl ekipažas prarado valandą: sunkvežimio vairą sukti teko dviese

2024-01-07 18:28
„MM Production“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„MM Production“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Antrasis Dakaro ralio greičio ruožas „SV Technika Racing“ komandai buvo itin permainingas. Puikiai pradėję ir po pusantro šimto kilometrų įsitvirtinę antroje vietoje vėliau lietuviai buvo priversti sustoti remontui. Maža to, nepavykus išspręsti vairo stiprintuvo problemos ekipažo nariai sunkvežimio vairą pradėjo sukti dviese.

Išvakarėse pirmame greičio ruože penktą laiką parodę „SV Technika Racing“ komandos nariai šį rytą buvo pakilios nuotaikos. Vakarykštis rezultatas jiems šiandien garantavo patogią starto poziciją. Puikiai viskas klostėsi ir pirmame trečdalyje šios dienos distancijos. Lietuviai iš pradžių fiksavo aštuntą laiką, po to pasiekė trejetuką, o galiausiai važiavo antroje pozicijoje, nuo lyderio Januso Van Kastereno atsilikdami vos tris minutes.

Tačiau tuomet įvyko kai kas netikėto. Vaidotas Paškevičius sako, kad pajuto, jog sunkvežimis sunkiai valdomas. Ekipažas stabtelėjo peržiūrėti padangas ir pamatė, kad vienos jų protektorius pradeda luptis. Visgi buvo nuspręsta nestoti keisti rato ir važiuoti tol, kol keitimas taps neišvengiamas. Tačiau bėda po vieną nevaikšto. Netrukus įvyko kur kas rimtesnis gedimas.

„Bevažiuojant visiškai netikėtai dingo vairo stiprintuvas. O vairo stiprintuvas sunkvežimyje yra gyvybės ir mirties klausimas. Be jo važiuoti buvo tiesiog neįmanoma, todėl stojome remontuoti. Žiūrėjome, kas nutiko – ar siurblys, ar vairo kolonėlė, ar trūksta alyvos. Pasirodė, kad mažai alyvos, bet jos pripylus situacija nepagerėjo. Bandėm nuorinti sistemą, bet irgi niekas nepasikeitė. Nei siurblio, nei kolonėlės su savimi nesivežame, tai atsidūrėme aklavietėje“, - kalbėjo Vaidotas Paškevičius.

„MM Production“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„MM Production“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

Komanda suprato, kad jie neturi kito varianto, kaip tik bandyti važiuoti be vairo stiprintuvo. Kaip sako Vaidotas Paškevičius, pasukti vairą buvo praktiškai neįmanoma, tad šturmanas Albert Veliamovič su techniku Gyčiu Gaspariūnu kabinoje susikeitė sėdimomis vietomis – Gytis sėdo šalia Vaidoto ir ėmė jam talkinti sukant vairą.

„Vairavome dviese su Gyčiu, keturiomis rankomis dviese sukome tą vairą. Iki finišo buvo likę dar 200 kilometrų. Taip dviese vairuojant penkis kilometrus supratome, kad vargu ar šitaip finišą mes pasieksime. Tačiau tuomet po keleto krestelėjimų, smūgių pajutau, kad vairo stiprintuvas vėl pradeda veikti. Kaip mistiškai jis dingo, taip pat mistiškai ir susitvarkė“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Per likusią distanciją ekipažas mėgino susigrąžinti kuo daugiau prarastų pozicijų bei sumažinti atsilikimą nuo lyderio. Jei po sustojimo remontui „SV Technika Racing“ ekipažas buvo klasifikuojamas 26-oje vietoje, tai finiše jie įsitvirtino 17-oje pozicijoje. Visgi nuo lyderių šiandien lietuvius skiria 1 val. ir 3 min. Tačiau ekipažas teigia, kad tokias nesėkmes priima kaip natūralius Dakaro ralio išbandymus jiems ir technikai bei su viltimi žiūri į trečiąjį greičio ruožą, kuriame jų lauks dar 437 „koviniai“ kilometrai.

„SV Technika Racing“ ekipažo sunkvežimis „Tatra“ Dakaro ralyje pažymėtas 613-uoju starto numeriu. Vaidotui Paškevičiui šis Dakaro ralis – jau trečiasis. Abu naujieji jo kompanionai – šturmanas Albert Veliamovič ir technikas Gytis Gaspariūnas šiose varžybose debiutuoja.

Daugiau informacijos apie komandos pasirodymą 2024-ųjų metų Dakaro ralyje galima rasti ekipos „Facebook“ paskyroje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų