Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. 05-05 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. 05-05 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
92
Nevėžis-Optibet
93
Šiandien, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
Rytoj, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytoj, 19:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
Rytoj, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Prologo laukiantis A.Kanopkinas: apie pavojingą „Audi“ automobilį, panašų į „vištų kiaušinių vežimo“ važiavimą ir būtinybę išjungti sportinį azartą

2024.01.04 20:55
Antanas Kanopkinas | Organizatorių nuotr.

Antanas Kanopkinas | Organizatorių nuotr.

 Dakaro naujokas iš Lietuvos Antanas Kanopkinas pasiruošęs sunkiausioms pasaulio lenktynėms.

Ketvirtadienį A.Kanopkinas, kaip ir kiti dalyviai, sėkmingai praėjo techninę ir administracinę komisiją bei su „CFMOTO CFORCE“ keturračiu yra pasiruošęs važiuoti link Dakaro finišo.

Ketvirtadienio vakarą A.Kanopkinas dar surengė gyvą transliaciją bei papasakojo, kokią turėjo dieną prieš prologą.

„Šiandien rytas prasidėjo puikiu išsimiegojimu, buvo net per karšta. Šiandien dar mėgavomės ilgu miegu ir kol tik galiu miegoti, tol miegosiu, todėl šiandien po „live“ transliacijos iš karto einu tą daryti“, – pasakojo A.Kanopkinas. „Mūsų administracinė komisija turėjo 11.15 val., o techninė – 12 val. Visgi sutikome Laisvydą (Kancių, – aut. past.), kuris pasakė, kad nėra eilių ir viską nuvarę praeisime greitai“.

A.Kanopkinas atskleidė, kad administracinėje komisijoje jis išvydo kelių minučių vaizdo įrašą, skirtą „Audi“ automobilių vairuotojams ir šturmanams bei suprato, kad tai yra gana pavojinga transporto priemonė.

„Administracinėje komisijoje buvo „safety“ vaizdo įrašas, kuris visas buvo skirtas „Audi“ automobiliams, kad žinoti, ką kiekvienas mygtukas reiškia, kai kas nors atsitinka. Supratau, kad tai yra labai pavojingas automobilis, nes jeigu dega raudona šviesa ant šono arba iš priekio, tai reiškia, kad automobilis galvoja, jog jis yra pavojuje, todėl tuo metu reikia imtis visų atsargumo priemonių.

Jeigu ateityje Dakare turi nelikti vidaus degimo variklių, tai aš neįsivaizduoju , kaip reikėtų išspręsti tą visą saugumo klausimą“, – pasakojo A.Kanopkinas.

Lenktynininkas pasakojo, kad kadangi važiuoja su „CFMOTO“ komanda, jis sulaukia daugybės dėmesio iš Kinijos žmonių.

„Įdomus dalykas buvo techninėje komisijoje, kur turėjome problemų su kelio knyga. Visgi tų problemų turėjo ir keletas kitų sportininkų. Dar Barselonoje mums pakeitė laidą, bet... Naujas produktas ir dar vyksta kažkokie techniniai pakeitimai. Techninėje komisijoje sutikome keletą Kinijos kompanijų, kurie važiuoja su motociklais, tai žinokite, mes gauname daugybę dėmesio iš Kinijos influencerių, žiniasklaidos ir panašiai. Jie pamato, kad mes esame „CF Moto“ ir džiaugiasi, nori pasidaryti nuotrauką. Tas spaudimas didėja ne tik iš Lietuvos, bet ir iš Kinijos“, – sakė A.Kanopkinas.

Ketvirtadienį vienoje vietoje susibūrė ir visi 10 ekipažų iš Lietuvos – viso 14 žmonių, kurie pasidarė bendrą nuotrauką. Kaip pasakojo A.Kanopkinas, visi buvo itin draugiški.

„Vakar buvo išspręstos problemos su padangomis, o šiandien net nebuvome išvažiavę su keturračiu iš palapinės. Turėjome keletą laidelių pakrapštymo, keletą darbelių. Vėliau susitikome su visais lietuviais, pasidarėme nuotrauką ir labai buvo smagu, jog visi draugiški, nesijautė jokios konkurencijos, visi buvo šilti ir kiekvienas iš lietuvių turi savo misiją ir darbus“, – sakė A.Kanopkinas. A.Kanopkino teigimu, šiame Dakare jam sunkiausia bus išjungti sportinį azartą ir agresyvų važiavimą bei pamėginti atvežti „CFMOTO“ keturratį į finišą.

„Prologe planas įjungti tą tempą, su kuriuo ir važiuosime, jokių forsavimų ar spurtavimų. Mūsų tikslas tas pats – atvešti „CFMOTO“ į finišą. Kadangi padangose gyvybių neturime, nes kiekviena pradurta padanga kainuos laiką remontui, jeigu tik jis bus įmanomas. Tas važiavimas bus panašus į vištų kiaušinių vežimo, bent jau toks turėtų būti. Bus labai sunku, kaip žmogui, išjungti tą sportinį azartą ir agresyvesnį važiavimą, prie kurio esu įpratęs. Ypatingai esu įpratęs šokti per duobes, bet panašu, kad teks šiek tiek ramiau dėlioti visas mintis. Per prologą jau reikėtų tai įsijungti.

Komanda man užrašė tikslą ant keturračio – įrodyti, kad „CF Moto“ gali pasiekti Dakaro finišą. Neabejojame, kad ši technika gali tai padaryti, bet abejojame labiau dėl savęs, ar nepagaus tas azartas bei pradurtų padangų remontas, greitis ir viso to pasekmės. Jeigu pradurtos padangos suremontuoti neįmanoma, važiavimas ant disko dar įmanomas, bet tik 30-50 km. Jeigu dar laukia pervažiavimas.. Bus labai daug reikalų.

Komandoje sakome, kad laimime ar pralaimime kartu, tai kartu ir kovosime“, – sakė A.Kanopkinas.

R.Kanopkinas taip pat kalbėjo apie greitus varžovus bei paaiškino, kuo skiriasi jo ir L.Kanciaus keturračiai.

„Mūsų klasėje yra 10 dalyvių, iš kurių 8 – žiauriai greiti. Dėl vietinio dalyvio nežinau, o savęs prie greitųjų negaliu priskirti, nes mūsų tikslai yra kiti“, – sakė R.Kanopkinas. „Mūsų ir Laisvydo keturračiai yra dvejose skirtingose kategorijose: pas Laisvydą 700 kūbinių centimetrų variklis, pas mus – beveik 1 tūkst. Taip pat pas mus daugiau arklio galių, kurios skiriasi per 18-20. Visgi pas mus kiek daugiau nei dvigubai didesnis svoris, du varomieji ratai. Pas jį yra greičių dėžė, o pas mus – variatorius, kuris turi vieną pavarą pirmyn ir dvi atgal (palėtintą ir pagreitintą)“, – pasakojo R.Kanopkinas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų