Pasibaigęs. 05-12 16:00
LKL
Žalgiris
97
M Basket
61
Pasibaigęs. 05-12 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
77
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. 05-14 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. 05-14 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. 05-15 18:00
LKL
CBet
90
Rytas
96
Pasibaigęs. 05-15 18:50
LKL
Neptūnas
95
Wolves
76
Pasibaigęs. 05-17 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
99
7bet-Lietkabelis
100
Pasibaigęs. 05-18 17:20
LKL
Wolves
91
Neptūnas
80
Rytoj, 18:50
LKL
Žalgiris
0
7bet-Lietkabelis
0
05-22, 18:50
LKL
Rytas
0
Wolves
0
05-23, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Žalgiris
0
05-24, 18:50
LKL
Wolves
0
Rytas
0
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0
05-26, 17:20
LKL
Žalgiris
0
7bet-Lietkabelis
0
05-27, 18:50
LKL
Rytas
0
Wolves
0

Pirmą testų dieną L.Kancius davė darbo mechanikams: įvažiavo į griovį ir sulaužė šakę A.Kanopkinas sulaužė reduktorių ir turi dilemą dėl ratų

2024.01.02 19:34
Laisvydas Kancius | Organizatorių nuotr.

Laisvydas Kancius | Organizatorių nuotr.

2024 m. Dakaro ralis jau ne už kalnų, o trečiadienį pirmuosius testus atliko ir keli Lietuvos ekipažai.

Vienas iš tokių buvo keturračių kategorijoje važiuosiantis Laisvydas Kancius, kuris pirmą testų dieną davė darbo mechanikams, tačiau džiaugėsi savo keturračiu.

„Smagu sveikintis iš Dakaro 2024. Pirma diena – su nuotykiais, bet viskas gerai. Turėjome testų, kurie nelabai pasisekė. Įvažiavau į griovį, sulaužiau šakę, bet tai yra smulkmena, kurią mechanikai greitai pataisys. Rytoj išvažiuosime į kitus testus. Šiaip technika – super, važiuoja fantastiškai. Džiaugiuosi, bet gal dėl to ir buvo mano klaida, tačiau viskas gerai, kas gerai baigiasi. Šiandien daug kažko nenuveikėme, susimontavome tam tikrą saugumo įrangą, užsidėjome rėmėjų atributiką ir turėjome testus. Rytoj planuojame dar vieną testų dieną, galbūt dar išeisime į miestą pasivaikščioti“, – pasakojo L.Kancius.

Šiandien testuose nesėkmė lydėjo ir kitą keturračių klasės atstovą iš Lietuvos Antaną Kanopkiną, kuris sulaužė reduktorių, tačiau didžiausią problemą pastebėjo ratuose.

„Pats pirmas nemalonus įvykis – mūsų patobulinimai, į padangas įdėti „mousai“, dėl kurių ratai taip stipriai daužosi, kad nuo 85 km/h greičio, galinis ratas pakyla nuo asfalto. Visas keturratis daužosi. Su tokiu važiavimu keli šimtai kilometrų pervažiavimo ir reikės visą pakabą pakeisti. Sprendžiame dilemą: variantas A – bandys balansuoti ratus, bet nelabai tuo tikiu, nes tai žaidimas kortomis. Kitas variantas – išimame tuos dalykus, bandome važiuoti be jų. Padangos pradūrimas – žaidimo pabaiga arba labai apsunkinta diena. Važiavimas su jais – pakabos remontas po kiekvieno pervažiavimo. Kol kas apskritai sprendžiame šį klausimą, kaip ką daryti. Geriausia būtų išspręsti klausimą su padangų vibracija ir balansu. Jeigu tai padės, būsime labai laimingi“.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų