Pasibaigęs. 05-12 16:00
LKL
Žalgiris
97
M Basket
61
Pasibaigęs. 05-12 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
77
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. 05-14 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. 05-14 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. 05-15 18:00
LKL
CBet
90
Rytas
96
Pasibaigęs. 05-15 18:50
LKL
Neptūnas
95
Wolves
76
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
99
7bet-Lietkabelis
100
GYVAI. III kėlinys, 1 min.
LKL
Wolves
42
Neptūnas
31
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0

„BRO Racing – Viena moneta“ ekipažų nuotykiai antrą Maroko ralio dieną: važiavimas „ant garų“ ir dingęs vairo stiprintuvas

2023.10.15 23:11
„BRO Racing – Viena moneta“ nuotr. | Komandos nuotr.

„BRO Racing – Viena moneta“ nuotr. | Komandos nuotr.

 Antrąją Maroko ralio dieną sėkmingai pabaigti pavyko abiem „BRO Racing – Viena moneta“ komandos duetams. Algirdas Talutis su Adomu Gančieriumi buvo greičiausi, tačiau dėl vėliau skirtos laiko baudos smuktelėjo į antrąją vietą. Jie pirmą poziciją užleido komandos draugams – Tomui Mickui su Dariumi Leskausku. Tačiau tiek vieni, tiek kiti šiandien turėjo įsimintinų momentų.

Po finišo vieno iš duetų vairuotojas Algirdas Talutis sakė, kad antrąjį greičio ruožą jie pradėjo kiek lėčiau, nes pasimokė iš vakarykščių klaidų, kai į aštrius akmenis pramušė padangą. Taktika pasiteisino – ekipažas pakeliui matė stovinčius ir ratus keičiančius automobilius, bet patys „nepalaidojo“ nė nė vieno rato.

„Važiavosi labai smagiai. Iš pradžių kiek saugojomės, tačiau vėliau pagreitėjome. Pasivijome vieną varžovą, kuris mūsų nepraleido net 28 kilometrus. Kadangi per dulkes niekaip negalėjome jo aplenkti, nusprendėme, jog tiesiog bus geriau sustoti ir palaukti, kol jis nutols. Tačiau vos pradėję važiuoti jį greitai vėl pasivydavome. Vėliau šiaip ne taip pavyko jį aplenkti. Po to turėjome tokį nervingą momentą, nes ėmė baigtis degalai. Aštuonis kilometrus važiavome „ant oro“, bet kažkaip pasiekėme degalų papildymo zoną. Paskutiniame ruože jau pralėkėme be didesnių trukdžių. Manome, kad turėtume būti pirmi“, - sakė Algirdas Talutis iškart po finišo, dar nežinodamas apie vėliau jų ekipažą pasieksiančią laiko baudą už praleistus kelio taškus.

Algirdo Talučio šturmanas Adomas Gančierius pasakojo, kad diena navigacine prasme buvo labai įvairi. Nestigo ir greitų, ilgomis tiesiosiomis pasižyminčių vietų, ir nemažai lėtų bei suktų, kuriose savo išmonę jau turėjo pademonstruoti ne vairuotojai, o šturmanai.

„Pradžioje buvo viena klaidi vieta. Ten klaidžiojome nedaug, bet praleidome vieną ekipažą ir grįžome į maršrutą. Lenkėme nemažai sulūžusių ekipažų. Buvo labai didelės, antro lygio kopos, kurios reikalavo tam tikro atidumo. Jose su Algirdu jau tarėmės ir diskutavome dviese, kaip geriau mums per jas važiuoti. Atrodo, kad viskas gerai. Pati pabaiga navigaciniais sunkumais nepasižymėjo, bet buvo aštrių akmenų ir kelio knygoje nepažymėtų kalniukų“, - kalbėjo Adomas Gančierius.

„BRO Racing – Viena moneta“ nuotr. | Komandos nuotr.

„BRO Racing – Viena moneta“ nuotr. | Komandos nuotr.

Po kolegų ekipažo gautos baudos į pirmąją vietą šiandien šoktelėjo kitas „BRO Racing – Viena moneta“ ekipažas – Tomas Mickus su Dariumi Leskausku. Jie dieną pradėjo jau 25-ame kilometre pramušdami ratą, kurį teko stoti keisti. Kaip teigė ekipažo vairuotojas Tomas Mickus, tai buvo ženklas, kad reikia daugiau atsargumo. Tačiau „reikalai“ tuo nesibaigė.

„Po rato keitimo sumažinome tempą. 101-ame kilometre nuo pavytų kitų bagių gavome daug dulkių ir nusprendėme sustoti. Bet vos tik prasisklaidė dulkės ir norėjome pajudėti, kopoje tiesiog įklimpome. Tai teko lipti lauk ir mojuoti kastuvais. Sugaišome ten šiek tiek laiko. Pasiekę pirmą neutralizaciją supratome, kad 20 minučių šiandien jau tikrai iššvaistėme, tačiau nusprendėme neatsipalaiduoti, laikytis savo strategijos, neskubėti.

Bet tas „neskubėti“ baigėsi tuo, kad kopose vos porą sykių neapsivertėme. Po antros neutralizacijos zonos, paskutinėje atkarpoje dingo vairo stiprintuvas. Tai visą tą likusią dalį važiavome be jo. Po finišo rankų tiesiog nejaučiau, kiek reikėjo pastangų tą vairą sukti. Matėme trasoje nemažai sustojusių mašinų, ir Roką Baciušką netoli finišo matėme su nulaužtu ratu, bet jis jau tiesiog sėdėjo ir nebesiremontavo“, - sakė Tomas Mickus.

Pirmadienį Maroko ralio dalyviai stos prie starto ir dar sykį. Jų čia lauks beveik 350 kilometrų greičio ruožas ir dar daugiau nei 100 km pervažiavimo.

Daugiau informacijos apie „BRO Racing – Viena Moneta“ komandos pasirodymą Maroko ralyje galite sužinoti ekipos „Facebook“ puslapyje paspaudę ČIA.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų