Pasibaigęs. 05-07 18:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
90
Rytas
104
Pasibaigęs. 05-07 18:50
LKL
Žalgiris
84
Neptūnas
49
Pasibaigęs. 05-07 19:00
LKL
Nevėžis-Optibet
106
Wolves
107
Pasibaigęs. 05-07 22:00
UEFA Čempionų lyga
PSG
2
Arsenal
1
Pasibaigęs. 05-09 19:30
A Lyga
Žalgiris
2
Riteriai
0
Pasibaigęs. 05-09 20:00
A Lyga
Džiugas
0
Kauno Žalgiris
1
Pasibaigęs. Vakar 16:00
A Lyga
Panevėžys
3
Hegelmann
0
Pasibaigęs. Vakar 16:50
LKL
Rytas
90
7bet-Lietkabelis
72
Pasibaigęs. Vakar 19:00
LKL
Uniclub Casino-Juventus
102
Šiauliai
79
Pasibaigęs. Šiandien 16:00
LKL
Nevėžis-Optibet
109
M Basket
80
GYVAI. IV kėlinys, 8 min.
LKL
Wolves
93
Neptūnas
80
GYVAI. 78 min.
A Lyga
Banga
0
Sūduva
1
GYVAI. 14 min.
A Lyga
Dainava
1
Šiauliai
0
Šiandien, 19:00
LKL
CBet
-
Žalgiris
-
05-13, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
-
CBet
-
05-13, 18:30
LKL
Rytas
-
Šiauliai
-
05-14, 18:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Nevėžis-Optibet
-
05-14, 18:50
LKL
Žalgiris
-
Wolves
-
05-14, 19:00
LKL
Neptūnas
-
M Basket
-
05-16, 20:00
A Lyga
Dainava
-
Sūduva
-
05-17, 16:00
A Lyga
Hegelmann
-
Džiugas
-
05-17, 16:50
LKL
Nevėžis-Optibet
-
Šiauliai
-
05-17, 17:00
A Lyga
Panevėžys
-
Riteriai
-
05-17, 17:00
LKL
Neptūnas
-
Uniclub Casino-Juventus
-
05-17, 17:25
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Žalgiris
-
05-17, 19:00
LKL
M Basket
-
7bet-Lietkabelis
-
05-18, 16:00
A Lyga
Šiauliai
-
Banga
-
05-18, 16:50
LKL
Žalgiris
-
Rytas
-
05-18, 19:00
LKL
Wolves
-
CBet
-
05-20, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
-
Uniclub Casino-Juventus
-
05-20, 18:30
LKL
CBet
-
Neptūnas
-
05-21, 18:30
LKL
Nevėžis-Optibet
-
Rytas
-
05-21, 18:50
LKL
Šiauliai
-
Žalgiris
-
05-21, 19:00
LKL
Wolves
-
M Basket
-
05-23, 19:30
A Lyga
Banga
-
Panevėžys
-
05-23, 19:30
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Šiauliai
-
05-25, 16:00
A Lyga
Riteriai
-
Hegelmann
-
05-25, 16:30
A Lyga
Žalgiris
-
Dainava
-
05-25, 19:00
A Lyga
Džiugas
-
Sūduva
-

24 valandų elektromobilių lenktynėse triumfavo praėjusių metų čempionai

2023-10-07 16:54
Lenktynių akimirka | Vytauto Pilkausko nuotr.

Lenktynių akimirka | Vytauto Pilkausko nuotr.

 Šį savaitgalį Kuršėnų autodrome vyko visos paros elektromobilių lenktynės – jose čempiono titulą ginanti komanda po kvalifikacijos startavo iš nepalankios pozicijos. Tačiau valdydama savo tempą priklausomai nuo oro sąlygų ir konkurentų veiksmų bei susikoncentravusi į efektyvų vairavimą, komanda į lyderių gretas išsiveržė praėjus jau trečdaliui lenktynių laiko. Šią poziciją ji likusį lenktynių laiką užleido tik trumpoms pertraukoms ir galiausiai iškovojo pergalę antrus metus iš eilės.

„24H EV Race“ lenktynių tikslas – ne maksimalus greitis, o per parą įveiktas didžiausias ratų skaičius. Per parą įveikusi 602 ratus ir artimiausią konkurentą aplenkusi 9 ratais, „Freor thinking green powered by MyBee“ komanda apgynė praėjusiais metais iškovotą čempionų titulą.

Šiais metais iš patyrusių vilkų ir perspektyvių jaunuolių sudarytai komandai atstovavo jos vadovas Edvinas Kriščiūnas, koordinatorius Darius Šapka, automobilių sporto entuziastas ir elektromobilių lenktynių čempionas Artūras Stelionis bei automobilių sporto mėgėjas ir atsinaujinančių energijos sprendimų ekspertas Vidas Buzas.

Lenktynių akimirka | Vytauto Pilkausko nuotr.

Lenktynių akimirka | Vytauto Pilkausko nuotr.

Taip pat Mini ralio (C lygos) lenktynininkas ir čempionas bei dviračių sporto entuziastas Vytautas Stelionis ir Ralio sprinto (B lygos) lenktynininkas ir Mini ralio (C lygos) čempionas Tadas Stelionis bei virtualios erdvės lenktynininkas, Lietuvos virtualių lenktynių prizininkas ir Europos virtualių lenktynių dalyvis Matas Mendelis.

Komandos atstovė komunikacijai – Viktorija Žilinskaitė.

Strategiją parengė dar praėjusiais metais

Komandos „Freor thinking green powered by MyBee“ vadovas Edvinas Kruščiūnas pasakoja, kad praėjus vos kelioms dienoms po pernai laimėtų lenktynių, jis identifikavo visas komandos klaidas ir sukūrė strategiją, kuri šiemet padėjo išvengti praėjusių metų klaidų.

„Mūsų stiprybė – puikiai pažįstama elektromobilių specifika. Dėl šios priežasties mes žinojome, kaip savo naudai išnaudoti kinetinę energiją ir išvengti energijos nuostolių nenaudojant stabdžio, kur jo nereikia. Taip pat ne tik sekėme oro prognozes ir žinodami, kad kris lenktynių tempas, planuodavome savo sustojimus įkrovimams, bet planuodavome ir geriausią išvažiavimo į trasą langą. Mūsų tikslas buvo paprastas – grįžti į trasą prieš lėtesnius varžovus ar kol jie kraunasi, kad jie mūsų nestabdytų. Be to, atidžiai sekėme ir savo konkurentų statistiką – su kokiu baterijos likučiu jie atvažiuoja į krovimą, kiek ratų iki tol būna įveikę, kiek laiko krauna ir su kokiu likučiu išvažiuoja trasą“, – pasakoja E. Kriščiūnas.

Lenktynių akimirka | Vytauto Pilkausko nuotr.

Lenktynių akimirka | Vytauto Pilkausko nuotr.

Jis tęsia, kad šiais metais viena esminių užduočių buvo išvengti didžiausios praėjusių metų silpnybės – pirmas 6 krovimo minutes mažesnės galios priėmimo nei maksimaliai „atiduodavo“ elektros įkrovimo stotelė. Ir tai įgyvendinti pavyko. Šiais metais su naująja TESLA šios problemos komanda neturėjo – jų TESLA elektromobilis priimdavo maksimalią įkrovimo stotelės galią nuo pirmos krovimo minutės.

Pralaimėti galėjo tik dėl pačių klaidų

Paskutinį kartą pakrauti elektromobilio komanda stojo 9 ryte – tai buvo strateginis sprendimas, kuris, komandos skaičiavimu, būtų leidęs važiuoti iki lenktynių galo be krovimo. Jeigu reikia, net į minusą – tai reiškia, kad komanda turėjo savo rezerve galimybę trasoje sukti ratus net ir tada, kai baterijos likutis būtų 0 proc., tačiau to neprireikė.

„Likus mažiau nei 3 valandoms iki lenktynių pabaigos žinojome, kad pergalė mūsų rankose ir ją prarasti galime tik dėl savo klaidos – turėjome 9 ratų pranašumą iki artimiausio konkurento ir baterijos rezervą. Todėl mūsų taktika buvo paprasta – laikyti protingą tempą ir nerizikuoti, kur nereikia, siekiant išvengti incidentų ar baudų. Nors kelių baudų išvengti nepavyko, tačiau didesnių klaidų komanda išvengė. O ir skubėti neturėjome kur, tad šiek tiek sumažinę tempą, finišavome turėdami 6 proc. likutį“, – priduria „Freor thinking green powered by MyBee“ vadovas E. Kriščiūnas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų