Pasibaigęs. 04-28 19:30
LKL
CBet
85
Rytas
98
Pasibaigęs. 04-29 18:50
LKL
Žalgiris
95
M Basket
68
Pasibaigęs. 04-30 03:30
NBA
Pelicans
89
Thunder
97
Pasibaigęs. 04-30 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
85
Panathinaikos
83
Pasibaigęs. 04-30 21:30
Eurolyga
Olympiacos
80
Barcelona
82
Pasibaigęs. Vakar 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
77
CBet
116
Pasibaigęs. Vakar 18:30
LKL
Neptūnas
85
Wolves
86
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. Vakar 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. Vakar 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
GYVAI. I kėlinys, 10 min.
LKL
7bet-Lietkabelis
29
M Basket
21
Šiandien, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
Šiandien, 19:45
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
Šiandien, 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
Rytoj, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Ant „Italian Baja“ podiumo – Lietuvos trispalvė: E.Valeiša ir M.Varža iškovojo antrą vietą

2023.07.13 18:21
„Italian Baja“ lenktynės | Marian Chytka nuotr.

„Italian Baja“ lenktynės | Marian Chytka nuotr.

 Italijoje baigėsi trečiasis 2023-iųjų metų pasaulio „Baja“ taurės etapas „Italian Baja“. Jame tarp gausybės garsių automobilių sporto pasaulio atstovų puikavosi ir dvi lietuviškos, puikiai žinomos pavardės – Egidijus Valeiša su Mindaugu Varža. Jie varžėsi T3 klasėje ir čia iškovojo antrąją vietą tarp penkiolikos dalyvių.

Mindaugas Varža sako, kad etapas Italijoje savo greičio ruožais išties priminė klasikinį ralį. Tačiau kadangi jo ir Egidijaus Valeišos duetas jau turi gana nemažai patirties tokio stiliaus varžybose, organizatorių pasiūlyti iššūkiai lietuvių nenustebino. Pirmąją dieną dalyvių laukė testinis greičio ruožas ir prologas, o antrą ir trečią dieną – greičio ruožai.

Pasirinkę puikų tempą mūsų šalies atstovai pirmąją varžybų dalį pabaigė antroje savo klasės vietoje, išlaikydami sveiką savo „Can Am Maverick X3“ bagį ir nuo klasės lyderių atsiliko vos 5,9 sekundes.

„Pirmąją dieną laukė tikrai sudėtinga distancija. Visiškai ralio stiliaus. Visi 140 kilometrų pirmojo greičio ruožo buvo tarsi klasikiniame ralyje. Tiek vairuotojui, tiek šturmanui buvo daug darbo, nes atstumai kelio knygoje buvo tikrai maži, buvo daug skaitymo. Taip pat buvo daug aštrių posūkių, kur pavėlavus vairuotojui pateikti informaciją tikrai galėjome turėti reikalų. Greitį išlaikėme neblogą. Nors buvo šiokių tokių klaidų, bet jos nebuvo esminės“, - sakė Mindaugas Varža.

Kaip sakė Mindaugas Varža, dar pirmąją ralio dieną jiems teko ištiesti pagalbos ranką varžovų ekipažui, kurie apsivertė bei savo jėgomis negalėjo išsikapstyti iš esamos padėties. Kadangi lietuviai patys irgi žino, ką reiškia pagulėti šalia kelio, nedvejodami sustojo varžovams padėti. Tokį mūsiškių gestą įvertino ne tik nelaimėlių ekipažas, bet ir varžybų teisėjai.

„Italian Baja“ lenktynės | Marian Chytka nuotr.

„Italian Baja“ lenktynės | Marian Chytka nuotr.

„Važiuodami pirmame greičio ruože radome užblokuotą kelią. Vienas italų ekipažas apsivertė trasoje ir liko gulėti ant stogo. Sustojome juos atversti ir patraukti nuo trasos. Pernai tokią situaciją turėjome ir patys, tai žinome ką reiškia, kai įkrenti ir negali išvažiuoti savo jėgomis. Dėl to pagelbėjome varžovams, kurie vėliau atėjo dar sykį mums padėkoti už pagalbą. Be to, teisėjai mums kompensavo tą laiką, kurį sugaišome padėdami kolegoms. Tai tokia „win-win“ situacija gavosi“, - pasakojo Mindaugas Varža.

Antrąją ralio dieną dalyvių laukė lygiai tokie patys, klasikinio ralio stiliaus greičio ruožai, kuriuose reikėjo itin daug tikslumo. Tačiau lietuviams pavyko išlaikyti tempą ir išvengti didesnių keblumų.

Galutinėje rikiuotėje Egidijus Valeiša ir Mindaugas Varža įsitvirtino antroje T3 klasės vietoje, kur varžėsi 15 ekipažų. Absoliučioje „Italian Baja“ rikiuotėje lietuviai pasirodymą baigė aštuntoje vietoje, nusileisdami tik tokioms ralio reido ir „Baja“ disciplinų legendoms kaip Yazeedas Al Rajhi, Nasseras Al-Attiyah, Juan Cruz Yacopini ar Cristiano Batista de Sousa.

„Italian Baja“ lenktynės | Marian Chytka nuotr.

„Italian Baja“ lenktynės | Marian Chytka nuotr.

„Antroji vieta mums – labai aukštas rezultatas, nes pavyko aplenkti labai daug greitų ekipažų, ankstesnių metų pasaulio čempionų. Savo klasėje neaplenkėme tik Otavio Leite de Sousa. Jis yra Cristiano Batista de Sousa, laimėjusio T4 klasėje, sūnus. Jų visa šeimynėlė yra tikrai patyrusi ir greita.

Prieš startą su Egidijumi sau aukštų tikslų nekėlėme, važiavome be įtampos, tad rezultatas gavosi tikrai geras. Dabar žiūrime į priekį ir už dviejų savaičių ketiname startuoti Ispanijoje, „Baja Aragon“ varžybose. Jose bandysime finišuoti ne žemesnėje pozicijoje nei Italijoje. Ačiū visiems, kurie palaiko, ačiū mūsų su Egidijumi šeimoms. Susitiksime kitose varžybose“, - po finišo sakė Mindaugas Varža.

Iš viso „Italian Baja“ varžybose startavo ekipažai 37 ekipažai iš keturių žemynų bei 25 pasaulio šalių.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų