Pasibaigęs. 05-01 18:30
LKL
Neptūnas
85
Wolves
86
Pasibaigęs. 05-01 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. 05-01 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. 05-02 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. 05-02 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. 05-02 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. Vakar 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. Šiandien 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Rytoj, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
Rytoj, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-07, 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
0
Maccabi Tel Aviv
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-08, 19:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
05-08, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Pasikarščiavęs N.Al-Attiyah išplatino atsiprašymo žinutę, C.Sainzas liko nenubaustas dėl sūnaus veiksmo

2023.01.09 15:21
Nasseras Al-Attiyah ir Carlosas Sainzas jaunesnysis | „Stop“ kadras

Nasseras Al-Attiyah ir Carlosas Sainzas jaunesnysis | „Stop“ kadras

 Prieš keletą dienų Dakaro ralio metu buvo paskelbta, kad atlikus duomenų analizę iš T1.U ir T1+ transporto priemonių 1, 2 ir 3 etapuose, nuspręsta padidinti 8 kW elektromobilių T1.U galią (nauja galia 266 kW neįskaitant naudingumo koeficiento). Šis sprendimas įsigaliojo nuo penktojo 2023 m. Dakaro greičio ruožo.

Tai labai įsiutino „Toyota“ lyderį katarietį Nasserą Al-Attiyah: „Koks siurprizas atiduoti mano pagrindiniams varžovams 11 arklio galių. Ačiū, kad nužudėte lenktynes anksčiau laiko“.

Tą pačią piktą žinutę „twitter“ tinkle parašė ir N.Al-Attiyah šturmanas prancūzas Mathieu Baumelis.

Tuo tarpu „Audi“ atstovai, gavę papildomos galios automobiliuose, bandė nuraminti pagrindinius varžovus. Jiems buvo priminta, kad dar prieš Dakaro ralį visi susitarė su FIA, jog per keletą pirmųjų greičio ruožų bus įvertinta, ar tuometinis techninis reglamentas užtikrina sąžiningą konkurenciją. „Audi“ atstovai tuo pačiu priminė varžovams, kad T1.U klasės automobiliai negali sverti mažiau nei 2100 kg, kai T1+ klasės – gali būti iki 100 kg lengvesni.

Nors „Audi“ ir gavo šiek tiek papildomos galios, „Toyota“ pratęsė savo dominavimą ralyje, nes varžovai patekdavo į avarijas arba susidurdavo su įvairiais gedimais. Galiausiai ir N.Al-Attiyah su šturmanu nusprendė išplatinti atsiprašymo žinutes.

„Pasidaviau emocijoms ir pačiame įkarštyje griežtai sureagavau į FIA sprendimą. Aš noriu ginti titulą sąžiningos konkurencijos aplinkybėmis ir iš pradžių man pasirodė, kad priimtas sprendimas nėra teisingas. Dabar aš situaciją suprantu geriau ir noriu atsiprašyti dėl ankstesnio savo įrašo“, - skelbė N.Al-Attiyah.

Dėl N.Al-Attiyah ir šturmano komentarų buvo pradėtas tyrimas, tačiau jis nutrauktas, kai abu jie atsiprašė dėl savo žodžių.

Tuo tarpu „The Race“ portalas paskelbė, kad „Audi“ pilotas ispanas Carlosas Sainzas išvengė baudos dėl įtartino sūnaus Carloso Sainzo jaunesniojo veiksmo. „Ferrari“ pilotas atvyko palaikyti tėvo ir vieno iš etapų metu iš arti stebėjo, kaip C.Sainzas vyresnysis bando sutvarkyti automobilį. Vėliau sūnus dar padėjo uždaryti „Audi“ automobilio dureles.

Pagal Dakaro taisykles, komandos personalas greičio ruožo metu trasoje negali būti arčiau nei 1 km atstumu nuo besivaržančio tos pačios komandos ekipažo.

„Audi“ su C.Sainzu vyresniuoju teisėjams įrodinėjo, kad C.Sainzas jaunesnysis nėra komandos personalo narys ir kad jo veiksmai trasoje nebuvo suderinti su ekipa. Galiausiai teisėjai padarė išvadą, jog minėta taisyklė nebuvo pažeista ir ispanas išvengė baudos.

Tiesa, Dakaro teisėjai paragino komandas ateityje vengti tokių ginčytinų situacijų.

„Reikėtų laikytis ir nerašytų šio sporto taisyklių. Reikėtų vengti tokių situacijų, kurios gali sukelti visokiausių abejonių. Labai sunku įrodyti, kad tėvas ir sūnus yra visiškai nesusiję. Tokiais atvejais būtų geriausia, kad ekipažo nariai paprašytų nesiartinti pašalinių asmenų prie transporto priemonės, kad nekiltų visokių abejotinų situacijų“, - teigiama pranešime.

Dakaro teisėjai pažymėjo, kad tokiais atvejais svarbūs yra ne tik pašalinių asmenų veiksmai, bet ir galimi patarimai žodžiu, kurie gali būti įvertinti kaip neleistinu būdu gaunamas pranašumas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų