Pasibaigęs. 10-07 19:00
Europos taurė
Neptūnas
102
U-Banca Transilvania
107
Pasibaigęs. 10-07 20:00
Čempionų lyga
Rytas
93
Legia
85
Pasibaigęs. 10-08 18:30
KMT
Nevėžis
72
Gargždai
94
Pasibaigęs. 10-08 20:00
Europos taurė
Chemnitz
86
Lietkabelis
67
Pasibaigęs. 10-09 18:30
KMT
Jonava
88
Šiauliai
80
Pasibaigęs. 10-10 21:30
Eurolyga
Bayern
70
Žalgiris
98
Pasibaigęs. 10-11 16:50
LKL
Lietkabelis
89
Rytas
84
Pasibaigęs. 10-11 19:10
LKL
Neptūnas
102
Gargždai
74
Pasibaigęs. 10-12 16:50
LKL
Juventus
86
Šiauliai
73
Pasibaigęs. 10-12 19:10
LKL
Jonava
86
Nevėžis
82
Šiandien, 21:00
Eurolyga
Crvena zvezda
-
Žalgiris
-
Rytoj, 18:30
KMT
Juventus
-
Jonava
-
Rytoj, 19:00
KMT
Šiauliai
-
Gargždai
-
Rytoj, 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
-
Ratiopharm
-
Rytoj, 19:30
Čempionų lyga
MLP Academics Heidelberg
-
Rytas
-
Rytoj, 21:00
Europos taurė
Venezia
-
Neptūnas
-
10-16, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
EA7 Emporio Armani
-
10-22, 18:30
KMT
Juventus
-
Šiauliai
-
10-23, 18:30
KMT
Jonava
-
Nevėžis
-
10-29, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Juventus
-

Ch.Leclercą pribloškė atsilikimas nuo M.Verstappeno, M.Binotto situacijos nedramatizavo ir bedė pirštu į „Mercedes“

2022-10-31 20:57
Charlesas Leclercas | „Stop“ kadras

Charlesas Leclercas | „Stop“ kadras

 „Formulės 1“ lenktynėse Meksikoje „Ferrari“ pilotai nepajėgė priešintis ne tik „Red Bull“, bet ir „Mercedes“ sportininkams.

Monakietis Charlesas Leclercas, kuris įprastai nesiskųsdavo bolido greičiu, finišavo 6-as ir nuo nugalėtojo olando Maxo Verstappeno („Red Bull“) atsiliko net 1 min. 8.8 sek. Toks skirtumas susidarė nepaisant to, kad abu pilotai stojo tiek pat kartų boksuose ir rinkosi to paties mišinio padangas.

„Labiausiai skaudina tai, kad nors šiandien padarėme viską maksimaliai, ką galėjome, mus nuo Maxo vis tiek skyrė daugiau nei minutė. Tai – milžiniškas atsilikimas. Turime kažką padaryti, kad mums neparankiose trasose būtume bent kiek konkurencingesni. Manau, kad mes turime atsakymą, kodėl mums taip trūko greičio šiomis sąlygomis. Tikiuosi, kad padarysime viską, jog kitose lenktynėse Brazilijoje grįžtume į sau įprastas pozicijas“, - sakė Ch.Leclercas.

Tuo tarpu „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto situacijos nedramatizavo ir skubėjo visiems priminti, kad šį kartą ne jie, o „Mercedes“ padarė taktinę klaidą, netinkamai pasirinkdami padangų mišinį. „Mercedes“ aiškino svarstę, jog tokia taktika gali suveikti, bet nemanė, jog bus galima taip lengvai finišuoti pasirinkus minkštų/vidutinių padangų derinį, todėl patys rinkosi vidutinių/kietų padangų derinį.

„Šitos lenktynės buvo tarsi išimtis iš taisyklės. Tikrai nematau jokių negatyvių tendencijų dėl mūsų greičio. „Mercedes“ jau padarė dvi klaidas, netinkamai pasirinkdami padangų mišinius, bet tam kažkodėl niekas neskiria dėmesio. Jei klystame mes, tai visada sulaukiame dvigubai daugiau kritikos už kitus. „Mercedes“ pastaruoju metu labai aktyviai tobulino savo bolidą, o mes jau koncentruojamės į 2023 m.“, - sakė M.Binotto.

Tiesa, „Ferrari“ vadovas pažymėjo, kad komandai reikės pagerinti savo formą dviejose paskutinėse sezono lenktynėse, bandant išsaugoti antrą vietą konstruktorių įskaitoje.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų
TENISAS