Pasibaigęs. 10-11 19:10
LKL
Neptūnas
102
Gargždai
74
Pasibaigęs. 10-12 16:50
LKL
Juventus
86
Šiauliai
73
Pasibaigęs. 10-12 19:10
LKL
Jonava
86
Nevėžis
82
Pasibaigęs. 10-14 21:00
Eurolyga
Crvena zvezda
88
Žalgiris
79
Pasibaigęs. 10-15 18:30
KMT
Juventus
97
Jonava
83
Pasibaigęs. 10-15 19:00
KMT
Šiauliai
89
Gargždai
83
Pasibaigęs. 10-15 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
94
Ratiopharm
98
Pasibaigęs. 10-15 19:30
Čempionų lyga
MLP Academics Heidelberg
92
Rytas
83
Pasibaigęs. 10-15 21:00
Europos taurė
Venezia
89
Neptūnas
69
Pasibaigęs. 10-16 20:00
Eurolyga
Žalgiris
78
EA7 Emporio Armani
89
10-22, 18:30
KMT
Juventus
-
Šiauliai
-
10-23, 18:30
KMT
Jonava
-
Nevėžis
-
10-29, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Juventus
-
10-30, 19:00
KMT
Gargždai
-
Jonava
-

Ch.Leclercas: „Lenktynių pabaiga buvo katastrofiška, nemanau, kad mums reikėjo reaguoti į antrąjį Maxo sustojimą“

2022-07-31 22:08
Charlesas Leclercas | „Stop“ kadras

Charlesas Leclercas | „Stop“ kadras

 Sekmadienį Vengrijoje vykusias 13-ąsias „Formulės 1“ sezono lenktynes įspūdingai laimėjo olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“ komanda), turėjęs vos 10-ą starto poziciją. Jam tai buvo pirma pergalė Vengrijoje per karjerą.

Ilgą laiką lenktynės klostėsi pagal monakiečio Charleso Leclerco („Ferrari“) planą, tačiau, gavus kietas padangas, jis ėmė kristi rikiuote žemyn, galiausiai atliko vienu sustojimu daugiau nei varžovai ir finišavo vos 6-as. „Ferrari“ sprendimas parinkti Ch.Leclercui kietas padangas pribloškė „Formulės 1“ ekspertus, mat „Pirelli“ nei tarp pagrindinių, nei tarp alternatyvių strategijų nebuvo numačiusi to, ką „Ferrari“ parinko Ch.Leclercui.

„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto aiškino, kad tuo metu iki finišo buvo likę 30 ratų, todėl dėtis minkštas padangas buvo per anksti. Ch.Leclercas dar privalėjo panaudoti vieną skirtingą padangų mišinį, todėl teko rinktis lėtąsias kietas padangas.

Visgi, monakietis po lenktynių pažymėjo, kad buvo galima pasielgti ir kitaip. Jo teigimu, komanda paskubėjo atlikti antrąjį sustojimą, reaguodama į M.Verstappeno sprendimą anksti sukti į boksus. Olandas jau buvo panaudojęs minkštąsias padangas, todėl pasirinko vidutinio mišinio padangas ir geru tempu atvažiavo iki finišo. „Ferrari“ galėjo elgtis kaip ir Carloso Sainzo atveju, palaikyti Ch.Leclercą dar 6-7 ratus trasoje ir uždėti jam minkštąsias padangas, tačiau pasirinko keistą manevrą, kuris nepasiteisino.

„Aš komandai sakiau, kad noriu kaip įmanoma ilgiau važiuoti su vidutinio mišinio padangomis. Reikia išsiaiškinti, kodėl man buvo uždėtos kietos padangos, nes aš aiškiai buvau išdėstęs savo nuomonę. Su vidutinėmis padangomis tempas buvo labai geras. Manau, kad antrąjį sustojimą buvo galima nukelti vėlesniam laikui.

Iš pradžių viskas klostėsi pagal planą. Su pirmuoju padangų komplektu išbuvau trasoje tiek, kiek planavau. Tempas buvo geras, viską atlikome laiku. Visgi, aš nesupratau, kodėl antrą sustojimą mes atlikome taip anksti. Maxas turbūt bandė mus išprovokuoti savo ankstyvu sustojimu ir jam pavyko. Manau, kad mums nereikėjo į tai reaguoti, nes nuo tada prasidėjo sniego gniūžtės efektas ir mums tai kainavo brangiau, nei turėjo“, - sakė Ch.Leclercas.

„Ferrari“ lyderis pažymėjo, kad jei ne kietos padangos, jis veikiausiai būtų kovojęs dėl pergalės.

„Ilgą laiką viskas buvo gerai, tempu buvau patenkintas, tačiau dabar visi prisimins tik paskutinę lenktynių dalį, kuri man buvo katastrofiška. Dėl tų kietų padangų ir pralaimėjau lenktynes. Aš 20 sekundžių praradau boksuose, tada dar 5-6 sek. važiuodamas su kietomis padangomis“, - pridėjo monakietis.

Ch.Leclercas galiausiai finišavo 16 sek. atsilikęs nuo nugalėtojo M.Verstappeno.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų
KREPŠINIS