Pasibaigęs. 05-12 16:00
LKL
Žalgiris
97
M Basket
61
Pasibaigęs. 05-12 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
77
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. 05-14 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. 05-14 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. 05-15 18:00
LKL
CBet
90
Rytas
96
Pasibaigęs. 05-15 18:50
LKL
Neptūnas
95
Wolves
76
Pasibaigęs. 05-17 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
99
7bet-Lietkabelis
100
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Wolves
91
Neptūnas
80
05-21, 18:50
LKL
Žalgiris
0
7bet-Lietkabelis
0
05-22, 18:50
LKL
Rytas
0
Wolves
0
05-23, 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Žalgiris
0
05-24, 18:50
LKL
Wolves
0
Rytas
0
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0
05-26, 17:20
LKL
Žalgiris
0
7bet-Lietkabelis
0
05-27, 18:50
LKL
Rytas
0
Wolves
0

Žurnalistų ralio rezultatus analizuojant: greiti ir greičiausi SUV

2022.06.08 11:49
„Press rally“ | Organizatorių nuotr.

„Press rally“ | Organizatorių nuotr.

 Pirmąjį birželio savaitgalį prie tarptautinio „Press rally“ starto linijos stojo beveik septyniasdešimt ekipažų, besivaržiusių „Sport“ ir „Press“ įskaitose. Dvi dienas trukęs ralis dalyviams pateikė įvairiausių iššūkių: nuo labai greito važiavimo vienintelėje Lietuvoje žiedinių lenktynių trasoje „Nemuno žiede“ ar gatvės lenktynių Kėdainiuose, iki itin tikslaus vairavimo reikalaujančių slalomų Birštone ar Klaipėdoje.

Dar didesnė nei trasų įvairovė buvo pažiūrėjus į startuojančių automobilių sąrašą: jeigu prieš dešimtmetį keturių šimtų arklio galių automobiliai šiame ralyje dar galėjo kažką nustebinti, dabar jau darosi įprasta matyti ir penkių šimtų „arklių“ ribą peržengusius modelius. Tiesa, taip pat nebestebina ir tai, kad tarp visų sportiškų kupė ar hečbekų lenktynėse pasirodo ir SUV tipo automobiliai, už savęs rezultatų lentelėje paliekantys didžiąją dalį dalyvių.

Greitis, nenusakomas skaičiais

Jau antrus metus šiame ralyje sportiškiausiu Lietuvos automobiliu išrinktu „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ startuojantis Dominyko Butvilo ir Sauliaus Masono ekipažas bendroje įskaitoje šiemet užėmė trečiąją vietą ir aplenkė visus kitus SUV, startavusius šiose lenktynėse.

Po pasirodymo lenktynininkas neslėpė, kad ne visi SUV yra ir gali būti greiti ir negailėjo objektyvių pagyrų jo pasirinktam modeliui: „Dabartiniai SUV yra labai greiti, bet tikrai ne visi. Aš manau, kad „Quadrifoglio“ yra išskirtinis savo savybėmis, nes jis turi lenktynių dvasią. Jį kūrė žmonės, suprantantys apie greitus automobilius trasoje, o ne tik įsibėgėjant iki šimto. Tą sunku atspindėti skaičiais ir skaitant žurnale galbūt negali suprasti koks greitas tas automobilis, nes žinai tik kiek arklių ir kaip greitai įsibėgėja.“

„Press rally“ | Organizatorių nuotr.

„Press rally“ | Organizatorių nuotr.

D. Butvilas sako, kad norint suprasti šio automobilio greitį, reikia juo pavažinėti vingiuotais keliais, ypatingai, šypsosi lenktynininkas, legendiniame „Stelvio pass“ kalnų kelyje, kuris tinka ne tik prie šio automobilio pavadinimo, bet ir jo charakterio.

„Tą ir norėjome parodyti startuodami šiose lenktynėse, kurioms, atrodytų iš pirmo žvilgsnio, „Stelvio“ visiškai netinka, bet teisingose rankose jis gali tapti tiesiog ginklu“, ¬– komentavo Lietuvos ralio čempionas ir sakė, kad negali įsivaizduoti situacijos gatvėje, ne lenktynių trasoje, kai šio automobilio galimybių kažkam būtų per mažai.

Greičio recepte daug dedamųjų

Jau ne vieną kartą italų kūriniu lenktyniavęs sportininkas pasakojo, kad šio automobilio greičio paslaptis susidaro net iš kelių dedamųjų, o bene labiausiai išskyrė jo valdomumą: „Quadrifoglio“ greičio recepto pagrindą sudaro tai, kad jis kelia pasitikėjimą ir gali jį prognozuoti. Kad ir koks šis automobilis būtų žvėris, jis negąsdina ir su juo galima lengvai susidraugauti. Jis taip gerai subalansuotas, kad neišbalansuoja tavęs pačio.“

Taip pat D. Butvilas pažymėjo, kad automobilyje sumontuoti išties labai geri stabdžiai, nuostabus variklis, kurtas kartu su „Ferrari“ bei labai gerai suderinta automobilio pakaba ir važiuoklė. Šis elementas užtikrina stabilumą tiek posūkiuose, tiek nelygiame kelyje. Sportininkas sakė, kad tai puikiai įrodė ir „Press ralio“ metu dar kartą įveikta „Nemuno žiedo“ trasa, kuri pasižymi ganėtinai nelygiu asfaltu, bet didelių gabaritų automobilis ne tik puikiai joje laikėsi, bet ir fiksavo konkurencingus laikus.

„Press rally“ | Organizatorių nuotr.

„Press rally“ | Organizatorių nuotr.

Apie tai, kad su automobiliu galima nesunkiai susidraugauti, pasak sportininko, byloja ir Domanto Puodžiuko bei Justo Lengvino galingiausioje „Press“ įskaitoje užimta trečia vieta: „Šis ekipažas pirmą kartą važiavo tuo automobiliu ir parodė, kad su juo susidraugauti visiškai nereikėjo laiko, nes jau nuo pirmų greičio ruožų savo klasėje veržėsi į pirmąsias vietas. Tai tik patvirtina tuos žodžius, kuo aš tikiu apie „Quadrifoglio“.

Svarbiausia aplenkti save

Kalbėdamas apie „Press rally“ D. Butvilas sakė, kad pagrindinis skirtumas nuo tikrų lenktynių čia yra tai, kad prie starto stoja labai daug skirtingų automobilių, tad nėra galimybės tiesiogiai išsiaiškinti kuris vairuotojas yra geriausias: „Lenktynėse įdomiausias faktorius yra važiuoti kuo vienodesniais automobiliais, kad būtų galima išsiaiškinti kuris lenktynininkas yra greičiausias. Žurnalistų ralis visada bus geros mėgėjiškos lenktynės, kur kiekvienas lenktyniauja visų pirma su savimi, o tai taip pat labai svarbi užduotis. Svarbu yra nepadaryti klaidų, svarbu gerai išmokti trasas.“

Vis dėl to sportininkas neslėpė, kad pergalę šiame ralyje lemia gan paprastas receptas, kurį sudaro geriausias automobilis ir geriausias vairuotojas ir pridūrė, kad su komandos draugu yra patenkinti savo rezultatu.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų