Pasibaigęs. 05-12 16:00
LKL
Žalgiris
97
M Basket
61
Pasibaigęs. 05-12 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
77
7bet-Lietkabelis
84
Pasibaigęs. 05-13 18:50
LKL
Rytas
110
CBet
77
Pasibaigęs. 05-13 19:30
LKL
Wolves
91
Neptūnas
84
Pasibaigęs. 05-14 18:00
LKL
M Basket
58
Žalgiris
76
Pasibaigęs. 05-14 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
88
Uniclub Casino-Juventus
89
Pasibaigęs. 05-15 18:00
LKL
CBet
90
Rytas
96
Pasibaigęs. 05-15 18:50
LKL
Neptūnas
95
Wolves
76
Pasibaigęs. 05-17 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
99
7bet-Lietkabelis
100
Pasibaigęs. Vakar 17:20
LKL
Wolves
91
Neptūnas
80
05-24, 19:00
Eurolyga
Panathinaikos
0
Fenerbahce
0
05-24, 22:00
Eurolyga
Real Madrid
0
Olympiacos
0

Pirmoji lenktynių diena: „CFMOTO Racing Team“ džiaugiasi startu ir pasakoja apie pirmuosius iššūkius

2022.03.13 21:19
„CFMOTO Racing Team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„CFMOTO Racing Team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Prieš dieną atlikę visas reikiamas prieš startines procedūras sportininkai šiandien kirto starto liniją Tunise vykstančiame „Fenix“ ralyje. Gausus būrys dalyvių leidosi į septynių dienų iššūkį Sacharos dykumoje, o pirmąją dieną teko ne tik pervažiuoti oficialią ralio starto arką, bet ir įveikti du greičio ruožus. Viso dalyviai sekmadienį įveikė 577 kilometrus, iš kurių greičio ruožai sudarė 107 km.

Sportininkai pasakojo, kad jau nuo pirmųjų kilometrų organizatoriai pasirūpino sudėtingu iššūkiu. „CFMOTO RACING TEAM“ komandos lenktynininkas Antanas Kanopkinas po finišo kalbėjo apie tai, kad kai kurie varžovai jau pirmame, vos 25 kilometrų greičio ruože, susidūrė su techninėmis problemomis: „Įdomi diena. Pirmasis greičio ruožas buvo paplūdimyje, tad smėlis buvo labai klampus, o technika kaito. Girdėjome, kad kitiems dalyviams trūko variatoriaus diržai – mums pavyko juos išsaugoti, bet iš karto po greičio ruožo juos keitėme.“

„CFMOTO Racing Team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„CFMOTO Racing Team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

Kitas komandos lenktynininkas Adomas Gančierius antrino Antanui ir sakė, kad pagrindinė šio greičio ruožo užduotis buvo išsaugoti sveiką diržą, mat dėl klampaus paviršiaus šiam teko patirti itin dideles apkrovas: „Temperatūra kartais siekė ir daugiau nei šimtą laipsnių, o tai jau pavojinga riba kai diržas gali sprogti. Todėl važiavau kiek įmanoma ramiai.“

Fiziniai ir navigaciniai iššūkiai

Kalbėdamas apie antrąjį sekmadienio greičio ruožą, kuris prasidėjo įveikus daugiau nei 350 kilometrų po pirmojo ruožo finišo viešojo naudojimo keliais, A. Kanopkinas pasakojo apie visiškai skirtingą reljefą. Pirmąją ruožo dalį sudarė žvyrkeliai, kuriuose buvo galima važiuoti maksimaliu greičiu, o antroje dalyje pasitiko mažos, vos metro aukščio kopos, bet jų buvo labai daug.

„Fiziškai čia buvo labai sudėtinga dalis, maksimaliai darbinė. Jeigu reikėtų visą dieną tokiomis kopomis važiuoti tai neįsivaizduoju, kaip mane nukeltų nuo keturračio“, – juokavo A. Kanopkinas ir sakė, kad rezultatu yra patenkintas, o ateinančiomis dienomis po truputį didins tempą.

A. Gančierius, kalbėdamas apie atkarpą su kopomis taip pat paminėjo, kad čia prasidėjo didesni navigaciniai iššūkiai ir buvo patenkintas, kad pavyko juos įveikti be klaidų. Abu sportininkai pasakojo, kad po kiekvieno pravažiuoto greičio ruožo vis dar keičia kai kuriuos keturračių nustatymus, siekdami atrasti tinkamiausius technikos nustatymus šiam raliui.

„CFMOTO Racing Team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

„CFMOTO Racing Team“ nuotr. | Organizatorių nuotr.

Po pirmos dienos A. Gančierius yra trečias tarp keturračių, o nuo antros vietos jį skiria vos 14 sekundžių. A. Kanopkinas po pirmųjų dviejų greičio ruožų užimą ketvirtą poziciją.

Pirmadienį dalyvių lauks 169 kilometrų greičio ruožas ir kiek mažiau nei 50 kilometrų, skirtų pervažiavimui. Ateinančias keturias dienas dalyviai gyvens tame pačiame bivake, tad visas šias dienas teks įveikti daugiau sportinių kilometrų ir mažiau pervažiavimų.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų
EUROLYGA