Pasibaigęs. 05-02 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Pasibaigęs. 05-03 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
62
Monaco
65
Pasibaigęs. 05-04 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
CBet
85
Pasibaigęs. 05-05 17:20
LKL
Wolves
97
Žalgiris
93
Pasibaigęs. 05-05 19:30
LKL
Šiauliai
104
Neptūnas
98
Pasibaigęs. 05-06 18:50
LKL
7bet-Lietkabelis
92
Nevėžis-Optibet
93
Pasibaigęs. 05-07 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
81
Maccabi Tel Aviv
72
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Žalgiris
92
Uniclub Casino-Juventus
62
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Monaco
79
Fenerbahce
80
Pasibaigęs. Vakar 22:00
Eurolyga
Barcelona
59
Olympiacos
63
Šiandien, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
Šiandien, 18:50
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
Šiandien, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Dakaro „klasikoje“ dramų nestinga: automobiliai klimpsta, genda, verčiasi trasoje, o jų pilotus gelbsti medikų sraigtasparniai

2022.01.06 17:30
Valdas Valiukevičius | Organizatorių nuotr.

Valdas Valiukevičius | Organizatorių nuotr.

 Jeigu kam atrodo, kad „Dakar Classic“ įskaitoje važiuoja atsipūtę senjorai, tai jie smarkiai klysta. Kiekvieną dieną senesniais nei 20 metų lenktyniaujantys varžovai įveikia apie 500 kilometrų ruožą, kuriame būna apie 200 specialių etapų – vidutinio greičio ir navigacijos.

Vidutinio greičio etapus reikia įveikti sekundės tikslumu, tik tokiu atveju negausi jokios baudos. Išlaikyti organizatorių užduotą greitį labai sunku, nes jis keičiasi kas kelis kilometrus ar ne šimtus metrų. Pavyzdžiui, kopas reikia įveikti vidutiniu 60 km/h greičiu, o akmenų trialą 40 km/h. Žinoma, nedaugelis tai spėja padaryti. Vadinasi, po to reikia lėkti greičiau. O tokios vietose organizatoriai gali užfiksuoti ekipažo vidutinį greitį ir jeigu jis nėra idealus – skirti baudas. Važiuojant tokiuose ruožuose, labai svarbu nepaklysti, neprakirsti padangos, nes tuomet pelnysi labai daug baudos taškų.

Kartais automobilių vidutinis greitis siekia apie 80-90 km/h, tad tokiuose ruožuose reikia būti itin atidiems. Per pastarąsias dienas įvyko ne viena „klasikų“ avarija, buvo iškviestas medikų sraigtasparnis, tačiau ekipažai smarkiai nenukentėjo.

„Vydamiesi vidutinį greitį aną dieną važiavo maksimaliu greičiu, pasakoja „Heston Airlines“ komandos narys Valdas Valiukevičius. – Pasirodė, kad mūsų senutė „Toyota“ dykumoje gali lėkti maksimaliu 120 km/h greičiu. Tačiau ir toks greitis jai nemenkas, nes automobilis trumpas ir aukštas, bet kuriame posūkyje gali jį paguldyti. To turimo greičio rezervo mums pakaks, svarbu, kad automobilis išgyventų iki finišo. Juk pirmomis dienomis turėjome daug problemų. Tačiau dabar viskas veikia puikiai. Šiandien esame absoliučios įskaitos 19 vietoje, kas mus labai džiugina ir intriguoja kovoti dėl aukštesnių pozicijų. Tai nebus lengva, nes turime daug labai rimtų pasiruošusių varžovų iš Ispanijos ir Prancūzijos, kurie turi didelę tokių lenktynių patirtį. O mes esame naujokai. Tad su šturmanu Pauliumi Kavaliausku mokomės kiekvieną dieną ir vis atrandame galimybių patobulėti.“

„Heston Airlines“ ekipažas važiuoja 1987 metais pagamintu automobiliu „Toyota Land Cruiser 71“. Automobilis iki šiol jau yra įveikęs penkis Dakaro maratonus. tris kartus juo finišavo prancūzai, du kartus lietuviai. 2000 metais šiuo automobiliu pirmieji lietuviai pasiekė Dakaro maratono finišą.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų