Pasibaigęs. 04-30 21:30
Eurolyga
Olympiacos
80
Barcelona
82
Pasibaigęs. 05-01 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
77
CBet
116
Pasibaigęs. 05-01 18:30
LKL
Neptūnas
85
Wolves
86
Pasibaigęs. 05-01 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
88
Rytas
78
Pasibaigęs. 05-01 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
89
Monaco
78
Pasibaigęs. 05-01 21:30
Eurolyga
Baskonia
98
Real Madrid
102
Pasibaigęs. Vakar 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
88
M Basket
82
Pasibaigęs. Vakar 18:50
LKL
Žalgiris
102
Nevėžis-Optibet
78
Pasibaigęs. Vakar 19:45
Eurolyga
Olympiacos
92
Barcelona
58
Pasibaigęs. Vakar 21:45
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
88
Panathinaikos
95
Šiandien, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
Rytoj, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Dakaro „klasikai“ prisipažino padarę strateginę klaidą

2022.01.04 17:47
Valdas Valiukevičius ir Paulius Kavaliauskas | Organizatorių nuotr.

Valdas Valiukevičius ir Paulius Kavaliauskas | Organizatorių nuotr.

 Šiandien Dakaro maratono etapą sėkmingai pasiekė „Dakar Classic“ įskaitoje dalyvaujantiis „Heston Airlines“ ekipažas. Valdas Valiukevičius ir Paulius Kavaliauskas džiaugėsi, kad jų automobilis po variklio remonto sėkmingai važiuoja. Tačiau sykiu atviravo, kad padarė strateginę klaidą pasirinkdami klasę. „Dakar Classic“ grupės mašinos skirstomos į tris klases H1, H2 ir H3. Paskutinėje gali startuoti tik patys naujausi klasikiniai automobiliai. 1987 metais pagaminta lietuvių „Toyota BJ 71“ galėjo būti registruojama H1 arba H2 kategorijoje. Šių kategorijų greitis irgi skiriasi apie 10-15 procentų.

„Pasirinkome H1 klasę dėl to, jog pernai dauguma pirmojo dešimtuko lyderių važiavo šioje kategorijoje, - pasakoja Valdas Valiukevičius. - Jos dalyvių greitis truputį mažesnis, vadinasi, gali padaryti mažiau klaidų ir pataupyti automobilį. Tačiau, pasirodo suklydome ir dėl to kentėsime visą maratoną. Nes pirmiausiai startuoja H3, po to H2 ir tik po to H1 kategorijos dalyviai. Tad, pirmą dieną užėmę 27 vietą bendroje įskaitoje ir 10 H2 klasėje, būtume startavę 18 vietoje, nes H3 kategorijoje yra tik 8 dalyviai. O H2 kategorijoje lenktyniauja apie 60 mašinų. Tad mums teko startuoti apie 78 vietoje, po visų H2 ir H3 klasių.

Ir taip bus viso maratono metu. Po 70 mašinų trasa būna labai sugadinta ir tenka kankinti automobilį giliose smėlio provėžose. Žinoma, tai atsiliepia ir rezultatui. Tačiau Dakaras yra Dakaras. Lengvų dienų čia nebūna. Tą jau esu patyręs ne vieną kartą. Kaip bebūtų, judėsime į priekį ir kovosime dėl paties geriausio rezultato. Man didelis malonumas vairuoti legendinį Lietuvos automobilį legendiniame maratone.“

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų