Avarija | Scanpix nuotr.

Avarija | Scanpix nuotr.

 Sekmadienį greičiausioje „Formulės 1“ trasoje – Moncoje – vyko 14-osios sezono lenktynės (Italijos GP), kurias paženklino čempionato lyderių – olando Maxo Verstappeno („Red Bull“) ir brito Lewiso Hamiltono („Mercedes“) – avarija.

L.Hamiltonas bandė pasinaudoti tuo, kad M.Verstappenas sugaišo daug laiko boksuose ir pats pasuko keistis padangų. Tiesa, brito sustojimas irgi nebuvo pats geriausias, todėl jis į trasą grįžo prie pat olando. M.Verstappenas nebuvo linkęs paleisti pagrindinio konkurento ir agresyviai kovojo su juo dėl pozicijos. Galiausiai sportininkai susidūrė, o M.Verstappeno bolidas pakilo į orą ir „pakibo“ ant L.Hamiltono „Mercedes“. Sportininkai taip ir liko įstrigę žvyre ir baigė savo lenktynes, o trasoje pasirodė saugos automobilis.

Sportas.lt lankytojų nuomonė:

Kas buvo kaltas dėl avarijos?
  • Maxas Verstappenas (907 balsai)
  • Lewisas Hamiltonas (411 balsų)
  • Tai buvo lenktyninis incidentas (595 balsai)
Balsuodami sutinkate su taisyklėmis. Daugiau informacijos čia.

„Turėjome lėtoką sustojimą, bet į trasą grįžome priekyje Maxo. Stabdydamas prieš pirmąjį posūkį pasirūpinau, kad palikčiau vietos dar vienam bolidui. Į posūkį įvažiavau pirmas ir tada Maxas staiga trenkėsi į mane. Jis turbūt užvažiavo ant kelkraščio ir laiku nesustabdė. Jis aiškiai suprato, kad nesugebės įsukti į posūkį, todėl tiesiog rėžėsi į mane, o tada jo bolidas pakibo virš manęs. Truputį skauda kaklą po šio incidento. Net neabejoju, kad dabar turėsime pokalbį su teisėjais“, - sakė L.Hamiltonas.

Tuo tarpu M.Verstappenas pateikė savo įvykių versiją: „Aš norėjau lenktyniauti, o jis vis spaudė ir spaudė mane, kol galiausiai man nebeliko vietos. Nežinau, kam jis tai darė. Jei jis man būtų palikęs vietos, tai po antro posūkio vis tiek būtų likęs priekyje. Jis man tiesiog nepaliko vietos, buvau priverstas užvažiuoti ant kelkraščio ir tada susidūrėme. Jei nori tokiais atvejais išvengti incidentų, reikia, kad abu pilotai prie to prisidėtų, bet šį kartą Lewisą nenorėjo su manimi bendradarbiauti, tai ką aš galiu padaryti? Liūdna dėl to, kas nutiko, bet mes esame profesionalai ir turime su tuo susigyventi“.

Olandui nepritarė „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas: „Futbolo terminais kalbant, tai buvo taktinė Maxo pražanga. Jis žinojo, kad jei Lewisas liks priekyje, tai reikš prarastą pergalę.“

Tuo tarpu „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris visa tai pavadino lenktyniniu incidentu: „Savų argumentų galėtų pateikti abi pusės. Mes galime sakyti, kad Lewisas nepaliko vietos, o jie – kad Maxui reikėjo taip agresyviai nelįsti į posūkį. Kompromisas būtų paprastas – pavadinti tai lenktyniniu incidentu ir tiek. Manau, kad suversti kaltę kuriai nors vienai pusei tokiais atvejais nėra teisinga. Manau, kad Maxas buvo pakankamai arti, kad nusipelnytų daugiau erdvės posūkyje ir kai Toto kalba apie kažkokias taktines pražangas, tai aš su tuo tikrai nesutinku“.

L.Hamiltonas su M.Verstappenu teisėjų kambarį paliko maždaug prieš valandą. Galutinio verdikto vis dar laukiama.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Visi (7)
Registruoti
Anoniminiai (7)
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų