Pasibaigęs. 04-27 18:25
A Lyga
Sūduva
4
Hegelmann
0
Pasibaigęs. 04-27 19:00
LKL
Neptūnas
90
Šiauliai
95
Pasibaigęs. 04-29 18:30
LKL
Rytas
112
CBet
82
Pasibaigęs. 04-29 18:50
LKL
Žalgiris
105
Nevėžis-Optibet
88
Pasibaigęs. 04-29 22:00
UEFA Čempionų lyga
Arsenal
0
PSG
1
Pasibaigęs. 04-30 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
84
Neptūnas
79
Pasibaigęs. 04-30 18:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
94
Wolves
86
Pasibaigęs. 04-30 19:00
LKL
Šiauliai
122
M Basket
96
Pasibaigęs. 04-30 22:00
UEFA Čempionų lyga
Barcelona
3
Inter
3
Pasibaigęs. Vakar 19:00
A Lyga
Šiauliai
0
Hegelmann
3
Šiandien, 16:50
LKL
7bet-Lietkabelis
-
Žalgiris
-
Šiandien, 17:00
A Lyga
Banga
-
Žalgiris
-
Šiandien, 18:30
A Lyga
Džiugas
-
Dainava
-
Šiandien, 19:00
LKL
M Basket
-
Uniclub Casino-Juventus
-
Rytoj, 16:00
A Lyga
Sūduva
-
Panevėžys
-
Rytoj, 16:50
LKL
Wolves
-
Rytas
-
Rytoj, 17:00
LKL
Neptūnas
-
Nevėžis-Optibet
-
Rytoj, 18:25
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Riteriai
-
Rytoj, 19:00
LKL
CBet
-
Šiauliai
-
05-06, 18:30
LKL
Šiauliai
-
7bet-Lietkabelis
-
05-06, 19:00
LKL
M Basket
-
CBet
-
05-06, 22:00
UEFA Čempionų lyga
Inter
-
Barcelona
-
05-07, 18:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Rytas
-
05-07, 18:50
LKL
Žalgiris
-
Neptūnas
-
05-07, 19:00
LKL
Nevėžis-Optibet
-
Wolves
-
05-07, 22:00
UEFA Čempionų lyga
PSG
-
Arsenal
-
05-09, 18:30
A Lyga
Žalgiris
-
Riteriai
-
05-09, 19:00
A Lyga
Džiugas
-
Kauno Žalgiris
-
05-10, 15:00
A Lyga
Panevėžys
-
Hegelmann
-
05-10, 16:50
LKL
Rytas
-
7bet-Lietkabelis
-
05-10, 19:00
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Šiauliai
-
05-11, 16:00
LKL
Nevėžis-Optibet
-
M Basket
-
05-11, 16:00
A Lyga
Banga
-
Sūduva
-
05-11, 16:50
LKL
Wolves
-
Neptūnas
-
05-11, 17:25
A Lyga
Dainava
-
Šiauliai
-
05-11, 19:00
LKL
CBet
-
Žalgiris
-
05-13, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
-
CBet
-
05-13, 18:30
LKL
Rytas
-
Šiauliai
-
05-14, 18:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
-
Nevėžis-Optibet
-

„Kuusamet group Rally Elektrėnai“ prologe – siurprizas vardu R4

2021-09-11 10:15
„Kuusamet group Rally Elektrėnai“ | Renaldo Gabarto nuotr.

„Kuusamet group Rally Elektrėnai“ | Renaldo Gabarto nuotr.

Viena pagrindinių ralio aksiomų byloja, kad trumpuose lenktynių prologuose beveik neįmanoma  susikrauti apčiuopiamos persvaros, tačiau nesunku daug pralošti. Šiais metais „Kuusamet group Rally Elektrėnai“ kovų preliudija – du kartai po 1,25 kilometro aplink „Ledo rūmus“, viskas buvo šiek tiek kitaip.

Dominykas Butvilas antrus metus Elektrėnų gatvėse vairavęs juvelyriškai tiksliai, laimėjo abu pirmuosius važiavimus ir iškovojo įspūdingą miesto mero taurę. Nuo pagrindinių varžovų jis iš tiesų toli nepabėgo: Vladas Jurkevičius atsiliko 2,60 sekundės, Vaidotas Žala – 3,20 sek., o G. Noktus – 3,70 sek. Savo padėties nesutramdytų azartu ir noru padaryti įspūdį gausiai susirinkusiems žiūrovams taip pat niekas pernelyg nekomplikavo. Nebe didžiausi praradimai susiję su aplamdytu Martyno Samsono bolido kairiu galiniu ratu po smūgio į kelkraščio bordiūrą (tai atsiėjo maždaug 4 sekundes) bei Vytauto Švedo klaidele šturmuojant  vieną siaurą aikštelės „kišenę“. Čia teko sugrabalioti atbulinę pavarą ir sudeginti keletą nervų ląstelių bandant užvesti kaprizus rodantį variklį.  Apie 15 sek. trukęs nesusipratimas nubloškė Vytautą į 42 vietą bendroje rikiuotėje – tokioje pozicijoje jis nėra pradėjęs lenktynių nuo laikų, kai pilotavo standartinį „VW Polo“ su dulkių siurblio varikliu.

Tačiau neabejotinai didžiausią pergalę čia pasiekė „Proracing Rally Team“ komanda, kuri Elektrėnuose surengė oficialią Utenoje sukonstruoto „Škoda Fabia R4“ premjerą. Pagal „Rally2-Kit“ programą homologuotą automobilį pilotavę svečiai iš Skandinavijos Teemu Asunmaa su Marko Salminen (jie yra keturiskart Suomijos čempionai) buvo vos pusantros sekundės lėtesni nei prologo laimėtojai ir pavertė šį bolidą ralio fanų dėmesio magnetu.

„Škoda Fabia R4“ projektą inicijavęs Egidijus Tutinas teigia, kad šis automobilis pagamintas naudojant FIA aprobuotą detalių rinkinį – variklį su valdymo elektronika, transmisijos sistemą su pavarų dėže ir reduktoriais.

„Mes įvykdėme itin griežtus FIA reikalavimus ir gavom homologaciją, leidžiančią startuoti net ir pačio aukščiausio rango varžybose. R4 esmė – galimybė važiuoti pigiai. Jo kaina maždaug 100 tūkst. eurų mažesnė nei R5 modelio, o eksploatacija bemaž tris kartus pigesnė. Vadinamasis „rebildas“ – svarbiausių agregatų atnaujinimas numatytas įveikus 5000 kilometrų greičio ruožų. Važiuojant su R5 tai daryti reikia kas 1000 km, o vieno kilometro kaštai siekia 41 eurų. Tuo metu lenktyniaujant su R4 kilometras kainuoja 13 eurų. Skirtumai didžiuliai, nors greitis trasoje labai panašus“, – vardija E. Tutinas.

Kviesdami su „Škoda Fabia R4“ įveikti „Kuusamet group Rally Elektrėnai“ trasas greituosius suomius, šio automobilio konstruktoriai atrodo bus pataikę į dešimtuką, nes gauna ne tik solidų rezultatą, bet ir itin svarbią informaciją, leidžiančią rasti optimalius naujo ratuočio nustatymus.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų