Adrianas Sadowski | Organizatorių nuotr.

Adrianas Sadowski | Organizatorių nuotr.

 Savaitgalį artėja debiutinis Lietuvos automobilių ralio čempionato (LARČ) etapas Viekšniuose. Jo dalyvių laukia išties greitos trasos, kuriose, rezultatų prasme, galima sulaukti nemažai netikėtumų. Dėl šios priežasties virtualaus Lietuvos ralio čempionato – „Atlantis Games e-LARČ“ trečiasis etapas neatsiliko nuo būsimo ralio Žemaitijoje ir buvo itin greitas bei kupinas siurprizų.

Greitis paminėtas neatsitiktinai – vertinant bendrai, virtualaus Viekšnių ralio vidutinis greitis pagal parinktus greičio ruožus buvo apie 118 km/h, o viename iš jų pasiekė net 150 km/h. Lyginant su iki šiol vykusiais etapais, trečiajame „Atlantis Games e-LARČ“ etape dalyvių buvo kiek mažiau – iš dalies ir dėl prasidėjusio atostogų sezono. Tačiau prie starto išbandyti savo jėgas stojo gana solidus 105 dalyvių būrys, iš kurių finišą pasiekti pavyko 45-iems.

Pirmuosiuose dviejuose greičio ruožuose išryškėjo, kad dėl pergalės absoliučioje įskaitoje kovos Deividas Navickas ir kaimynas iš Lenkijos Adrian Sadowski. Lietuviui užfiksavus itin gerus trečiojo ir šeštojo greičio ruožų laikus, jis nuo savo pagrindinio varžovo atitrūko beveik 18 sekundžių persvara. Tačiau tuomet atsitiko netikėtas, tačiau kartais elektroninio sporto dalyviams pasitaikantis įvykis. Vienuoliktame greičio ruože D. Navickas susidūrė su simuliatoriaus įrangos techninėmis problemomis. Jos nutraukė lietuvio kelią virtualaus Viekšnių ralio nugalėtojo titulo link bei leido A. Sadowski saugiai pasiekti finišą, laimint etapą.

Tuo tarpu dėl likusių aukščiausių pozicijų absoliučioje įskaitoje užvirė atkakli kova tarp trijų dalyvių: pirmųjų dviejų etapų nugalėtojo švedo Tobias Hult bei lietuvių Arūno Gylio su Klaudu Bučinsku. Nors pastarajam ralis anksčiau laiko baigėsi patyrus avariją aštuntame greičio ruože, tačiau Švedijos ir Lietuvos atstovų kova tęsėsi ir toliau. T. Hult ir A. Gylys vis keitėsi pozicijomis beveik kiekviename greičio ruože, o intrigos pridėjo ir tryliktasis greičio ruožas, kuriame abu dalyviai lyg susitarę pažeidė savo automobilius. Antrosios vietos nugalėtojas paaiškėjo paskutiniame ruože, kurį A. Gylys nors ir laimėjo, tačiau jam pritrūko viso labo mažiau nei sekundės, kad aplenktų švedą.

Gabrielis Simsonas | Organizatorių nuotr.

Gabrielis Simsonas | Organizatorių nuotr.

Dviem ratais varomų automobilių (2WD) gretose vyko atskiros batalijos. Šių dalyvių tarpe greičiausiai finišą pasiekė portugalas Oscar Estevez, kuris parodė išties puikų rezultatą ir absoliučioje įskaitoje. Čia tarp galingesnių visais ratais varomų automobilių 2WD įskaitos lyderiui pavyko užimti 9-ąją vietą. Tiesa, portugalo pasiekimą galbūt būtų pagerinęs kitas itin greitas dalyvis – tai estas Gabriel Simson. Jis po trečiojo greičio ruožo buvo susikrovęs 12 sekundžių persvarą prieš portugalą, tačiau ketvirtajame susidūrė su techninėmis problemomis, todėl vėliau etapą tęsė pagal „Rally 2“ taisyklę, praradęs gausybę brangaus laiko. Greičiausiame 2WD dalyvių trejetuke po finišo lietuviškų pavardžių nebuvo: antroji vieta atiteko latviui Toms Kineens, o trečia – kiek silpnesnę nei kitų konkurentų techniką pilotavusiam lenkui Damian Skupien.

Šiuo metu oficialiose Lietuvos ralio e-pirmenybėse laukia trijų savaičių pertrauka, kuomet startuos virtualus Rokiškio ralis. Kad šis laukimas neprailgtų, dalyviai savo jėgas kviečiami išbandyti kitoje šio čempionato organizatorių specialiųjų varžybų serijoje – „Atlantis Games Virtual Rally Cup“. Visą informaciją apie dalyvavimą galima rasti adresu: www.e-larc.lt/atlantis-games-virtual-rally-cup.

„Atlantis Games e-LARČ“ yra oficialios virtualaus sporto pirmenybės, įtrauktos į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių varžybų sąrašą. Tai yra pripažintas ir pirmasis pasaulyje nacionalinis ralio e-čempionatas pasaulyje, sparčiai augančioje simuliatorių nišoje. Registracija į jį bei daugiau informacijos kaip dalyvauti – oficialiame tinklapyje: www.e-larc.lt

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Visi
Registruoti
Anoniminiai
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų