„Bunasta-Savesta“ komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Bunasta-Savesta“ komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

 Ketvirtadienio popietę Vilniaus centre įsikūrusiame „Olympic Cazino“ visuomenei buvo pristatytas pirmasis Lietuvoje sportinis BMW automobilis, padabintas Lietuvos vėliavos spalvomis. Tai vienintelis toks visose Baltijos šalyse GT4 klasės automobilis, prie kurio vairo ištvermės lenktynėse sės ne tik patyrę žiedinių lenktynių vairuotojai Jurgis Adomavičius bei Tomas Rimkus, bet ir ralio ir rali-reido lenktynių virtuozas Vaidotas Žala. Lenktynėse komandai vadovaus Saulius Jurgelėnas, o pirmasis startas jų laukia jau Birželio 18-19 dienomis Estijoje vyksiančiose 6 valandų ištvermės lenktynėse.

Pasirinko naują BMW dėl kelių priežasčių

Įspūdingai atrodantis „BMW Motorsport“ padalinio gaminys, kuris pasauliui buvo pristatytas 2018 metais, jau yra pelnęs daugiau nei 50 pergalių savo klasėse ir per 170 kartų finišavo tarp trijų geriausiųjų įvairiose lenktynėse. Su tokiu automobiliu sportininkai visame pasaulyje jau sugebėjo pelnyti įvairius titulus tokiose lenktynėse kaip „24H SERIES European Championship“, „GT4 European Series“, „Blancpain GT World Challenge Asia“ ir „ADAC GT4 Germany“.

Jurgis Adomavičius pasakoja, kad BMW automobiliai jam jau ilgą laiką asocijuojasi su komfortu bei patikimumu. Kiekvienai dienai pasirinkęs komfortišką šio vokiečių gamintojo automobilį, o savo lenktynių karjerą pradėjęs taip pat BMW automobiliu, kuris jau tuo metu buvo ne pirmos jaunystės, sportininkas dar neturėjo priežasties skųstis šiais pasirinkimais. Priimdamas sprendimus dėl naujo lenktynėms skirto automobilio vyras taip pat užtikrintai žinojo, kad nori sėsti būtent į šį modelį.

„BMW automobiliais važinėju jau nuo 2004 metų ir man, kaip verslininkui ir aktyviam žmogui, patinka šio gamintojo filosofija. Tai veržlus, labai komfortiškas ir patikimas automobilis. Su šios markės automobiliais darbo reikalais esu nuvaževęs virš 1.000.000 kilometrų Europoje ir Rytuose vykdamas pas klientus ir pristatinėdamas „Bunastos“ paslaugas. Iš kitos pusės – man labai nepatinka tai, su kuo šie automobiliai yra asocijuojami Lietuvoje, nes kažkuriuo metu jie lyg ir tapo tapatinami su chuliganais. Nors to priežastys iš dalies man suprantamos, būdamas šio gamintojo gerbėju ir naudotoju aš noriu nors kiek reabilituoti jo įvaizdį.

„Bunasta-Savesta“ komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Bunasta-Savesta“ komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

Kita svarbi priežastis, kodėl rinkausi naują M4 GT4 yra jo patikimumas. Mano pirmasis lenktyninis automobilis buvo ne pirmos jaunystės BMW, kuris manęs niekada neapvedė. Paskui teko važiuoti ir kitais sportiniais automobiliais, bet galų gale, visgi, nusprendžiau sujungti savo gyvenimo būdą ir sportą ir taip grįžau prie šio automobilio. Mano filosofiją atitiko ir GT4 klasė – turėjau galimybę rinktis ir GT3 klasės modelį, bet tikiu, kad kaip gyvenime, taip ir lenktynėse, turėtų gyvuoti vidurinioji klasė. GT4 būtent tai ir atspindi“, – apie savo pasirinkimą įsigyti būtent šį automobilį pasakojo J. Adomavičius.

Vyras taip pat džiaugėsi, kad „BMW Motorsport“ padalinys pasitikėjo juo bei visa „Bunasta-Savesta“ komanda ir suteikė papildomą palaikymą tam, kad šis prekinis ženklas būtų populiarinamas mūsų regione, o sportininkai BMW rinktųsi kaip savo patikimus lenktynių įrankius.

Netikėta komandos sudėtis

Kartu su automobiliu visuomenei buvo pristatyta ir kiek netikėta komandos sudėtis, turint omenyje tai, kad šiuo automobiliu bus lenktyniaujama žiedinėje trasoje. Prie naujojo BMW vairo sės patyręs Dakaro lenktynininkas ir Lietuvos ralio čempionas Vaidotas Žala, o komandos vadovu bus didžiulę patirtį sukaupęs Saulius Jurgelėnas.

Vaidotas Žala, kalbėdamas apie savo debiutą žiedinėse lenktynėse, buvo kuklus ir nedrįso sau kelti išankstinių lūkesčių, nors ir neslėpė, kad važiuoti neturėtų būti sunkiau nei ant žvyro.

„Kol kas man ramu, nes nemanau, kad bus sunkiau nei ant žvyro. Žiūriu į tai atvirai ir žinau, kad čia dar esu mokinukas, reikės daug išmokti ir adaptuotis, nes tai bus mano pirmieji kilometrai žiedinėje trasoje per visą dešimties metų lenktynininko karjerą. Praktika rodo, kad ralistams ant asfalto sekasi visai neblogai, tad tikiuosi, kad viskas eisis gerai.

Visos karjeros su žiedu nežadu sieti, nors niekada negali sakyti niekada. Kol kas į tai žiūriu kaip į naują ir įdomią patirtį“, – su šypsena veide apie artėjantį savo debiutą lenktynių trasoje pasakojo V. Žala.

„Bunasta-Savesta“ komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

„Bunasta-Savesta“ komandos nuotr. | Organizatorių nuotr.

Ilgametis jo šturmanas ir komandos draugas Saulius Jurgelėnas taip pat neslėpė, kad tai pirmasis kartais, kai jam teks vadovauti žiedinių lenktynių komandai. Į visiškai naują discipliną ateinantis vyras pasakoja, kad Dakare išmoko sprendimus priimti greitai ir gyventi pastoviai besikeičiančiomis sąlygomis, tad į patirtį žiede kol kas žiūri ramiai, nors jaudulys jau atsiranda.

„Yra šiek tiek jauduliuko, nes tai visiškai nauja teritorija man. Labai džiugu, kad naujas, gražus ir galingas aparatas paruoštas mūsų komandai. Džiugu, kad šaunūs žmonės aplink, tad manau, kad padės lengviau įsilieti ir suprasti discipliną bei tinkamai atlikti savo darbą. Tikiu, kad didesnis jaudulys atsiras prasidėjus treniruotėms trasoje, o kol kas laikausi lengvos distancijos ir kiek įmanoma daugiau klausinėju bei renku patirtį iš tinkamų žmonių, o taip pat, žinoma, tikiuosi atsinešti ir savo patirties“, – pasakojo didžiulę patirtį įvairiose rali-reido varžybose sukaupęs S. Jurgelėnas.

Pirmasis startas „Bunasta-Savesta“ lenktynių komandos laukia jau už savaitės Estijoje vyksiančiose „Baltic Endurance Championship“ šešių valandų ištvermės lenktynėse.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Visi
Registruoti
Anoniminiai
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų