Fanų protestas | Scanpix nuotr.

Fanų protestas | Scanpix nuotr.

 „Manchester United“ klubo sutartis su dabartiniu rėmėju „Aon“ baigsis po šio sezono, todėl klubas intensyviai ieško, kas norėtų reklamuotis ant komandos marškinėlių.

Atrodė, kad „Man United“ pavyko susitarti su „The Hut Group“, kuri netgi sutiko per 10 metų už reklamą sumokėti 200 mln. svarų sterlingų (apie 232 mln. eurų). Visgi, likus porai mėnesių iki sutarties įsigaliojimo „The Hut Group“ pareiškė atsisakantys planų bendradarbiauti su „Man United“.

„The Observer“ teigimu, „The Hut Group“ vadovams nerimą sukėlė masiniai protestai prieš „Man United“ savininkus Glazerius. Kai kurie iš fanų netgi pareiškė, kad boikotuos klubo komercinius partnerius, jog pakenktų Glazeriams ir šie galiausiai parduotų klubą naujiems savininkams. Tai išgąsdino „The Hut Group“, kurie nebenorėjo rizikuoti tokia didele suma.

Šios naujienos sukomplikavo „Man United“ situaciją. Laiko surasti naują rėmėją liko labai mažai ir vargu, ar pavyks išsiderėti tokią sumą, kokią siūlė „The Hut Group“.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Visi (5)
Registruoti
Anoniminiai (5)
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų