Pasibaigęs. 07-04 19:00
A Lyga
Žalgiris
1
Banga
0
Pasibaigęs. 07-05 18:00
A Lyga
Hegelmann
5
Šiauliai
2
Pasibaigęs. 07-05 18:00
A Lyga
Riteriai
1
Kauno Žalgiris
5
Pasibaigęs. 07-06 16:45
A Lyga
Dainava
0
Džiugas
2
Pasibaigęs. 07-07 19:00
A Lyga
Panevėžys
1
Sūduva
2
Šiandien, 19:00
A Lyga
Riteriai
-
Šiauliai
-
07-13, 18:25
A Lyga
Džiugas
-
Banga
-
07-14, 20:00
A Lyga
Dainava
-
Panevėžys
-
07-19, 19:00
A Lyga
Džiugas
-
Žalgiris
-
07-20, 18:25
A Lyga
Panevėžys
-
Šiauliai
-
07-20, 19:30
A Lyga
Sūduva
-
Riteriai
-
07-20, 20:00
A Lyga
Banga
-
Hegelmann
-
07-21, 19:30
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Dainava
-

Technikų Dakaras: šiek tiek miego, daug atsakomybės ir noras patekti į 10-tuką

2021-01-25 10:56
Artūras Šerkšnas | Vytauto Pilkausko nuotr.

Artūras Šerkšnas | Vytauto Pilkausko nuotr.

 Aprimus Dakaro ralio aistroms, galima blaiviau pažvelgti į tai, kas įvyko pirmosiomis šių metų sausio savaitėmis. Pilotų ir šturmanų rezultatus suskaičiavome vos pasibaigus maratonui, tačiau yra komandų nariai, kurių pasiekimus fanams vertinti sunkiau. „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos technikų vadovas Artūras Šerkšnas teigia, jog šis Dakaras labiausiai iš visų vyko pagal planą, tačiau buvo situacijų, vedusių prie ankstyvos Dakaro baigties.

Naktinis režimas

1 valanda ir 50 minučių – ne ištrauka iš dainos, o laikas, likęs ilsėtis. A. Šerkšnas pasakoja, kad nors tokių naktų ir nebuvo daug, vis dėlto miegas Dakare yra prabanga: „Mes miego netaupom. Per miego norėjimą, gali likusias dienas miegoti ir dieną, ir naktį“, – juokauja technikų vadovas.

A. Šerkšnas prisipažįsta, jog taip nutinka dėl įpročio kelis kartus patikrinti bolidą: „Jeigu laikytumėmės vien tik plano, viską galima padaryti daug greičiau. Bet mes darome „doubleck‘ą“ ir tas laikas greitai tirpsta“. Technikų vadovas sako, jog atlikus numatytus darbus ir pamačius, jog dar yra laiko, eina dar kartą viską patikrinti: „Jeigu yra laiko, aš dar kartą patikrinsiu, pasigilinsiu. Dėl to nebuvo to miego tiek daug“.

Atsakomybė, kurią turi technikai, yra milžiniška. A. Šerkšnas ne kartą Benedikto Vanago ir „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos fanams yra sakęs, jog viena technikų klaida gali lemti Dakaro pabaigą.

Artūras Šerkšnas | Vytauto Pilkausko nuotr.

Artūras Šerkšnas | Vytauto Pilkausko nuotr.

Papilnėjęs automobilių parkas

Šiemet technikai turėjo daugiau atsakomybių. Į jų rankas buvo atiduotas Edvino Juškausko pilotuojamas „Toyota Gazoo Racing Hilux“. Tai reiškia, kad jiems Dakaro metu teko rūpintis dviem sportiniais „Hilux‘ų“ modeliais – IRS ir IMA.

B. Vanagas ne per vieną interviu minėjo, jog į komandą gali prisijungti dar vienas bolidas. Tuomet „Team Pitlane“ vardu žinomą ekipą sudarys trys lenktyniniai visureigiai. „Gali būti ir penki, ir šeši, ir dešimt“ , – juokauja technikų vadovas , – „Atitinkamai tam tikrų sprendimų reikės“.

A. Šerkšnas pripažįsta, jog šiemet technikų laukė didelis iššūkis, kurį įveikti padėjo ypač pasiteisinęs strateginis sprendimas kiekvienam bolidui priskirti vadovą.

Artūras Šerkšnas | Vytauto Pilkausko nuotr.

Artūras Šerkšnas | Vytauto Pilkausko nuotr.

Į dešimtuką nori visa komanda

Patekti į Dakaro ralio TOP 10 svajoja ne tik pilotai, bet ir likę komandos nariai. A. Šerkšnas samprotauja, jog šiais metais tikslą pasiekti sutrukdė mažas treniruočių kiekis, kurį sąlygojo pandemija, ir per trumpas laikas susipažinti su automobiliu. „Kitais metais, turint šį automobilį ir nuolat treniruojantis, turėtume patekti į dešimtuką“, – konstatuoja technikų vadovas.

Išgirsti visą interviu, kuriame A. Šerkšnas pasakoja apie santykius su B. Vanagu, atmosferą komandoje ir ekipažo strategijos vertinimą, galite Benedikto Vanago „Youtube“ kanale: bit.ly/Wrap_Up_ArtūrasŠerkšnas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų