Pasibaigęs. 10-09 18:30
KMT
Jonava
88
Šiauliai
80
Pasibaigęs. 10-11 16:50
LKL
Lietkabelis
89
Rytas
84
Pasibaigęs. 10-11 19:10
LKL
Neptūnas
102
Gargždai
74
Pasibaigęs. 10-12 16:50
LKL
Juventus
86
Šiauliai
73
Pasibaigęs. 10-12 19:10
LKL
Jonava
86
Nevėžis
82
Pasibaigęs. 10-14 21:00
Eurolyga
Crvena zvezda
88
Žalgiris
79
Pasibaigęs. Vakar 18:30
KMT
Juventus
97
Jonava
83
Pasibaigęs. Vakar 19:00
KMT
Šiauliai
89
Gargždai
83
Pasibaigęs. Vakar 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
94
Ratiopharm
98
Pasibaigęs. Vakar 19:30
Čempionų lyga
MLP Academics Heidelberg
92
Rytas
83
Pasibaigęs. Vakar 21:00
Europos taurė
Venezia
89
Neptūnas
69
Šiandien, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
EA7 Emporio Armani
-
10-22, 18:30
KMT
Juventus
-
Šiauliai
-
10-23, 18:30
KMT
Jonava
-
Nevėžis
-
10-29, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Juventus
-
10-30, 19:00
KMT
Gargždai
-
Jonava
-

Legendinė „De Rooy“ komanda planuoja didįjį sugįžimą į Dakarą

2021-01-13 15:52
Legendinė „De Rooy“ komanda planuoja didįjį sugįžimą į Dakarą | Organizatorių nuotr.

Legendinė „De Rooy“ komanda planuoja didįjį sugįžimą į Dakarą | Organizatorių nuotr.

 2021 metų Dakaro ralį dėl pandemijos nusprendusi praleisti „De Rooy“ komanda planuoja grįžti į sunkiausią pasaulyje bekelės maratoną 2022 metais. „Po metų pertraukos noras grįžti stipresnis nei bet kada“, - sako Gerardas de Rooy.

2022 m. komanda kuria ambicingus planus. Ketina startuoti su trimis ar net keturiais sunkvežimiais ir galbūt teikti serviso paslaugas kitoms komandoms, kurios taip pat vairuoja „Iveco“ sunkvežimius.

Pastaruosiu komandos dirbtuvėse virė darbas kuriant ir konstruojant naują lenktyninį sunkvežimį. Pavasarį ketin išbandyti du iš naujųjų sunkvežimių. Sunku pasakyti, kur ir kada tie bandymai bus, nes Covid pandemija vis dar įtakoja daug planų.

Legendinė „De Rooy“ komanda planuoja didįjį sugįžimą į Dakarą | Organizatorių nuotr.

Legendinė „De Rooy“ komanda planuoja didįjį sugįžimą į Dakarą | Organizatorių nuotr.

Gerardas de Rooy: „Tikslas atlikti pirmus testus gegužę Maroke, tačiau ar tai padaryti bus įmanoma, dar neaišku. „Morocco Desert Challenge“ varžybos perkeltos į rudenį. Tai jei Maroke nepavyks atlikti bandymų, ieškosime galimybių Europoje. Testų metu sunkvežimius pristatysime ir keliems potencialiems klientams, kurie nori važiuoti Dakare su pilnu aptarnavimu iš „Team De Rooy“ komandos. “

„Team de Rooy“ taip pat labai domisi „Dakar Classic“ kategorija, kurioje klasikiniai ralio automobiliai per dieną nuvažiuoja apie 250 kilometrų Dakaro ralio organizatorių paruoštu atskiru maršrutu. Šiemet šioje kategorijoje važiuoja du sunkvežimiai.

„Mes planuojame dalyvauti su dviem 8-ojo dešimtmečio„ De Rooy“ DAF sunkvežimiais, kuriais važiavo mano tėvas: 1984 m. sunkvežimis su dvejomis kabinomis „Dvigalvis monstras“ ir 1985 m. įžymusis „Bull“ sunkvežimis, - sako Gerardas de Rooy.

Legendinė „De Rooy“ komanda planuoja didįjį sugįžimą į Dakarą | Organizatorių nuotr.

Legendinė „De Rooy“ komanda planuoja didįjį sugįžimą į Dakarą | Organizatorių nuotr.

„Sunkvežimiuose saugos sumetimais bus atlikta keletas nedidelių patobulinimų, kurie atitiktų šiuolaikinius reikalavimus, tačiau visa kita paliksime originaliai. Juos prižiūrės atskira „De Rooy“ serviso komanda. Artimiausiu metu ketiname susisiekti su organizatoriais ir aptarsime dalyvavimo sąlygas“.

1984 m. buvo 3-ieji Jan De Rooy metai Dakare ir jis nusprendė, kad du sunkvežimio varikliai bus geriau nei vienas. Du varikliai iš viso generavo apie 800 AG - priekinis variklis varė galinius ratus, o galinis variklis - priekinius.

Legendinė „De Rooy“ komanda planuoja didįjį sugįžimą į Dakarą | Organizatorių nuotr.

Legendinė „De Rooy“ komanda planuoja didįjį sugįžimą į Dakarą | Organizatorių nuotr.

1986 m. De Rooy sukūrė monstrą vardu „TurboTwin“. 1986–1988 m. išėjo trys TurboTwin“ versijos. 1986 metų versija turėjo du variklius su dviem turbinomis kiekvienam varikliui. „Turbotwin II“ sunkvežimis turėjo 990 AG, o 1988 m. pagamintas „X1“ generavo jau 1220 AG, kurio maksimalus greitis minkštame smėlyje siekė 220 km/h, o variklis turėjo net po tris turbinas. Trečiasis turbokompresorius jau slėgė prieš tai, kai jis patekdavo į ant variklio stovinčias turbinas. Sunkvežimis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėdavo per 7,8 sekundės ir svėrė kiek daugiau nei 10 tonų. „X1“ degalų bakas buvo 940 litrų, nes blogiausiomis sąlygomis degalų sunaudojama buvo santykiu 1–1.

Legendinė „De Rooy“ komanda planuoja didįjį sugįžimą į Dakarą | Organizatorių nuotr.

Legendinė „De Rooy“ komanda planuoja didįjį sugįžimą į Dakarą | Organizatorių nuotr.

Apie #iGo2Dakar: 2017 m. prasidėjęs projektas, kurio misija – kuo plačiau nušviesti populiariausią automobilių sporto renginį Lietuvoje Dakaro ralį ir paliesti visas gerbėjams įdomias temas. Filmuoti, fotografuoti ir rašyti ne tik tai, ką nori pasakyti lenktynininkai, bet ir šio sporto užkulisius, technikos subtilybes.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų