A.Juknevičius ir D.Vaičiulis patvirtino S.Kariakino žodžius apie matytą nelegalų sunkvežimį ir atskleidė, kaip prieš 10 metų nelegalia pagalba naudodavosi visi lietuviai (3)
Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis | „KREDA“ komandos nuotr.
Dakaro lengvųjų bagių kategorijos bendroje įskaitoje 5-ą vietą užimantis rusas Sergejus Kariakinas pirmadienį nusprendė nebetylėti ir viešai apkaltino vieną iš savo varžovų sukčiavimu.
„Mane labai suerzino tai, kad arabas, kuris dalyvauja lenktynėse ir rodo gerą laiką, maratoniniame etape naudojosi technine pagalba. Apie tai mums pasakė kiti ralio dalyviai. Negana to, paskui jį važiavo „Ford Raptor“ pikapas su gausybe atsarginių dalių. Tai neleistina pagalba, už kurią turėtų būti skiriamos diskvalifikacijos“, - nervinosi S.Kariakinas, dar pridėjęs, kad arabas anksčiau nei kiti gavo kelio knygą.
Rusas taip ir neįvardijo to varžovo pavardės, bet nesunku išsiaiškinti, apie ką jis kalbėjo. Lengvųjų bagių kategorijoje tėra du Saudo Arabijos atstovai. Saeedas Almouri jau pralaimi 11 valandų ir rikiuojasi 35-as, todėl jo pasirodymo negalėtum pavadinti geru. Akivaizdu, kad S.Kariakinas kalbėjo apie kitą arabą Salehą Alsaifą. Jis bendroje įskaitoje žengia 8-as, laimėjo trečiąjį etapą, o septintajame greičio ruože buvo 2-as. Pirmadienį jis finišavo 4-as.
Po dviejų maratono dienų į gyvą transliaciją pasijungęs lietuviai Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis patvirtino, kad matė nelegalius sunkvežimius maratoninio ruožo bivuake.
„Aišku, kad čia yra visko. Daug variacijų“, – pokalbio pradžioje sakė A.Juknevičius.
„Kaip žinote, pagalba galima tik tarp dalyvių. Komandos registruoja pagalbos sunkvežimius, kurie dalyvauja kaip Dakaro dalyviai ir taip gali padėti saviškiams. Juos vairuoja geras lenktynininkas, o šalia sėdi dar du labai geri mechanikai. Jie taip pat veža krūvas detalių“, – taisykles aiškino A.Juknevičiaus šturmanas D.Vaičiulis. „Maratoniniame greičio ruože, pagal šių metų naujas taisykles, padėti galėjo tik tie sunkvežimiai, kurie pilnai įveikė pirmosios dienos maratono greičio ruožą. Dabar galime spekuliuoti, ar tą pagalbą galėjo suteikti legalus sunkvežimis, ar kažkas, kas tą dieną neįveikinėjo trasos. Taip, mes matėme vakarykščiame bivuake sunkvežimių, kurie, pagal reglamentą, neturėjo jame būti“.
A.Juknevičius taip pat atskleidė, kad prieš dešimt metų nebuvo nei vieno lietuvio, kuris nebūtų naudojęsis nelegaliomis pagalbomis.
„Čia yra visokių dalyvių, yra nesąžiningų, kurie viską bando apeiti, bando apsidrausti. Ypač vietiniai visur primėto savo draugelių, kurie stovi su dalimis ir t.t. Tokių visais laikais būdavo. Yra ir tokių, kurie negali sau leistis tų brangių sunkvežimių ir jie bando laikyti kokią mašinytę pasislėpę. Mes irgi taip anksčiau darydavome, visi lietuviai darydavo. Nėra lietuvio Dakare, kuris nebūtų taip daręs. Tai buvo normalus dalykas, visi bandydavo taip apsidrausti. Dabar laikai pasikeitę, moki pinigus ir gauni legalų servisą. Nereikia slapstyti vieno visureigio, kaip darydavome prieš dešimt metų. Kol kas mes tokio sunkvežimio neturime ir važiuojame kaip tikri „pankai“.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.