A.Juknevičius prakalbo apie tai, kiek kainuoja kasdieną tvarkyti automobilį ir ką pamatė po šiandienos greičio ruožo – autostradoje su tokia šake toliau nevažiuotų (1)
Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis | Vytauto Dranginio nuotr.
Pirmadienį Saudo Arabijoje tęsiasi 2021 m. Dakaro ralis. Antrame greičio ruože Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio „KREDA“ ekipažas pagerino savo pozicijas ir galiausiai užėmė 40-ą vietą, o nuo lyderio Nasserio Al-Attiyah atsiliko 1 val. 9 min. 50 sek.
Vakar 45-oje bendros įskaitos vietoje buvęs A.Juknevičius pakilo į 40-ą vietą (+02:01:42). Bendroje įskaitoje A.Juknevičių nuo artimiausio lietuvio Edvino Juškausko skiria 26 min. 50 sek.
A.Juknevičius šiandien startavo iš 47-os vietos, tačiau turėjo problemų jau pačioje pradžioje ir krito į 52-ą vietą. Vėliau jis „graibstė“ varžovus ir po truputį gerino savo poziciją.
Po finišo A.Juknevičius pasakojo, kad turėjo problemų su kuro siurbliais, taip pat pramušė vieną ratą.
Dar šiandien ryte „KREDA“ komanda paskaičiavo, kad vienos padangos kaina – 500 eurų.
Kai prieš antrą dieną kažkas nutiko vairui, teko keisti vairo stiprintuvo siurblį, taip pat teko pakloti 1085 eurus, o pati vairo kolonėlė kainavo dar 4315 eurus. Vadinas, visa vairo problema atsiejo 6900 eurų.
Po antrojo greičio ruožo paaiškėjo, kad beliankiant bagį, kuomet buvo pažeista padanga, taip pat A.Juknevičius sulankstė ir apatinę šakę, su kuria dar įveikė 160 km. Vien šakės keitimas kainuos 1350 eurų.
Įdomiausia tai, kad A.Juknevičiaus komandos mechanikas teigė, jog šakei lūžus, būtų išsinėręs pusašis, trūkusi vairo traukė, taip pat atsirastų problemų su stabdžių šlangutėmis ir panašiai
„Austostradoje su tokia toliau nevažiuočiau“, – sakė vienas iš A.Juknevičiaus mechanikų.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.