Sergio Perezas ir Lance'as Strollas | Scanpix nuotr.

Sergio Perezas ir Lance'as Strollas | Scanpix nuotr.

 „Racing Point“ komanda dar ikisezoniniuose bandymuose stebino greičiu, o jų varžovai ėmė kalbėti, kad naujasis ekipos bolidas itin panašus į 2019 m. „Mercedes“ kūrinį.

Sezoną sustabdžius koronaviruso pandemijai, situacija aprimo. Visgi, atnaujinus sezoną, „Racing Point“ toliau demonstravo gerą greitį ir po dviejų etapų Austrijoje užima ketvirtą vietą konstruktorių įskaitoje.

„Racing Point“ greitis visiems kelia nerimą. Perezas vienu metu trasoje buvo greitesnis net už „Mercedes“. Žinant, kad Bottas tuo metu turėjo panašaus „šviežumo“ padangas, Perezas vis tiek važiavo 0.3-0.4 sek. greičiau kiekviename rate. Jie rodė įspūdingą greitį, todėl galiu tik pasidžiaugti, kad Alexas išlaikė Perezą už savęs“, - kalbėjo „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris.

Tuo tarpu „Renault“ nuo kalbų perėjo prie darbų. Jie pateikė protestą FIA, aiškindami, kad „Racing Point“ galimai pažeidė techninį reglamentą ir neva nukopijavo praėjusių metų „Mercedes“ bolido dalį. FIA pradėjo tyrimą ir žada palyginti šių metų „Racing Point“ bolidą su praėjusių metų „Mercedes“ kūriniu.

Geras „Racing Point“ greitis, panašu, didina komandos patrauklumą laisvųjų agentų rinkoje. Kitiems metams darbo dar neturintis vokietis Sebastianas Vettelis, anot pranešimų, derasi su „Racing Point“. Kitą sezoną „Aston Martin“ pasivadinsianti ekipa anksčiau skelbė, kad 2021 m. komandos bolidą toliau vairuos Sergio Perezas ir Lance‘as Strollas, tačiau dabar teigiama, jog meksikiečio kontrakte yra išlyga, leidžianti nutraukti su juo sutartį anksčiau laiko. Tai leistų į ekipą prisivilioti S.Vettelį.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.