Lewisas Hamiltonas | Scanpix nuotr.

Lewisas Hamiltonas | Scanpix nuotr.

 Šeštadienį Austrijoje laukia pirmoji „Formulės 1“ sezono kvalifikacija, o prieš ją „Mercedes“ sulaukė gerų žinių – teisėjai nusprendė, kad jų sukurta DAS („Dual Axis Steering“) sistema yra legali.

Protestą prieš šią sistemą penktadienį pateikė „Red Bull“. Jie tikino, kad „Mercedes“ pažeidė du techninio reglamento punktus. 3.8 punktas apibrėžia aerodinaminę įtaką bolidui, o 10.2.3 punktas teigia, kad bolidui judant negali būti koreguojama jo pakabos sistema.

Visgi, teisėjai nesutiko su „Red Bull“ pareiškimu, kad DAS yra pakabos sistemos dalis. Teisėjai padarė išvadą, kad DAS yra vairavimo sistemos dalis, todėl nepažeidžia techninio reglamento.

„DAS nėra pakabos dalis ir negali būti vertinama kaip neteisėtas būdas koreguoti pakabos sistemą. Teisėjai laiko DAS legalia vairavimo sistemos dalimi, nepažeidžiančia dabartinio techninio reglamento“, - teigiama pranešime.

DAS sistema bus uždrausta nuo 2021 m., bet šiame sezone ją bus galima naudoti. Spėjama, kad „Red Bull“ netrukus ją įdiegs ir į savo bolidus.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.