Juozas Bernotas ir Gilija Bernotienė | Youtube.com nuotr.

Juozas Bernotas ir Gilija Bernotienė | Youtube.com nuotr.

 Pratimai pėdoms gali padėti ir atsiradus nugaros ar kaklo skausmams, sako kineziterapeutė ir jogos mokytoja Gilija Bernotienė. Ji kartu su vyru olimpiečiu Juozu Bernotu televizijos laidos „Lietuvos mokyklų žaidynės“ žiūrovams paruošė pratimų, kuriuos bus paprasta ir naudinga atlikti namuose, seriją.

„Karantinas – puikus metas pajudėti. Yra puikių pratimų, kuriuos galima saugiai atlikti namuose, o nauda bus jaučiama ir vėliau“, – sakė G. Bernotienė.

Kineziterapeutė rekomenduoja pradėti nuo pėdų. Tai – bet kokių kitų pratimų pagrindas.

„Kartais net nepagalvojame, kad pėdų pratimai yra tokie svarbūs ir naudingi ne tik pėdoms, bet ir laikysenai, kelių ir klubų sąnariams, nugarai. Pėdų pratimai gali padėti ir esant kaklo skausmams“, – sakė specialistė.

G. ir J. Bernotų rekomenduojamus pratimus rasite čia:

Lietuvos mokyklų žaidynių TV laida TV6  eteryje kiekvieną šeštadienį 10:30 val.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

Kvn
2020-05-03 23:30:40
Hmm, paciai mokytojai nemaisytu pasportuot ir mityba sureguliuot-ka gali kitus mokyt kai pacios forma sypsena kelia
Atsakyti
Juozas
2020-04-09 07:47:52
Baisu ziuret visur karves atrodo kad lietuva tapo amerika
Atsakyti
Ka tu supranti
2020-04-04 10:05:51
Storulės tokios minkštos, fainos, ir dažniausiai linksmos ir draugiškos, ne taip, kaip džiuvenos...
Atsakyti
Juozas
2020-04-03 09:33:56
Ta karve reikia paganit
Atsakyti