„Udinese“ suteiks reklamą smulkiojo verslo atstovams
Šios dienos mačo „Udinese“ marškinėliai | udinese.it nuotr.
Italijos „Udinese“ klubas pradėjo įdomią akciją – „Rėmėjas vienai dienai“. Šios akcijos tikslas – suteikti reklamą smulkiojo verslo atstovams.
„Udinese“ pirmuoju akcijos dalyviu pasirinko tapytoją ir dekoratorių Michaelį Nino, taigi jau šios dienos mače su „Roma“, ant „Udinese“ marškinėlių puikuosis užrašas „Michael Nino: Imbianchino’“.
26-erių metų menininkas pastaruosius šešerius metus važinėjasi su savo autobusiuku po šiaurės Italiją ir priima jam pateiktus užsakymus. Dažniausiai jis tapo ant sausos sienos.
„Žaidžiu futbolą vietinėje mėgėjų lygoje. Netapau profesionalu, bet dabar aš negaliu patikėti, kad vienai dienai mano pavardė bus ant „Udinese“ marškinėlių. Tai atpirks visas mano pastangas ir darbą“, - kalbėjo menininkas, kuris šios dienos mače su „Roma“ sulauks geros reklamos.