Pasibaigęs. 06-25 19:00
A Lyga
Džiugas
2
Riteriai
1
Pasibaigęs. 06-25 19:00
A Lyga
Šiauliai
2
Sūduva
2
Pasibaigęs. 06-27 11:45
Moterų EuroBasket
Lietuva
76
Čekija
81
Pasibaigęs. 06-29 11:45
Moterų EuroBasket
Lietuva
87
Turkija
99
Pasibaigęs. 06-29 16:00
A Lyga
Riteriai
0
Dainava
2
Pasibaigęs. 06-29 17:00
A Lyga
Šiauliai
5
Džiugas
0
Pasibaigęs. 06-29 18:25
A Lyga
Panevėžys
2
Žalgiris
4
Pasibaigęs. 06-30 19:00
A Lyga
Banga
0
Kauno Žalgiris
2
Pasibaigęs. 06-30 19:00
A Lyga
Hegelmann
0
Sūduva
2
07-04, 19:00
A Lyga
Žalgiris
-
Banga
-
07-05, 18:00
A Lyga
Riteriai
-
Kauno Žalgiris
-
07-05, 18:00
A Lyga
Hegelmann
-
Šiauliai
-
07-06, 16:45
A Lyga
Dainava
-
Džiugas
-
07-07, 19:00
A Lyga
Panevėžys
-
Sūduva
-
07-11, 19:00
A Lyga
Riteriai
-
Šiauliai
-
07-12, 20:00
A Lyga
Žalgiris
-
Sūduva
-
07-13, 18:25
A Lyga
Džiugas
-
Banga
-
07-13, 19:00
A Lyga
Kauno Žalgiris
-
Hegelmann
-
07-14, 20:00
A Lyga
Dainava
-
Panevėžys
-

K.Bryanto žūties aplinkybės: paskutiniai piloto žodžiai ir leidimas skristi specialiomis sąlygomis fotogalerija + VIDEO (3)

2020-01-27 20:35
Pasaulis gedi Kobe Bryanto | Scanpix nuotr.

Pasaulis gedi Kobe Bryanto | Scanpix nuotr.

 Sekmadienio vakarą pasaulį sukrėtė tragiška žinia – privačiu sraigtasparniu „Sikorsky S-76“ skridęs legendinis NBA žaidėjas Kobe Bryantas žuvo nelaimingo atsitikimo metu.

JAV žiniasklaida praneša, kad K.Bryantas kartu su dar 8 asmenimis skrido savo privačiu sraigtasparniu, kai šis staiga krito žemyn ir užsidegė. Žuvo visi 9 žmonės, tarp kurių – ir 13-metė krepšininko dukra Gianna, vykusi su tėčiu į krepšinio rungtynes.

Sraigtasparnis pakilo iš Johno Wayne‘o oro uosto. Pilotas nuskrido apie 40 mylių (daugiau nei 64 km) ir ėmė sukti ratus apie Glendeilą. Po maždaug 10 minučių sraigtasparnis pasuko link „Mamba Sports“ akademijos, kur buvo planuotos krepšinio rungtynes, kai staiga įvyko katastrofa. Atskleista, kad avarija įvyko skrendant beveik 300 km/val. greičiu ir krentant 20 m/s greičiu.

Skrydžio žemėlapis | Organizatorių nuotr.

Skrydžio žemėlapis | Organizatorių nuotr.

Pirmadienį pasirodė garso įrašas iš piloto pokalbio su skrydžio valdymo centru. Paviešinus šį pokalbį, tapo aišku, kad sraigtasparnio pilotui buvo suteikta galimybė skristi specialiomis sąlygomis.

Įprastai pilotams taikomos standartinės vizualiųjų skrydžių taisyklės (VFR). Deja, sekmadienį dėl tiršto rūko, didelio debesuotumo, lietaus ir prasto matomumo sraigtasparnio pilotas negalėjo skristi pagal VFR taisykles. Jam teko kreiptis į skrydžio valdymo centrą, kad šis jam suteiktų leidimą skristi pagal specialiąsias vizualiųjų skrydžių taisykles (SVFR).

Berbano oro uosto atstovai nusprendė leisti pilotui skristi pagal SVFR taisykles ir sukti į šiaurės rytus. Vėlesnėje skrydžio fazėje pilotas paprašė palaikyti su juo nuolatinį kontaktą. Netrukus vienas iš skrydžio valdymo centro darbuotojų perdavė žinutę, kad sraigtasparnis skrenda per žemai, nes dingo iš jų radarų. Piloto balso tuo metu jau nebebuvo girdėti. Netrukus sraigtasparnis sudužo.

Pranešama, kad tyrėjai turi labai daug problemų, analizuodami šią katastrofą. Vieta, kurioje sudužo sraigtasparnis, yra sunkiai prieinama ir neaišku, kada žuvusiųjų palaikai bus pargabenti.

Pirmadienį įvykio vietoje dirbo bent 20 tyrėjų. Sraigtasparnio nuolaužos išsibarstė lauke, kuris prilygsta futbolo aikštės dydžiui, todėl tyrėjų laukia ilgas ir kruopštus darbas.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų