Du ratus pramušęs ir klaidų neišvengęs V.Žala: „Jeigu nori makaluotis lyderių kompanijoje, tai reikia varyti“ VIDEO
Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas po antrojo greičio ruožo | „Agrorodeo“ komandos nuotr.
Vakar istorinį rezultatą Lietuvai pademonstravę Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas antrą Dakaro dieną startavo iš pirmosios pozicijos ir buvo tie, kuriems sunkiausiai buvo naviguoti trasoje.
Nors lietuviai daug automobilių į priekį nepraleido, tačiau jų tempas šiandien nebuvo pats geriausias ir preliminariais duomenimis jie užėmė 11-ą vietą, nuo lyderio Ginielio De Villierso atsilikę 19 min. 23 sek.
Gera žinia ta, kad bendroje įskaitoje V.Žala žemai nenukrito ir užima penktą poziciją ir nuo lyderio Orlando Terranova atsilieka tik 8 min. 11 sek.
Kaip po antrojo greičio ruožo „iGo2Dakar“ žurnalistų komandai teigė V.Žala, šį kartą jie pramušė du ratus, taip pat neišvengė klaidų. Visgi V.Žala pažymėjo, kad norint būti tarp lyderių – privalai važiuoti itin greitai.
„Pirma dalis buvo visai smagi, nes visą laiką važiavome pirmi, buvo švaru, tempas geras, Saulius navigavo gerai. Tada prasidėjo motociklai, „galiorka“ labai greit traukėsi, o viduriukas buvo naglesni ir vietomis reikia prasibrauti. Pradėjo tempas kristi, vienoje vietoje „užblūdijome“, pramušiau porą ratų ir likusi dalis buvo nervinga bei sunki. Buvo tikrai ir klaidų, nes keletoje vietoje gal penkiese suvažiuodavome į slėnį, sukdavome ratus ir kuris pirmas išvažiuos – tada visi paskui dulkėse. Varai, varai, varai, o tada vėl.. Labai keista diena su reikalais“.
– Ar jautėsi psichologinis spaudimas startavus pirmam?
– Nesinorėjo, kad aplenktų už trijų kilometrų, bet kai pravažiavome 60 km ir nieko nesimatė, tai pagalvojau, kad viskas yra gerai. Jeigu ne tos kelios klaidelės – viskas būtų gerai, bet nieko nepadarysi.
– Kaip pati technika šiandien?
– Buvo keletas labai aštrių smūgių, kurie kala labai stipriai kirto per stuburą. Ratus pramušėme po tramplinų ant akmenų. Bet ir fiziškai šiandien buvo sunku, nes tokį tempą laikyti visą Dakarą – reikalai. Tuos 300 km varyti „ant adatų“... Pabaigoje jau pradėjau skaičiuoti kilometrus.
– Bet jau kartelę užsikėlėte, lėtinti neišeis?
– Į pabaigą palėtinome, nes du ratus pramušėme. Bet reikia varyti, nes kiti vyrukai „mina“. Jeigu nori makaluotis šioje kompanijoje, tai reikia varyti.
– Saulius turėjo diskusiją su lyderiais. Gal žinote apie ką?
– Visi pikti, išsimušę iš ritmo, nes daug kas klaidžiojo. Kas pirmas iššoka teisinga kryptimi, tam ir pasiseka. Tokia dienelė – galėjo būti blogiau, galėjo ir geriau.
– Buvo pilna įvairovių?
– Vidutinis greitis pakankamai didelis, bet per pragraužas ir akmenynus varai „va bank“. Keistas važiavimas, kopose būna ramiau.
SS2 finiše su Vaidotu Žala. #iGo2Dakar Autoaibė LRT Nissan STIHL/Mocevičiaus firma "Ginalas" If draudimas Hardman vehicle systems
Posted by iGo2Dakar on Monday, January 6, 2020
Iš vakaro „Agrorodeo“ ekipažas nerimavo, kad neturi patirties Dakaro ralyje važiuoti pirmi, tačiau po finišo S.Jurgelėnas pripažino, kad šis darbas neatrodė toks baisus, kaip įsivaizdavo.
„Visai kitas darbo ritmas, manau, kad į pliusą. Privertė labiau susikaupti darbui. Kai važiuoti kelioliktas, turi vėžes, seki esi labiau atsipalaidavęs. O čia turi tik motociklų vėžes, kurios irgi padrikai po trasą išvažinėtos, jie taip pat klaidžioja, suka ratais“, - įspūdžiais dalinosi Saulius.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.