Pasibaigęs. 10-07 19:00
Europos taurė
Neptūnas
102
U-Banca Transilvania
107
Pasibaigęs. 10-07 20:00
Čempionų lyga
Rytas
93
Legia
85
Pasibaigęs. 10-08 18:30
KMT
Nevėžis
72
Gargždai
94
Pasibaigęs. 10-08 20:00
Europos taurė
Chemnitz
86
Lietkabelis
67
Pasibaigęs. 10-09 18:30
KMT
Jonava
88
Šiauliai
80
Pasibaigęs. 10-10 21:30
Eurolyga
Bayern
70
Žalgiris
98
Pasibaigęs. 10-11 16:50
LKL
Lietkabelis
89
Rytas
84
Pasibaigęs. 10-11 19:10
LKL
Neptūnas
102
Gargždai
74
Pasibaigęs. Vakar 16:50
LKL
Juventus
86
Šiauliai
73
Pasibaigęs. Vakar 19:10
LKL
Jonava
86
Nevėžis
82
Rytoj, 21:00
Eurolyga
Crvena zvezda
-
Žalgiris
-
10-15, 18:30
KMT
Juventus
-
Jonava
-
10-15, 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
-
Ratiopharm
-
10-15, 19:00
KMT
Šiauliai
-
Gargždai
-
10-15, 19:30
Čempionų lyga
MLP Academics Heidelberg
-
Rytas
-
10-15, 21:00
Europos taurė
Venezia
-
Neptūnas
-
10-16, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
EA7 Emporio Armani
-
10-22, 18:30
KMT
Juventus
-
Šiauliai
-
10-23, 18:30
KMT
Jonava
-
Nevėžis
-
10-29, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Juventus
-

Kas bendro tarp „Ferrari“ ir Lietuvos artilerijos pabūklų? fotogalerija + VIDEO

2019-12-27 10:31
Kas bendro tarp „Ferrari“ ir Lietuvos artilerijos pabūklų? | Ryčio Šeškaičio nuotr.

Kas bendro tarp „Ferrari“ ir Lietuvos artilerijos pabūklų? | Ryčio Šeškaičio nuotr.

 Automobilių gamintojos jau seniai remiasi ne tik savo patirtimi, bet ir semiasi įkvėpimo iš kitų sričių. Automobiliais besidominčių skaitytojų nenustebins faktas, jog „Ferrari“ superautomobiliuose taikoma iš „Formulės-1“ lenktynių sukaupta patirtis ir technologijos. Tačiau ar žinojote, jog kai kuriuose modeliuose galima rasti ir karybos paslapčių?

Kone žinomiausios superautomobilių gamintojos įkūrėjas Enzo Ferrari yra pasakęs, jog aerodinamika skirta žmonėms, negalintiems sukurti gerų variklių. Tačiau laikai keičiasi ir aerodinamika automobiliuose tampa ypač svarbiu uždaviniu. „Inbank team Pitlane“ komandos pilotas Benediktas Vanagas savo „Youtube“ rubrikoje „Vanagas Extreme Machines“ papasakojo apie vieną iš daugelio aerodinamikos svarbos įrodymų – „Ferrari 488 Spider“.

Net 661 arklio galią išvystantis „Ferrari 488 Spider“ iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3 sekundes. Kitaip sakant – per kelis mirksnius, tiesiogine šio žodžio prasme. Tai padaryti padeda ne tik galingas variklis, bet ir kruopščiai apgalvotas kėbulo detalės: priekinis buferis ir ant jo esantis „spliteris“, galinis aptakas, specialios angos sparnuose ir net durų rankenėlės, leidžiančios dar labiau sumažinti oro pasipriešinimą.

Tiesa, aerodinamikai tarnauja net galiniai žibintai, sukurti remiantis „Base Bleed“ technologija, atėjusia iš karybos. Ši technologija aptinkama užsienio ir Lietuvos kariuomenės artilerijos pabūkluose, vadinamuose haubicomis. Karyboje „Base Bleed“ padeda iššauti sviedinius toliau, o automobilių pramonėje – automobiliams skrosti orą lengviau.

B. Vanagas „Ferrari 488 Spider“ apžvalgoje parodė ir daugiau technologinių naujovių, kurios atsispindėjo ne tik superautomobilio išorėje, bet ir interjere. Visą B. Vanago pasakojimą rasite lenktynininko „Youtube“ kanale, rubrikoje „Vanagas Extreme Machines“.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų