„BEC 6H” lenktynės | Organizatorių nuotr.

„BEC 6H” lenktynės | Organizatorių nuotr.

 Jau keli sezonai iš eilės, vis gausėjant dalyvaujančių komandų skaičiui, „BEC 6H” serijos kovos verda iki pat sezono pabaigos. Tiesa, nors anksčiau lenktynės trukdavo 4 valandas, tendencijos nesikeičia: statistika aiškiai rodo, kad šių metų čempionai paaiškės tik finalinio etapo metu. Pastarasis įvyks Estijos „Auto24Ring” trasoje šalia Pärnu kurorto, rugsėjo 21-22 dienomis. 

Absoliučioje įskaitoje – daug nežinomųjų

Visą sezoną puikų rezultatą demonstravusi „Circle K milesPLUS“ komanda su „Porsche 911 GT3 Cup“ po trijų įvykusių etapų turi sukaupusi 134 taškus. Antroje – trečioje vietose sutinkame dvi komandas su vienodu taškų skaičiumi 110. Taigi, komanda pranašumą turi, bet jis – per mažas, kad nereikėtų jaudintis. Pirmosios vietos nugalėtojas pasiima 60 taškų ir arba užsitikrina čempiono titulą, arba visai kitas scenarijus: „Circle K milesPLUS“ komandą pirmoje vietoje pakeičia kiti. Kandidatų – išties daug: 60 taškų spinduliu nuo lyderių pirmu numeriu rikiuojasi jau minėtos dvi komandos, besidalinančios antrąją ir trečiąją vietas: „Skuba Racing Team“ su „VW Golf GTI TCR SEQ“ ir nerealų tempą paskutiniame etape Rygoje demonstravusi „Flash Racing Latvia“ komanda su „Lamborghini Huracan“.

Teoriškai, per mažas taškų skirtumas skiria ir nuo toliau besirikiuojančių „DHL Racing“ su „Cupra TCR DSG“, „ENERGIZER RACING“ su „VW Golf GTI TCR DSG“, „Noker Racing Team“ su „VW Golf GTI TCR SEQ“ bei „Dream 2 Drive PRO“ su „Cupra TCR DSG“ komandų. Visus dalyvius skiria ganėtinai pavojingas taškų skirtumas. Kita vertus, kuo artimesnė kova – tuo įdomesnės lenktynės.

Klasėse – sumaišytos kortos

Paskutinysis etapas Rygoje gerokai permaišė kortas visiems čempionato dalyviams. Technikos gedimai bei avarijos koregavo, kas kiek taškų parsineš į sezono taškų suvestinę. Galiausiai, žvelgiant į sąrašus ir kiek kam teliko iki pergalės, matyti, kad dalis dalyvių galės atsipūsti – sezono podiumas pasiekiamas ranka. Tuo tarpu, kitiems – dar teks pavargti.

„A2000” klasėje pirmą vietą ramiu važiavimu užsitikrino „ACAP Racing“ su „Toyota Corolla“. Greitesnių komandų atstovai negailėjo pastariesiems komplimentų visą sezoną kaip mandagiausia komanda, nepamirštanti trasoje praleisti greitesniųjų. Tuo tarpu, antra ir trečia vieta iki galo nėra aiškios: dalyvius skiria per mažas taškų skirtumas. Kol kas antroje vietoje laikosi „Akademijos Motorsportas“ komanda su „Honda Civic“, o iš jų antrąją vietą atimti kėsinasi „RM Klubas“.

Visiška ramybė juntama ir „A3000” įskaitoje, kur saugų atstumą nuo konkurentų turi išsaugojusi „Mažeikių Auto Sporto Klubas“ komanda su „Peugeot 308 RC“ automobiliu. Antrąją vietą kol kas saugo „Helios Sport“ komanda iš Lietuvos su „BMW E46“. Trečioje vietoje – latvių „Bruno Racing Team“ komanda su „BMW 330“. Pastarieji dar turi galimybę konkurentus aplenkti. Dyzelinių automobilių įskaitoje pagrindinės kovos virs dėl 2-4 vietų. Kol kas trečioje vietoje – Suomijos „Meretek Racing by Special Stage“ komanda su „BMW E90 D“, antroje – „Anteja.lt Racing Team“ su „BMW 135D“ automobiliu, ir lyderio poziciją visą sezoną saugo „Redus lt“ komanda su „VW Golf“.

Tuo tarpu, kuo technika galingesnė, tuo ir kovos intensyvesnės. Pavyzdžiui, „A3000+“ įskaitoje – viskas gali pasikeisti paskutiniojo etapo metu. Dėl automobilio gedimo etapo metu Rygoje, „Telšių Statyba“ komanda neteko daug svarbių taškų ir dar vienas nelaimingas etapas gali reikšti ir prarastą pirmąją vietą čempionato įskaitoje. Ir atvirkščiai: puikios varžybos jų konkurentų „RD Signs“ komandai su „BMW Z4“ gali reikšti aukščiausią podiumo laiptelį. Trečiąją vietą užimanti „ITCC Racing“ komanda dar gali iškovoti ir antrąją vietą: jie nuo „RD Signs“ atsilieka vos 10 taškų.

„GT AM“ klasėje, pirmoji vieta kol kas priklauso „Porsche Cayman GT4“, atstovaujančiam „Porsche Baltic“ komandą. Tiesa, džiaugtis sezono pergale – kiek ankstoka: be visai saugiu taškų skirtumu nuo jų atsilieka „Techninis projektas – Viada“ komanda su „BMW M3 E92“. Trečiąją vietą užimanti „Rotoma Racing“ komanda  su „BMW M3 E92“ ginklų taip pat neskuba sudėti: sėkmingos lenktynės gali atnešti ir antrąją vietą.

„GT PRO“ įskaitoje kova Estijoje virs dėl pirmos vietos. Savaime suprantama, šioje įskaitoje pergalę išplėšti mėgins komandos, ginkluotos galingiausia technika: „Circle K milesPLUS“ bei „Flash Racing“. Trečioji vieta sezone priklauso dar vienai komandai iš Lietuvos, besivaržančios „Porsche“ automobiliu „MM 911 Racing“.

Na ir žinoma, šio sezono vinis – „TCR Endurance“ klasė, išsiskirianti tiek gausa, tiek kovų intensyvumu. Čia visai niekas neaišku ir šio sezono lyderiai paaiškės tik po didžiojo finalo Estijoje: kandidatų – iš ties daug. Vos aštuonių taškų skirtumu, pirmąją vietą kol kas saugo „Skuba Racing Team“ komanda su „VW Golf GTI TCR SEQ“. Antroje vietoje – dar vienas „VW“ ir „Noker Racing Team“. Trečioje vietoje – „DHL Racing“ komanda su „Cupra TCR DSG“, o juos pasivyti bando į ketvirtąją vietą po etapo Rygoje išstumta „Dream 2 Drive PRO“ komanda. Tiesa, taškų skirtumai tarp visų dalyvių – be galo maži. Akivaizdu, kad vienas šios įskaitos dalyvis neturėtų būti ramus: kol kas niekas nėra aišku.

Sezono geriausieji paaiškės Estijoje, rugsėjo 21 d., šeštadienį, finalinių lenktynių metu.

Daugiau apie lenktynes ir dalyvių sąrašai - http://batcc.eu/2018/12/05/batcc-grand-finale/ .

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.


Tvarkaraščiai
Rezultatai
Lentelės

LKL 2019/2020

10-18 „Šiauliai“ 19:00 „Lietkabelis“
10-19 „Pieno žvaigždės“ 16:30 „CBET“
10-19 „Nevėžis“ 17:00 „Neptūnas“




Tvarkaraščiai
Rezultatai
Lentelės

Lietuvos „A lyga“

Tre 10-16 Palanga 15 : 00 Sūduva
Šeš 10-19 Riteriai 13 : 00 Kauno Žalgiris
Šeš 10-19 Panevėžys 17 : 00 Atlantas
Šeš 10-19 Žalgiris 19 : 00 Stumbras