Pasibaigęs. 04-22 18:50
LKL
Neptūnas
79
Nevėžis-Optibet
92
Pasibaigęs. 04-23 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
87
Maccabi Tel Aviv
91
Pasibaigęs. 04-23 22:00
Eurolyga
Real Madrid
90
Baskonia
74
Pasibaigęs. 04-24 20:00
Eurolyga
Monaco
91
Fenerbahce
95
Pasibaigęs. 04-24 22:00
Eurolyga
Barcelona
75
Olympiacos
77
Pasibaigęs. 04-25 04:30
NBA
Thunder
124
Pelicans
92
Pasibaigęs. 04-25 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
95
Maccabi Tel Aviv
79
Pasibaigęs. 04-25 22:00
Eurolyga
Real Madrid
101
Baskonia
90
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Monaco
93
Fenerbahce
88
Pasibaigęs. Vakar 22:00
Eurolyga
Barcelona
77
Olympiacos
69
Šiandien, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
Šiandien, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
Šiandien, 22:30
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
Rytoj, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytoj, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
04-29, 23:00
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-30, 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
04-30, 21:30
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-01, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-01, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Real Madrid
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

„Viada Press Ralyje“ dėl aukščiausių pozicijų kovos ir „Tesla Model 3“ fotogalerija

2019.05.28 17:28
„Viada Press Ralyje“ dėl aukščiausių pozicijų kovos ir „Tesla Model 3“ | Vytauto Pilkausko nuotr.

„Viada Press Ralyje“ dėl aukščiausių pozicijų kovos ir „Tesla Model 3“ | Vytauto Pilkausko nuotr.

 Elektros pavara lenktynių trasoje turi gana daug pranašumų prieš vidaus degimo variklius. Vis tik elektromobilių technologijos dar nėra pakankamai išvystytos, kad šie galėtų koviniu režimu įveikti ilgus nuotolius. Praėjusiais metais elektromobiliais važiavę „Press ralio“ dalyviai susidūrė būtent su tokiomis problemomis. Tačiau Mantas Mikuckas šiemet ruošiasi paneigti visus gandus ir su „Tesla Model 3“ stengsis rungtis dėl aukščiausių podiumo laiptelių.

Reanimuos elektromobilių garbę

Pirmą kartą elektromobilis „Press Ralyje“ startavo dar 2012 metais. Tarp greičio ruožų jis buvo vežiojamas autovežiu, kad būtų taupoma elektros energija. Tuomet Lietuvos ir Latvijos teritorijoje jos nebuvo kur įsikrauti.

Praėjusiais metais pirmą kartą atsirado atskira klasė elektromobiliams. Jų ten dalyvavo net 7. Tačiau elektromobiliai važiavo ne visus greičio ruožus: jiems nebūtų pakakę energijos pravažiuoti visą ralio maršrutą, o įkrovimo vietų šiaurės Žemaitijoje ne tiek ir daug. Be to, kai kurių elektromobilių baterijos po ilgo važiavimo dinamišku režimu perkaisdavo, ir greičio ruožo finišą šie pasiekdavo riedėdami vėžliuko greičiu.

Elektromobilių įskaita, gyvavusi vos vienerius metus, šiemet jau nebeegzistuoja. Tačiau viltis įrodyti elektros pavaros pranašumą – ne. Tą šių metų gegužės 31–birželio 1 dienomis vyksiančiame „Viada Press Ralyje“ bandys įrodyti Mantas Mikuckas, važiuosiantis „Tesla Model 3“ elektromobiliu.

„Suprantu, kodėl dalyviams, praėjusiais metais važiavusiems elektromobiliais buvo sunku, nes kitų gamintojų fronte technologija dar nėra išbaigta. Vis tik yra tie kiti gamintojai ir yra „Tesla“. Važiuoju parodyti, kad toli gražu ne visi elektromobiliai yra tokie silpni“, – savo užsidegimą parodė Mantas Mikuckas.

Greičiausias visų laikų automobilis „Press Ralyje“

Startuolio „Vinted“ vykdantysis vadovas prie starto linijos stos „Tesla Model 3 Performance“ modeliu, kuriam 380 AG ir 640 Nm išvystantys elektros motorai leidžia iki 100 km/val. iššauti vos per 3,2 sek. „Viada Press Ralyje“ tai bus oficialiai visų laikų greičiausias automobilis. Ir jis greitas ne tik tiesioje atkarpoje nuo žalią vėliavą pakėlusio teisėjo.

„Vos jį nusipirkau, jau kitą dieną išvažiavau į Niurburgringo „Formulės–1“ trasą. „Tesla“ nusipirkus automobilį duoda 7 dienas ir 1000 km apsispręsti ar jis tau patinka, ar ne. Jei nepatinka, gali grąžinti ir viską atgauti. Tad jei pavažinėjus gatvėje dar buvo šiokių tokių abejonių, pavažiavus trasoje visos jos dingo. Grįžęs į Lietuvą su automobiliu važiavau ir „Nemuno žiede“, supratau, kad tai bus maniškis kasdieninis, praktiškas „Porsche 911“, – dar dabar niekur nedingusia nuostaba dalinosi M. Mikuckas. Ir pratęsė:

„Model 3“ viršija visus mano lūkesčius. Jis puikiai valdomas ir paneigia visus fizikos dėsnius, nes sveria net 1,8 tonos. Valdymas neutralus, linkęs į per didelį pasukamumą. Maniškis turi trasos režimą, tad ir padidintą aušinimą, geresnius stabdžius, o ESP leidžia slysti, tad juo galima važiuoti netgi virš ribos. To tikrai nesitikėjau. Teko skaityti kelis straipsnius, kaip lenktynininkai dirbo prie šio automobilio sistemų. Ir iš tiesų, automobilis labai prognozuojamas ir klusnus“.

Mantas mato tik vienintelį standartinio automobilio trūkumą – kasdienėms kelionėms pritaikytus stabdžius, kurių trinkelės labai greitai sudega pasivažinėjus trasoje. Nieko nelaukęs, iš Amerikos jis jau užsisakė sportines stabdžių trinkeles. „O jei dar sportinius amortizatorius įtaisyti – tai iš karto gali lėkti į žiedines lenktynes“, – nusišypsojo Mantas.

Važiuos viena įkrova

O kaip gi su nuvažiuojamu atstumu, kuris kišo koją visiems iki šiol „Press raliuose“ dalyvavusiems elektromobiliams? Juk dauguma virš 200 km sugeba įveikti tik važiuojant itin ekonomiškai, o čia sparčiu režimu reikės lėkti daugiau nei 250 km.

Mantas į šiuos skaičius žiūri be jokių emocijų ir dar kartą pakartoja, kad yra „Tesla“ ir visi kiti elektromobiliai, tad visą ralio distanciją jis linkęs įveikti vos viena įkrova.

„Energijos tikrai užteks. Magistralės greičiais viena įkrova galima nuvažiuoti apie 400 km, mieste – daugiau nei 500 km. Trasoje sąnaudos didesnės, tačiau tikrai nėra žvėriškos. Manau, kad man per tas dvi dienas apskritai nereikės krauti elektromobilio“, – pokalbį baigė M. Mikuckas.

Apie „Viada Press ralį 2019“

Tai Lietuvos žurnalistų autoklubo nuo 1996 m. organizuojamas renginys, skirtas greičiausiems žurnalistams ir su jais pasivaržyti norintiems mėgėjams bei profesionaliems lenktynininkams. „Viada Press ralyje 2019“ bus organizuojama sportinė, turistinė bei istorinių automobilių įskaita, viso jame laukiama apie 80 ekipažų. Visi jie bus matomi Klaipėdoje, Palangoje, Kretingoje, Liepojoje ir kituose Lietuvos bei Latvijos pajūrio zonos miestuose.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų
DVIKOVOS