„Audi e-tron“: legendinėje „Streif“ trasoje išbandytas ypatingas elektromobilis | Organizatorių nuotr.

„Audi e-tron“: legendinėje „Streif“ trasoje išbandytas ypatingas elektromobilis | Organizatorių nuotr.

 Sausio mėnesio pabaigoje „Audi“ savo pirmąjį vien tik elektra varomą visureigį išbandė kalnuose, kuriuose geriausi pasaulio kalnų slidininkai kaunasi dėl pergalės Hahnenkammo pasaulio taurės etapo varžybose. Specialiai paruoštas „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ trasoje pakilo į „Mausefalle“ atkarpą – net 85 proc. nuolydžio šlaitas yra pati stačiausia atkarpa šioje įspūdingoje kalnų slidinėjimo trasoje.

„Jau pernai vykusiuose „Audi e-tron extreme“ renginiuose įrodėme kokios neribotos yra elektrinio visureigio galimybės. Nuo „Pikes Peak“ kalnų trasos iki druskos lygumų Namibijoje ir aukštos įtampos elektros platformos Berlyne bandymų – „Audi e-tron“ įveikė pačius didžiausius iššūkius, – sako Peteris Oberndorferis, produktų ir technologijų komunikacijos vadovas. – O sensacingu pakilimu į „Mausefalle“ įkalnę mes dar labiau išplėtėme galimybių ribas ir pademonstravome koks yra „quattro“ technologijos potencialas elektriniame automobilyje“.

85 proc. nuolydžio „Mausefalle“ yra stačiausia garsiosios „Streif“ greitojo nusileidimo trasos atkarpa Kicbiuhelio kalnų slidinėjimo kurorte. Įveikti šią įkalnę demonstraciniame „Audi e-tron“ modelyje buvo sumontuota ypatinga „quattro“ pavara su dviem elektros varikliais galinėje ašyje ir vienu priekinėje. Iš viso bendra sistemos galia siekė 370 kW. Taip buvo užtikrinama maksimali trauka itin stačioje įkalnėje – pasiekti didesnį sukimo momentą ir reikiamą paskirstymą tarp ašių buvo specialiai perprogramuota programinė įranga. Automobilis turėjo 19 colių skersmens ratlankius ir padangas su specialiai šiam bandymui pagamintais dygliais, kurie užtikrino reikiamą sukibimą su sniegu ir ledu.

„Įvažiavimas į 85 procentų nuolydžio įkalnę iš pradžių atrodo neįmanomas,“ – sako Mattiasas Ekstromas, kuris vairavo demonstracinį „Audi e-tron“ elektromobilį. „Bet net ir aš buvau nustebintas kaip šis automobilis įveikė tokią sudėtingą įkalnę,“ – pridūrė Pasaulio ralio-kroso ir dukart DTM serijos čempionas. Jis neabejoja, kad šis važiavimas buvo viena iš įspūdingiausių jo patirčių.

Kad būtų užtikrinamas maksimalus saugumas, demonstraciniame „Audi e-tron“ elektromobilyje buvo sumontuoti saugos lankai ir sportinės sėdynės su šešių taškų saugos diržais. Automobilis taip pat turėjo saugos kilpas, per kurias buvo pravertas saugos lynas be vilkimo įrenginio.

Įgyvendinant šį projektą „Audi“ bendradarbiavo su Austrijos gėrimų gamintojų „Red Bull“. Abi kompanijos yra ilgametės partnerės Hahnenkammo varžybose, o jų partnerystė buvo pabrėžta ir ypatinga demonstracinio „Audi e-tron“ elektromobilio apdaila.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.



Tvarkaraščiai
Rezultatai
Lentelės

LKL 2018/2019

05-27 „Neptūnas“ 18:50 „Lietkabelis“
05-28 „Žalgiris“ 18:50 „Rytas“
Tvarkaraščiai
Rezultatai
Lentelės

Lietuvos „A lyga“

Pen 05-31 Žalgiris 19 : 00 Stumbras
Šeš 06-01 Palanga 17 : 00 Sūduva
Šeš 06-01 Riteriai 19 : 00 Kauno Žalgiris
Tvarkaraščiai
Rezultatai
Lentelės

Pasaulio vyrų ledo ritulio čempionatas 2019


Begimas (141)
Įkelti trasą Ieškoti
Begimas
REZULTATAI Viso: 141