Benediktas Vanagas | Ryčio Šeškaičio nuotr.

Benediktas Vanagas | Ryčio Šeškaičio nuotr.

Po sunkumų kupinos septintosios dienos, trečiadienį „General Financing team Pitlane“ pradėjo rekordiniu tempu. Finiše nuo lyderio atsilikę vos 16 minučių, vyčiu pažymėta „Toyota Gazoo Racing Hilux“ ekipažas pasiekė 5 vietoje.

Komandos rytas prasidėjo dar vienu masiniu startu ant vandenyno kranto, kuris įvyko ne pagal planą. Penkių minučių intervalais į trasą turėjo pasileisti po keturis automobilius. Po nesėkmingo antradienio, Benediktas Vanagas buvo priekyje savęs užleidęs Vaidotą Žalą, tad Vaidui startavus, juos skyrė lygiai tiek, kiek skyrė ir bendroje įskaitoje. Tuo tarpu į startą atriedėjo ne keturi, o tik du ekipažai – abu lietuviški. Simboliškai nuleidus Peru vėliavą, šešiolika „Toyota“ cilindrų ėmėsi darbo ir trumpai į priekį išsiveržė Antano Juknevičiaus ekipažas.

„Netrukus mes prisivijome Vaidotą ir visi važiavome grupėje – buvo puiki proga pažiūrėti kaip vairuoja kiti Lietuvos pilotai. Tai vieną, tai kitą vis ištikdavo kokia bėda – paklimpimas ar panašiai, tad grupė netruko išsisklaidyti, – pasakoja B. Vanagas. – Po prieš tai sekusio greičio ruožo, kur mus stipriai pristabdė techninės bėdos, turėjome šiek tiek pykčio, tačiau išlikome drausmingi. Turėjome keletą pasikasimų, kartą paklydome, tad iš esmės nuo tobulo rezultato praradome gal 12–15 minučių, tačiau panašu, jog tokių problemų turėjo visi.“

Po itin sėkmingos ir be didesnių negandų praėjusios dienos ekipažas džiaugiasi – ne tik pasiektu rezultatu, bet ir faktu, jog maratonas beveik baigėsi. Jeigu daugelis dalyvių dar poilsio dienos metu kalbėjo, jog šių metų maratonui pritruks tų keleto papildomų dienų, tai dabar daugumos nuomonė pasikeitė. Didelis intensyvumas, anksti besibaigiantys technikos resursai, nemažos klaidos išretino lyderių gretas ir privertė suprasti, jog kiek kitaip sudėliotas maratonas tikrai nebuvo prastesnis. Tokios nuomonės laikosi ir „General Financing team Pitlane“ pilotas. Tiesa, iš tiesioginių transliacijų jau galima suprasti, jog po finišo laukia nauji iššūkiai. Pirmasis iš jų bus jau po savaitės įvyksiantis „Winter Rally“, kurios organizavimu rūpinasi „Pitlane“ komanda, apie kitus, sportinius planus kol kas tylima, tačiau juos nesunkiai galima nuspėti.

Rytoj visų Dakaro dalyvių laukia paskutinė maratono diena. Kiek daugiau nei šimtas kilometrų greičio ruožo, po kurio seks podiumo procedūra Limoje. Žvelgiant į rezultatų lentelę, rokiruotėms vietos dar tikrai yra, tad belieka tikėtis, jog ekipažui iš paskos skriejantis angelas sargas spės su išaugusiu „Toyota Gazoo Racing Hilux“ tempu.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.