Pasibaigęs. 04-21 19:30
LKL
Uniclub Casino-Juventus
96
Šiauliai
93
Pasibaigęs. 04-22 04:30
NBA
Thunder
94
Pelicans
92
Pasibaigęs. 04-22 18:50
LKL
Neptūnas
79
Nevėžis-Optibet
92
Pasibaigęs. 04-23 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
87
Maccabi Tel Aviv
91
Pasibaigęs. 04-23 22:00
Eurolyga
Real Madrid
90
Baskonia
74
Pasibaigęs. 04-24 20:00
Eurolyga
Monaco
91
Fenerbahce
95
Pasibaigęs. 04-24 22:00
Eurolyga
Barcelona
75
Olympiacos
77
Pasibaigęs. Vakar 04:30
NBA
Thunder
124
Pelicans
92
Pasibaigęs. Vakar 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
95
Maccabi Tel Aviv
79
Pasibaigęs. Vakar 22:00
Eurolyga
Real Madrid
101
Baskonia
90
Šiandien, 20:00
Eurolyga
Monaco
0
Fenerbahce
0
Šiandien, 22:00
Eurolyga
Barcelona
0
Olympiacos
0
Rytoj, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
Rytoj, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
Rytoj, 22:30
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-28, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
04-28, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
04-29, 23:00
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-30, 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
04-30, 21:30
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-01, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-01, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Real Madrid
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

Pirmasis B.Vanago apšilimas su naujuoju bolidu: ratas pakeistas per minutę fotogalerija

2018.09.13 17:18
Benediktas Vanagas | Organizatorių nuotr.

Benediktas Vanagas | Organizatorių nuotr.

 Kiek laiko užtrunkate keisdami automobilio ratą atsarginiu? „General Financing team Pitlane“ komandos ekipažas Dakare tai galėtų atlikti greičiau nei per minutę. Ketvirtadienį savo naująjį bolidą pristatęs Benediktas Vanagas su šturmanu Sebastianu Rozwadowskiu visa tai pademonstravo gyvai žiniasklaidos atstovų ir kitų renginio svečių akivaizdoje.

Baigus oficialią renginio dalį, B. Vanagas ėmėsi pusiau improvizuoto sumanymo – pademonstruoti publikai, kaip dirba ekipažo nariai trasoje prakiurus padangai. Taisyklės paprastos: abudu lenktynininkai sėdi automobilio viduje, o laikas pradedamas skaičiuoti nuo akimirkos, kai prasiveria automobilio durelės.

Tiesa, lenktyninė technika šiuo atveju turi akivaizdų pranašumą prieš standartinius automobilius – bolidą pakeliančias dvi hidraulines „kojas“. Būtent jos leidžia sutaupyti daug brangaus laiko, kurio įprastai gatvėje prireiktų traukiant iš bagažinės domkratą, kišant jį po dugnu ir keliant automobilį. Dakare šis etapas trunka vos keletą sekundžių ir pakėlimo funkcija atliekama vieno mygtuko paspaudimu.

Benediktui vikriai atsukinėjant varžtus ir nuiminėjant „nuleistą“ ratą, Sebastianas tuo pat metu iš po automobilio dugno traukia ten „paslėptą“ atsarginį ir deda ant automobilio. Po akimirkos pilotas puola su akumuliatoriniu suktuvu priveržinėti naująjį ratą, o šturmanas griebia apie 30 kg sveriantį senąjį ir kiša atgal į jo vietą kėbulo apatinėje dalyje.

Po akimirkos abudu ekipažo nariai sušoka atgal į automobilį. Stop! Visa tai užtruko 1 minutę ir sekundę. Kartais kiekviena sekundė gali būti aukso vertės, nes pasitaiko atvejų, kai ekipažui tenka keisti ratus net ir du ar tris kartus tame pačiame greičio ruože.

„Tai toli gražu ne pats geriausias rezultatas, bet čia yra vienas pirmųjų bandymų, visai neblogas apšilimas su naujuoju bolidu. Ateityje dar tikrai paspartinsime šį procesą. Sakykime, kad šįkart labai jaudinomės, kai į mus buvo nukreipta stovėjo tiek daug kamerų ir aplink zujo fotografai“, – juokais pasiteisino B. Vanagas.

Tokia atraktyvi rungtis tapo dar viena proga lenktynininkams pabrėžti savo naujosios technikos pranašumus lyginant su ankstesniu automobiliu. Vienas pagrindinių – visiškai pasikeitusi atsarginių ratų pozicija. Jei anksčiau trys ratai būdavo galinėje automobilio dalyje, tai naujame „Toyota Gazoo Racing Hilux“ bolide vienas ratas „slypi“ automobilio apačioje, maždaug po šturmano sėdyne. Kiti du – bolido šonuose, kur įprastai turėtų būti galinės automobilio durelės. Dėl to ženkliai pagerėjo šio apie 1950 kg sveriančio bolido svorio centras ir pasiskirstymas tarp ašių.

Dar viena iš pažiūros nedidelė, bet itin pravarti inovacija – platesni hidraulinių „kojų“ padai, padedantys išsikapstyti užklimpus. Senesnės serijos automobiliuose jie buvo mažesnio diametro, todėl užstrigus klampiame smėlyje, tekdavo po apačia pakišti specialias „lėkšteles“. Dabar to nebeprireiks net ir smėlynuose, nes keliant automobilį iškart išsiskleidžia pakankamo dydžio padai, kad bolidas nesusmegtų į minkštą gruntą.

Naujasis „General Financing team Pitlane“ komandos bolidas – tai jau ketvirtasis „Toyota“ prekės ženklu pažymėtas automobilis per visą B. Vanago karjerą Dakare. Jis ir vėl tradiciškai pakrikštytas „Black Hawk V“ („Juodasis Vanagas“, – angl.) vardu. Pirmąkart toks pseudonimas Dakare buvo suteiktas dar lenktyniaujant senuoju latvių gamybos „OSCar 03“ automobiliu.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų