Žalgirio arena | Fotodiena nuotr.

Žalgirio arena | Fotodiena nuotr.

Patekęs tarp Eurolygos prizininkų krepšinio aikštelėje, Kauno „Žalgirio“ klubas sulaukė apdovanojimo ir už aikštės ribų. Tradiciniuose „Devotion Marketing Awards“ apdovanojimuose Eurolyga pasveikino produktyviausius marketingo projektus kuriančias Eurolygos bei Europos taurės komandas.

Trečią sezoną iš eilės Kauno „Žalgiris“ pateko tarp Eurolygos geriausiųjų ir vėl nuskynė sidabrinį apdovanojimą.

Šį kartą Lietuvos čempionų klubas buvo įvertintas už neeilinius pasiekimus bilietų pardavimo srityje. „Žalgirio“ arena buvo lankomiausia Eurolygoje, o prie žiūrovų anšlago prisidėjo ne tik komandos rezultatai, bet ir nemokamos rungtynių dienos pramogos, dovanos atkrintamųjų varžybų metu bei aistruolių patiriamos emocijos.

Auksinis apdovanojimas buvo įteiktas Miuncheno „Bayern“ komandai, kuri prieš sezoną įrengė krepšinio aikštelę tarp dviejų Miuncheno oro uosto terminalų ir ten sužaidė draugiškas rungtynes su Madrido „Real“ ekipa.

Trečioji vieta ir bronzinis apdovanojimas buvo skirtas Europos taurėje rungtyniaujančiam Krasnodaro „Lokomotiv“ klubui, kuris savo gerbėjus viso sezono metu džiugino kūrybiškais komiksų pasakojimais.

Į tris prestižinius prizus iš viso pretendavo 18 Eurolygos ir Europos taurės komandų. Devynis finalininkus atsijojo Eurolyga, o laimėtojus išrinko patys klubai, negalėję balsuoti už savo pačių deleguotus projektus.

Praėjusį sezoną „Žalgiris“ sidabrinio apdovanojimo buvo sulaukęs už pasaulinę fanų surašymo kampaniją, o prieš du metus apdovanojimą atsiėmė už atnaujintą internetinę televiziją „Žalgiris TV“, kuri pavertė komandą dar patrauklesne viešojoje erdvėje. 

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.