Pasibaigęs. 04-22 18:50
LKL
Neptūnas
79
Nevėžis-Optibet
92
Pasibaigęs. 04-23 20:30
Eurolyga
Panathinaikos
87
Maccabi Tel Aviv
91
Pasibaigęs. 04-23 22:00
Eurolyga
Real Madrid
90
Baskonia
74
Pasibaigęs. 04-24 20:00
Eurolyga
Monaco
91
Fenerbahce
95
Pasibaigęs. 04-24 22:00
Eurolyga
Barcelona
75
Olympiacos
77
Pasibaigęs. 04-25 04:30
NBA
Thunder
124
Pelicans
92
Pasibaigęs. 04-25 21:15
Eurolyga
Panathinaikos
95
Maccabi Tel Aviv
79
Pasibaigęs. 04-25 22:00
Eurolyga
Real Madrid
101
Baskonia
90
Pasibaigęs. Vakar 20:00
Eurolyga
Monaco
93
Fenerbahce
88
Pasibaigęs. Vakar 22:00
Eurolyga
Barcelona
77
Olympiacos
69
Šiandien, 17:00
LKL
Neptūnas
0
Pieno žvaigždės
0
Šiandien, 17:20
LKL
Šiauliai
0
Wolves
0
Šiandien, 22:30
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
Rytoj, 17:20
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytoj, 19:30
LKL
CBet
0
Rytas
0
04-29, 18:50
LKL
Žalgiris
0
M Basket
0
04-29, 23:00
NBA
Pelicans
0
Thunder
0
04-30, 20:00
Eurolyga
Maccabi Tel Aviv
0
Panathinaikos
0
04-30, 21:30
Eurolyga
Olympiacos
0
Barcelona
0
05-01, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
CBet
0
05-01, 18:30
LKL
Neptūnas
0
Wolves
0
05-01, 18:50
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
Rytas
0
05-01, 20:45
Eurolyga
Fenerbahce
0
Monaco
0
05-01, 21:30
Eurolyga
Baskonia
0
Real Madrid
0
05-02, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
M Basket
0
05-02, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Nevėžis-Optibet
0
05-04, 17:20
LKL
Uniclub Casino-Juventus
0
CBet
0
05-05, 17:20
LKL
Wolves
0
Žalgiris
0
05-05, 19:30
LKL
Šiauliai
0
Neptūnas
0
05-06, 18:15
LKL
7bet-Lietkabelis
0
Nevėžis-Optibet
0
05-08, 18:50
LKL
Žalgiris
0
Uniclub Casino-Juventus
0
05-09, 18:00
LKL
Pieno žvaigždės
0
Rytas
0
05-09, 18:30
LKL
Šiauliai
0
7bet-Lietkabelis
0
05-09, 19:00
LKL
M Basket
0
Nevėžis-Optibet
0

D.Jocius: „Į Monte Karlo ralį važiuojame išmokę pernykštes pamokas“

2018.01.19 10:30
Deividas Jocius | Organizatorių nuotr.

Deividas Jocius | Organizatorių nuotr.

Lenktynininkas Deividas Jocius antrą kartą pasiryžęs įveikti Monte Karlo greičio ruožus, sako, kad šiais metais į šį pasaulio ralio čempionato etapą žiūri kitaip – pasimokę iš praėjusių metų klaidų.

„Arctic Energy World Rally team“ komandos pilotas atskleidė, kad praėjusių metų pagrindinės klaidos, kurios nulėmė galutinį rezultatą, buvo automobilio pasirinkimas bei palydovinio ryšio neturėjimas ralio žvalgams.

Mažesnis, bet greitesnis kalnų serpantinuose

„Praėjusiais metais, kiek per siaurai pasižiūrėjome į sunkiausią WRC etapą. Tikėjome, kad 12 metų mano valdomas varžybinis, keturiais ratais varomas automobilis yra geriausias variantas nežinomose ralio trasose. Visgi praktika parodė priešingai, buvome vientiteliai atvažiavę tokiu automobiliu. Konkurencijos praktiškai neturėjome – lenktyniavome patys su savimi ir neturėjome jokio rezultato. Taip pat realybėje pamatėme, kad „Mitsubishi Lancer Evo X“ yra tiesiog per didelis važiuoti kalnų serpantinais. Turėjau tiesiog per prievartą viską daryti, kad jis užsisuktų“, - sakė D. Jocius.

Visgi sportininkas pripažino, kad viena ašimi varomo „Peugeot 208” pasirinkimą nulėmė keletą faktorių.

„Svarbiausia priežastis, kuri padarė įtaką R2 klasės automobilio pasirinkimui buvo tai, kad nulaikyti galingesnį 4 ratais varomą automobilį ant kelio reikia turėti dvigubai daugiau jėgų. Po 3 mėnesių reabilitacijos dar tam nesu pasiruošęs. Į turėtą sportinę formą norisi grįžti palengva. Bet taip, planuose yra numatyta, kad grįšime prie dvigubai varomų ratų skaičiaus“, - teigė „Arctic Energy World Rally team“ komandos lenktynininkas.

D. Jocius taip pat atskleidė, kad šių metų pasirinktas automobilis yra daug mažesnis, palyginus su praėjusių metų lenktynininiu autombiliu. Pasak jo, „Peugeot 208” automobiliu posūkius kalnų keliais gali įveikti be rankinio stabdžio ir dinamika visiškai skirtinga nuo turėto automobilio.

„Arctic Energy World Rally team“ komandos išsinuomotas Monte Karlo raliui „Peugeot 208 R2”modelis pagamintas 2012 metais, kuriame prancūzų gamintojai tuomet už ganą protingą kainą įdiegė modernios automobilių sportui technologijos. Pastarasis ralio automobilis yra varomas 1,6 litro (190 AG) varikliu, kurio jėga ratams perduodama per penkių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę.

Radio ryšys gali nulemti varžybų rezultatą

Kita technologinė priemonė, kurią šiais metais pasirūpino lenktynininko Deivido Jociaus komanda – radio ryšys.

D. Jociaus teigimu, kiekviena gamyklinė komanda, dalyvaujanti WRC etape, turi radio ryšį, išsiperka dažnį ir komandos lenktynininkai iki pat starto gali bendrauti su savo kelio žvalgais.

„Kaip žinia, kalnuose ryšio nelabai pagausi, o prisiskambinti iš turimo telefono neįmanoma. Tokią situaciją mes turėjome praėjusiais metais. O nepasinaudoti kelio žvalgų informacija gali kainuoti labai brangiai. Praėjusiais metais neturėdami informacijos, kuriose kelio atkarpose yra pasikeitusi situacija, kur yra slydžiau, vienoje iš tokių vietų tiek mes, tiek pasaulio ralio čempionas S. Ogier nuslydome. Tad šiemet pasimokę iš praėjusių metų įsigijome palydovinius telefonus“, - sakė „Arctic Energy World Rally team“ komandos lenktynininkas.

WRC pirmasis etapas Monte Karlo ralis startuoja sausio 25-28 dienomis. Per tris dienas varžybų dalyviams teks įveikti apie 400 km greičio ruožų bei beveik 2000 km bendro kilometražo.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų