Giedrius Notkus ir Dalius Strižanas | Organizatorių nuotr.

Giedrius Notkus ir Dalius Strižanas | Organizatorių nuotr.

 Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas ralio lyderiu tapo jau po antrojo greičio ruožo. Pirmajame greičio ruože pateko į avariją ir pasitraukė iš kovos Martynas Samsonas, maždaug keturias minutes antrajame greičio ruože keitė ratą ir prarado bet kokias viltis į pergalę Vaidotas Žala, o „Mitsubishi Lancer EVO IX“ važiavę Giedrius ir Dalius nepaliko jokių šansų likusiems varžovams. Jie sugebėjo susikrauti gana ramų važiavimą užtikrinančią persvarą, o varžovų bandymai juos vytis naudos neatnešė.

„Tikrai negaliu sakyti, kad mes važiavome be klaidų. Klydome. Ir ne vieną sykį. Tačiau mūsų pasirinktas tempas buvo pakankamai geras. Mums pavyko išvengti rimtesnių incidentų. Jei esame pirmi, vadinasi, buvome greičiausi. Jausmas – fantastiškas. Noriui padėkoti visiems, kurie mus palaikė, kurie padėjo – tai visos komandos pergalė,“ - po finišo Elektrėnuose kalbėjo Giedrius Notkus.

Šiam ekipažui – tai antras laimėtas Lietuvos ralio čempionato etapas karjeroje. Giedrius ir Dalius 2013 metais buvo laimėję ralį Druskininkuose, o prieš paskutinį šių metų Lietuvos čempionato etapą dar sykį priminė, kad yra vieni favoritų bet kuriame automobilių ralio renginyje. Šiose lenktynėse jie laimėjo 3 greičio ruožus iš 8.

Antroje vietoje ilgai buvo svečiai iš Latvijos – Janis Vorobjovs ir Andris Malnieks. Kadangi antroje ralio pusėje būtent G. Notkaus ekipažui teko važiuoti pirmam, buvo kalbančių, kad latviai mėgins atakuoti. Jie taip ir padarė, tačiau atakos nieko nedavė. Latviai priartėjo prie G. Notlkaus, tačiau paskutiniajame greičio ruože, prieš kurį ekipažus skyrė 17 sekundžių, latvių „Mitsubishi Mirage“ buvo priverstas sulėtinti tempą – dėl prakirsto rato jie prarado apie 50 sekundžių ir ne tik nepavijo lyderių, bet užleido ir antrą vietą – į ją pakilo Deividas Jocius ir Donatas Zvicevičius („Mitsubishi Lancer EVO IX“).

„Prastai jaučiuosi, sirguliuoju, o lenktynės pareikalavo tikrai labai daug fizinių jėgų, nes oras buvo labai karštas, automobilio salone – lyg saunoje. Pavargome, bet džiaugiamės užimta vieta,“ - sakė D. Jocius.

Ketvirtą vietą bendroje įskaitoje užėmė Bendiktas Vanagas ir Greta Germanavičiūtė („Subaru Impreza WRC“), penktas finišavo šio ralio organizatorius Ramūno Čapkausko ir Tomo Šipkausko („Mistubishi Lancer EVO IX“)  ekipažas, o šeštoje vietoje liko 5 iš 8 „DHL Rally Elektrėnai“ greičio ruožus laimėję broliai Žalos. Jeigu ne pramuštas ratas antrame greičio ruože, jie finiše nebūtų atsilikę nuo lyderių 3 min. 21 sek. Tačiau šansas atsigriebti dar bus – spalį laukia paskutinės šių metų Lietuvos čempionato lenktynės.

Labai patekinti septinta vieta buvo Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras. Šis ekipažas nugalėjo antroje įskaitoje, o svarbiausia – aplenkė varžobus iš Rusijos, su kuriais konkuruoja šalies čempionato suvestinėje. Aleksandras Gorelovas, prieš mėnesį Zarasų apylinkėse įsiamžinęs įspūdingu „Mitsubishi“ skrydžiu, šį kartą vairavo atsargiau, tačiau greitai – liko aštuntas. 11-a vieta džiaugėsi ir vietos publikos favoritas – elektrėniškis Eugenijus Sladkevičius: „Kol pirmoje ralio pusėje važinėjome laukais – rezultatas buvo prastas. Kai po pietų iš kelio nebeišlėkdavome, rezultatas pradėjo gerėti,“ - ironizavo sportininkas.

Tarp 2WD techniką pasirinkusių ekipažų kopva irgi vyko labai atkakli. Tiesa, keli greiti lietuviai su BMW M3 varžybų nebaigė, tad pirma vieta atiteko svečiams – nugalėjo Nikolajus Griazinas ir Jaroslavas Fiodorovas („Peugeot 208 R2“). Analogišku automobiliu važiavę Denisas Rostilovas ir Aleksejus Ignatovas liko treti. „Esame nustebinti ralio lygiu. Viskas – super. Greičio ruožai – nepakartojami. Publika ir visa organziacija – aukščiausio lygio. Mums tai buvo puiki galimybė pasitreniruoti prieš artėjantį Europos čempionato etapą,“ - gyrė organziatorius 2WD įskaitos nugalėtojai.  Tarp dviejų „Peugeot“ važiavusių ekipažų įsiterpė greičiausi lietuviai – Egidijus Valeiša ir Povilas Reisas (BMW M3). Tarp Lieuvos sportininkų, pasirinkusių viena ašimi varančią techniką, antri liko Karolis Raišys ir Saulius Jurgelėnas (BMW M3), treti – Evaldas Joteika ir Donatas Palepšaitis („VW Golf“).

2016 m. Lietuvos čempionatą ralio lenktynininkai pabaigs spalio pradžioje Druskininkuose.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Visi
Registruoti
Anoniminiai
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų
Tvarkaraščiai
Rezultatai
Lentelės

2020/21 m. LKL

01-23 „Pieno žvaigždės“ 17:00 „Juventus“
01-23 „Neptūnas“ 17:00 „Cbet“
01-24 „Šiauliai“ 17:00 „Rytas“
01-24 „Žalgiris“ 17:20 „Nevėžis-Optibet“

2020/21 m. Eurolyga

01-22 „Žalgiris“ 20:00 „Olympiacos“
01-22 „Crvena Zvezda“ 20:00 „Barcelona“
01-22 CSKA 21:00 „Fenerbahče“
01-22 „Baskonia“ 22:00 ALBA
01-26 „Anadolu Efes“ 19:30 „Crvena Zvezda“
01-26 „Fenerbahče“ 19:45 „Maccabi“
01-26 „Chimki“ 21:00 „Bayern“
01-26 „AX Armani“ 21:45 „Olympiacos“
01-26 „Barcelona“ 22:00 „Zenit“
Tvarkaraščiai
Rezultatai
Lentelės

Anglijos „Premier“ Lyga

Šeš 01-23 Aston Villa 22 : 00 Newcastle United
Ant 01-26 Crystal Palace 20 : 00 West Ham United
Ant 01-26 Newcastle United 20 : 00 Leeds United
Ant 01-26 West Bromwich … 22 : 15 Manchester City
Ant 01-26 Southampton 22 : 15 Arsenal