J.Alguersuari ir L.di Grassi tęs darbą su „Pirelli“ (+ 1 naujiena)

Jaime Alguersuari | REUTERS/Scanpix nuotr.
Jaime Alguersuari ir Lucas di Grassi tęs savo darbą su „Pirelli“ ir 2013 metais toliau dirbs šio padangų gamintojo produkcijos bandytojais.
Kadangi „Pirelli“ ruošiasi drastiškiems reglamento pakeitimams 2014-aisiais, sklido gandai, kad italų padangų gamintojas pasamdys lenktynininką, „Formulėje 1“ lenktyniavusį praėjusį sezoną.
Vis dėlto, „Pirelli“ autosporto padalinio direktorius Paulas Hembery aiškia pasakė, kad yra patenkintas dabartinių savo pilotų paslaugomis, ypač dėl to, kad didžioji dalis darbo besiruošiant 2014 metams bus atlikta simuliatoriuse.
„Skaičiau „Twitter“, kad Kamui Kobayashi šiandien bus paskelbtas naujuoju padangų bandytoju, tačiau to nebus“, - teigė P.Hembery oficialiame 2013 metų „Pirelli“ planų pristatyme Milane.
„Nėra jokios priežasties keisti to, ką turime. Puikiai praleidome laiką su Jaime Alguersuari ir Lucasu di Grassi.“
„Pirmiausia mums reikia atnaujinti „Formulės 1“ kontraktą, tuomet peržiūrėti padangų mišinius. Žymiai labiau naudosime simuliatorių, nes smarkiai dirbome su padangų modeliais. Štai tokiu būdu koncentruosimės į pokyčius 2014-iesiems.“
„Pirelli“ nuotr.
„Pirelli“ pirmininkas Marco Tronchetti pridūrė, kad kompanija dirbo besistengdama išpildyti komandų pageidavimus ir sukurti padangas, kurios diltų dar sparčiau, kad būtų išvengta vieno sustojimo lenktynių.
„Mūsų buvo paprašyta sukurti greitesnes bei labiau nenuspėjamas padangas. Nenuspėjamumas reiškia, kad komandos privalės atrasti tinkamą bolido reguliavimą, o pilotai turės išmokti, kaip padangas panaudoti tinkamai“, - teigė M.Tronchetti.
„Praėjusio sezono pirmosiose penkeriose ar šešeriose lenktynėse, pilotai neperprato padangų, tačiau sezono pabaigoje su jomis susitvarkė labai gerai.“
„Komandos mūsų paprašė padaryti kažką kitaip, nes priešingai lenktynininkai būtų galėję vieną padangų komplektą naudoti visas lenktynes. Nenuspėjamumas yra tai, ko prašė komandos.“
„Pirelli“ padangos šiemet bus minkštesnės nei praėjusiais metais: kietojo mišinio padangos prilygs praėjusių metų vidutinio kietumo mišinio padangoms.
Naujųjų padangų šonai bus minkštesni, o darbinis paviršius – stipresnis. Po šio pokyčio padangos turėtų dilti sparčiau, tačiau jų optimalaus veikimo zona bus platesnė. Padangos taip pat generuos ir didesnį sukibimą su trasos paviršiumi.
Greičio skirtumas tarp skirtingų padangų mišinių taip pat turėtų padidėti. Teigiama, kad tarp dvejų mišinių, besiskiriančių vienu kietumo laipteliu, bus pusės ar visos sekundės skirtumas.
Kietosios „Pirelli“ padangos šiemet taip pat bus žymimos kitaip: vietoje sidabrinės spalvos šių padangų šonai bus dažomi oranžine spalva.
Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.