Organizatorių nuotr.

Organizatorių nuotr.

Penktasis Dakaro ralio maratono etapas prasidėjo kiek kitaip nei įpratę ralio dalyviai – naktį praleidę atskirai nuo savo komandų, lenktynininkai taip pat turėjo vos keliasdešimt minučių savo rankomis paruošti automobilius greičio ruožui. Užvakar dėl puikios automobilio būklės ramiai miegoti keliavusį Antano Juknevičiaus ir Mindaugo Slapšio ekipažą vakar technika vis tik pavedė – 37-ą rezultatą trečiame įskaitiniame punkte demonstravusi „Edas Racing Team“ komanda susidūrė su vairo stiprintuvo problemomis ir jau kitame punkte buvo 80-ti, o finišą pasiekė 72-oje pozicijoje.

Užvakar vakare Lietuvos laiku į Dakaro ralio bivuaką sugrįžę lenktynininkai savo lenktyninius bolidus iškart privalėjo pastatyti į uždarą parką, organizatorių vadinamą parc fermé. Čia automobiliai neliečiami stovėjo visą naktį, o sportininkai prie jų prisiliesti galėjo tik likus 20 minučių iki vakar dienos starto. 366-uoju startiniu numeriu pažymėtas „Overdrive“ dykumų monstras iki penktojo etapo veikęs be priekaištų, vakar vakare Antanui ir Mindaugui pridarė bėdų.

„Maždaug 100-ąjame greičio ruožo kilometre visiškai sugedo vairo stiprintuvas, išbėgo hidraulinis skystis. Nusprendėme važiuoti toliau, bet tuomet įvažiavome į trasos dalį, kurioje buvo vien kalnų keliukai. Taigi sustojome ir bandėme taisyti gedimą, užtrukome tikrai nemažai laiko, taigi nesitikėjome užimti tokios pozicijos. Dakaras tik įsibėgėja, todėl nesiruošiame sudėti ginklų, važiuosime toliau ir stengsimės,“ pozityvumo neprarado A.Juknevičius.

Po maratoninio greičio ruožo Dakaro dalyviai Bolivijoje vėl prisijungs prie savo komandų ir tęs varžybas jau šioje šalyje. Šiandien jų lauks ne menkesnis iššūkis – ilgiausias fiksuojamas greičio ruožas viso ralio metu – net 542 km. Čia trasa vėl drieksis Bolivijos aukštikalnėmis kur aukštis svyruos tarp 3500 ir 4200 metrų. 

DISKUSIJA
Visi
Registruoti
Anoniminiai
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų