Pasibaigęs. 10-11 19:10
LKL
Neptūnas
102
Gargždai
74
Pasibaigęs. 10-12 16:50
LKL
Juventus
86
Šiauliai
73
Pasibaigęs. 10-12 19:10
LKL
Jonava
86
Nevėžis
82
Pasibaigęs. 10-14 21:00
Eurolyga
Crvena zvezda
88
Žalgiris
79
Pasibaigęs. 10-15 18:30
KMT
Juventus
97
Jonava
83
Pasibaigęs. 10-15 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
94
Ratiopharm
98
Pasibaigęs. 10-15 19:00
KMT
Šiauliai
89
Gargždai
83
Pasibaigęs. 10-15 19:30
Čempionų lyga
MLP Academics Heidelberg
92
Rytas
83
Pasibaigęs. 10-15 21:00
Europos taurė
Venezia
89
Neptūnas
69
Pasibaigęs. 10-16 20:00
Eurolyga
Žalgiris
78
EA7 Emporio Armani
89
10-22, 18:30
KMT
Juventus
-
Šiauliai
-
10-23, 18:30
KMT
Jonava
-
Nevėžis
-
10-29, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Juventus
-
10-30, 19:00
KMT
Gargždai
-
Jonava
-

A.Juknevičius maratoniniame etape džiaugėsi radęs balansą tarp greičio ir atsargumo

2016-01-06 21:00
Gedmanto Kropio nuotr.

Gedmanto Kropio nuotr.

Sausio 6-ąją įvyko ketvirtasis Dakaro ralio etapas, kuris išskirtinis tuo, jog po jo lenktynininkai negalės naudotis mechanikų pagalba taisant automobilį, o patys prie jo padirbėti galės tik prieš pat rytojaus startą. Startavęs iš 53-iosios vietos „Edas Racing Team“ komandos ekipažas aplenkė net 13 automobilių ir finišavo 40-oje vietoje.

Maratoniniai greičio ruožai yra Dakaro ralio vizitinė kortelė, net ir didžiausias varžybų žvaigždes nakčiai paliekanti be komandos. Tokių dienų metu trasoje klaidų darę ir automobilį apgadinę sportininkai miegoti į palapines eis su didžiulėmis dvejonėmis. Kitą rytą organizatoriai jiems suteiks vos 20 minučių reikiamiems darbams atlikti, o iškart po jų dalyviai pajudės į daugiau nei 600 kilometrų ilgio etapą, kurio metu Dakaro ralis persikels į Boliviją. Lietuvis Antanas Juknevičius teigė, jog tokiuose etapuose svarbu matyti kelis žingsnius į priekį ir džiaugėsi jog jo ekipažui tai daryti pavyko.

„Maratoniniuose greičio ruožuose strategija paprasta – neprisidribti ir palaikyti gerą tempą. Daug sportininkų neranda balanso tarp šių dalykų, todėl nusmunka į lentelės apačią, mums su Mindaugu puikiai sekėsi važiuoti atsargiai ir tikrai neblogu greičiu. Dar svarbiau, kad automobilis veikia be priekaištų ir prieš rytojaus startą turėsime atlikti įprastus darbus – patikrinti skysčių lygį, padangų slėgį ir kt. Džiaugiamės pasiektu rezultatu, jaučiame, kad įsibėgėjame ir rytoj jungsime dar aukštesnę pavarą,“ telefonu vos kirtęs finišo liniją įspūdžiais dalinosi A.Juknevičius.

Šiandien persikėlus į Boliviją lenktynininkus rytoj pasitiks net 4600 metrų aukštis, kuris reikš ne tik galvos skausmą ir deguonies trūkumą, bet ir žemiau nulio nukrentančias temperatūras. Taip pat, ketvirtadienio etape dalyvių laukia ir pirmosios atkarpos, kur visiškai nebus kelių. Čia šturmanai turės parodyti, ką sugeba ir kaip gerai paruošė namų darbus.

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų
KREPŠINIS