„Žalgirio“ arenos direktorė: „Regbio čempionate labiausiai sužavėjo intelektuali publika“
Asmeninio archyvo nuotr.
Anglijoje ir Velse praūžęs rekordinis pasaulio regbio čempionatas nepaliko abejingų ir žinomų Lietuvos žmonių. Didžiausioje 2015 metų sporto fiestoje apsilankė ir didžiausios Lietuvoje – Kauno „Žalgirio“ – arenos vykdomoji direktorė Asta Ivanauskienė.
A.Ivanauskienė su regbiu susipažinto stebėdama Lietuvos rinktinės rungtynes Šiauliuose. Šįkart ji nusprendė nuvykti į Angliją ir iš arti pamatyti aukščiausio lygio sporto renginį.
Paprašėme „Žalgirio“ arenos vykdomosios direktorės pasidalinti įspūdžiais iš pasaulio regbio čempionato.
– Kaip nusprendėte apsilankyti didžiausiame šių metų pasaulio sporto renginyje?
– Labai patinka pats žaidimas. Pirmą kartą regbio rungtynes stebėjau Šiauliuose, o vėliau atsirado noras pamatyti aukščiausiame lygyje žaidžiančias komandas. Labai viliojo tai, kad rungtynės vyko stadione, kuriame buvo daugiau nei 80 tūkst. žiūrovų. Tai man buvo aktualu pagal mano profesiją – kaip yra valdomas stadionas, kaip yra aptarnaujami žmonės.
– Kas labiausiai patiko stadione?
– Labiausiai patiko tai, kad žiūrovai čempionato metu buvo labai inteligentiški. Žaidimas yra grubokas, su daug kontaktų, bet žiūrovai priešingai – jie yra labai pozityviai nusiteikę, nėra jokios agresijos. Publika yra intelektuali. Ir toks yra ne tik koks nors sektorius, bet visas stadionas – visi 80 tūkst. žiūrovų. Jie į stadioną buvo įleidžiami dar likus keturioms valandoms iki rungtynių pradžios. Pas mus įprasta į rungtynes atvažiuoti paskutinę minutę, o ten žmonės paskiria visą dieną konkrečioms rungtynėms. Žmonės stadione leidžia laiką, bendrauja, didelis dėmesys skiriamas socializacijai, nėra jokios priešpriešos tarp skirtingų komandų sirgalių.
– Galbūt pasisėmėte kokių nors idėjų, kurias pritaikysite Kaune?
– Anglijoje buvo labai daug savanorių. Labai gerai viskas buvo sustyguota. Labai aukštas aptarnavimo lygis, didelė produktų ir asortimento įvairovė. Žinoma, labiausiai buvo orientuojamasi į pasiturintį žiūrovą. Mes irgi turime išsilavinusią publiką, todėl norime žengti koja kojon su ja ir pasiūlyti poreikius atitinkantį asortimentą, jo pateikimą ir kitas paslaugas.