V.Murauskas: „Ieškosime aštuntos komandos. Gal kažkas persigalvos“

Publikuota 2020.02.20 14:30
    Komentavimo taisyklės ir nuostatos
    Lietuvis
    2020-02-20 15:01:28
    O dabar be utopinių konvulsijų, kas geriau:
    1. Pusiau profesionali A lyga (kiek stipresnis I lygos variantas. Europoje visos krenta pirmame etape) su 12-14 komandų, ar
    2. Profesionali A lyga (kaip dabar, kur ir Europoje yra pakovojančių) su 6-7 komandomis?
    Atsakyti
    sid vicious
    2020-02-20 15:13:40
    o kodėl ta pusiau profesionali a lyga, turėtų reikšti mūsų pirmaujančių klubų susilpnėjimą, taip ar tiap, jie sudėtis Europai ir tarpusavio kovoms formuoja, ar ten bus du ar penki tie austaideriai nieko jiems nekeis.
    Lietuvis
    2020-02-20 15:38:37
    Skirtumas, manau, yra kai Sūduva su Žalgiriu, Riteriais žaidžia po 5-7 kartus per sezoną ar su jais žaistų 2-4 kartus. Didžioji dalis rungtynių būtų su aiškia baigtimi. Tie, kas yra rimčiau sportavę savo gyvenime, tikrai supras kaip sunku/neįmanoma tobulėti kai nejauti gyvenk/mirk atmosferos rungtynėse. Lyderiai eigoje neišvengiamai susilpnėtų, jeigu A lygoje būtų kas antra pusiau profesionali komanda. Bėda tame, kad jau net ir 8-ių komandų nebesurenkame. Šioje vietoje sutinku su dauguma, LFF turėtų spręsti šią problemą nežiūrint į kitų šalių patirtis, nes mūsų siutacija nėra įprasta Europos kontekste.
    Gal ir utopinė idėja, bet 150 tūkst. eurų piniginė injekcija I lygos laimėtojui su sąlyga, kad jis kitais metais dalyvaus A lygoje pridėtų motyvacijos veikti sportiniam principui ir galbūt kiek išjudintų klubų rotacijos tarp lygų reikalus. Kaip bebūtų, ne rinktinė, o aukščiausioji šalies lyga yra valstybės futbolo pagrindas. Paliksime A lygą savieigai, tikrai nepadės ir Anderlecht programos...
    sid vicious
    2020-02-20 15:55:22
    Tai va būtent, kad žaistų arba kaip dabar 5 (neskaitant taurės), arba su dvylika komandų 4, tai ar tikrai didelis tas skirtumas, o kai šešių komandų formate tarpusavyje reiks šešis kartus žaisti, tai čia ne tobulėjimas ir ne kažkoks mirtinos lenktybės o elementari visiems pabostanti degradacija
    ...
    2020-02-20 15:31:26
    Gal pavyks prikalbinti Kupiškį?
    Atsakyti
    romasius
    2020-02-20 15:44:27
    na keturias komandas pajungimo prasytis i Lenku 1 llyga , su Suvalky wygry, jei aisku priimtu, na lledo ritulio komanda tai kviecia ,betbiudzeto reik nemenko
    Atsakyti
    O gal reikia baigti cirką?
    2020-02-20 15:44:45
    1. Jei yra 6 (šešios) komandos pasiruošusios A lygai, tai kurių velnių reikalingos dar dvi, garantuotai nepasiruošusios, nes net ir neplanavo? Gal kas nesat matę kaip atrodo mušta mėsa?
    2. Jei komanda laimi Pirmą lygą, tai ir privalėtų eiti kitą sezoną į A lygą. Mes jau baigiam pamiršti kas yra SPORTINIS PRINCIPAS. Jei nenori kilt aukštyn, būk geras nelaimėk žemesnės lygos varžybų. Tada niekas nesuks galvos:eisi-neisi, tavęs prašyti-neprašyti, daryt nuolaidas - nedaryti. Nafig.
    3. O jei laimėjai ir maivaisi - visai neprošalį būtų įpilti diskvalifikaciją porai metų. Kodėl? O, todėl, kad dabar liko 16 dienų iki starto, bet NIEKAS nežino kaip bus, kiek bus komandų, kaip tvarkaraštis atrodo (ar čia yra numatyti visi įmanomi variantai)? Kaip galima ruoštis tokiam čempionatui?
    4. Jei atsiras dabar likus 2 ! savaitėm iki starto kokia nors komanda, tai bus arba durniai be atsakomybės arba aferistai.
    NA, PRADĖKIM PAGALIAU MĄSTYT G A L V A.

    Ačiū už dėmesį.
    Ir gero (tikiuosi) futbolo visiems.
    Atsakyti
    sid vicious
    2020-02-20 15:56:49
    Visiškai pritariu ir dar, kad nebūtų tų atmazų dėl licenzijų, leisti per pirmus metus susitvarkyti tuos kriterijus, na išskyrus skolų aišku.
    Gokas
    2020-02-20 15:48:17
    Geriau turėti du silpnesnius klubus, nei likti su 6 komandom. Bent jaunimą, po traumų grįžusius žaidėjus yra galimybė apšaudyt. Aišku vieną kartą reikia apsispręst ir baigt cirkus. Ar nuleidžiam kartelę tam licencijavime, ar sukam varštus rimčiau, kad ir pirmos lygos komandos tvarkytųsi ir kokios 4 iš jų praktiškai galėtų be problemų dalyvauti a lygoj. Dabr laimiu lygą. Noriu einu, noriu ne. Chaosas totalus.
    Atsakyti
    FC Kupiškis
    2020-02-20 15:54:43
    Mes norim!!!!
    Atsakyti
    Ivanas
    2020-02-20 15:55:48
    laikas kurt bendra lyga su estais ir latviais 18 komandu ,nes tikrai per maza rinka cia Lietuvoje
    Atsakyti
    sid vicious
    2020-02-20 16:03:23
    iš kur tu ištraukei, kad latviai, ar estai nori su mumis kažkokią lygą kurti?
    L
    2020-02-20 17:23:48
    Buvau jau ar ne Gintarine lyga, tai ten juk dubleriai telosdavo, paskui juk ir nebeliko tos 3 saliu lygos
    6 komandos
    2020-02-20 16:12:55
    Pritariu, kad šiemet tikrai nereikia nieko pritempinėti - šešios, tai šešios. Gėda prieš visą Europą, bet nedidesnė, nei bankrotai vidury sezono ar parduotos rungtynės. Dabar jau reikia sukt smegenis, kaip padaryt, kad kitam čempionate jau nekiltų problemų dėl pasipildymo iš I lygos. O nereiktų sukt, jeigu stipriausios I lygos komandos žinotų, jog žaisdamos A lygoje gaus konkrečią finansinę injekciją, kurią prisidėjęs prie savo turimo biudžeto galėtų pasistiprinti. Kitaip aš nesuprantu A lygos rėmėjų prasmės: automobiliai funkcijoms atlikti? WTF
    Atsakyti
    Degradacija
    2020-02-20 16:19:58
    Žuvis puva nuo galvos. Visų pirma, reikia pakeisti nepakeičiamą murauską. Kol murauskas ir jo parankiniai vadovaus A lygai - degradacija garantuota!!! Turbūt pasaulyje narasime analogą (nebent išskyrus trumpą laikotarpį), kad vieno klubo prezidentas būtų visos lygos vadovas. Bet čia Lietuva...
    Atsakyti
    Petras
    2020-02-20 17:21:51
    Taip, Sūduvai esama padėtis tinka. Jie gauna daugiau UEFA pinigų ir turi mažiau išlaidų.
    Šemberas
    2020-02-21 00:47:50
    Kas toks buvo? Gal nerasi...kai galvos neina rasti
    drugelis
    2020-02-20 16:26:25
    Iš ko eisi į tą a lygą? monopolio pinigais gi nemokėsi algos jopapa..
    Atsakyti
    Paulius773
    2020-02-20 17:04:47
    Jau nemažai kartų kada I-lygos komandos laimėjusios I-lyga neišeina į A-lyga. Neveikia lygų sistema pas mus, tiksliau relegavimo ir patekimo į aukščiausias lygas principas neveikia. Ką reikėtų keisti ? Sutvarkyti galbūt žemiausias grandis, perkurti pačias lygas, nes net ne visos komandos patempia, visokie Pakruojai taip pat I-lygoje neturėtų būti.
    Nes nu visą dieną galvoju kas nuo to pasikeis jei A-lygoje būtų 10 komandų ? Žalgiris, Sūduva, Riteriai, Kauno Žalgiris tas pats Panevėžys nesusilpnėtų. Dirbama ne ta linkme. Aš matau, kad bijoma, kad kažkuri komanda atėjusi į A-lyga nepabaigs sezono, sukuriama iliuzija ale susilpnės pati lyga. Tie patys latviai, ar jie silpnesni Virsligoje turėdami pusiau profesionalias komandas sumaišytas su profesionaliomis ? nei velnio bent kiek aš matau, lyderiai yra lyderiais, vidurys yra vidurys ir galas yra galas. Buvo sukelti pas mus reikalavimai žaidžiant ir imituojant, kad va čia bus kažkas stipraus, išsiskirsim nuo kitų labai, bet vėlgi nei velnio. Šiuose kraštuose buvo ir bus tų bankrotų, sudarysi 10 komandų vėl turi 4 stiprias komandas, 4 vidutines ir dvi silpnas, visada taip buvo ir bus. Lipama į medį čia su tomis nesąmonėmis. Dabar patys kenčia, kai latviai nesuka dėl to galvos.
    Atsakyti
    Futbolo fan
    2020-02-20 17:17:20
    Gal reikėtų jungtis su Latvijos ir Estijos lyga įkurti Baltijos lyga dabar yra mėšlas kas darosi su futbolu
    Atsakyti
    Kazys
    2020-02-20 17:27:41
    Murauski, tu su savo Sūduvos egoizmu žlugdai Lietuvos futbolą. Turi būti ir Telšiai ir Alytus ir kitos komandos A lygoje. Mažiau UEFA pinigų jums klius, bet Lietuvoje bus futbolas visuose regionuose.
    Atsakyti
    Aha
    2020-02-21 00:51:34
    Manai sitas bičas sprendzia kam pinigai atiteks?
    Rokas
    2020-02-20 17:46:27
    1. Latviiai ir estai nenores jungtis, nes viska lemia UEFA turnyrai ir pinigai iš ten už dalyvavimą, UEFA nuo lygos kovos tiek komandų, kiek dabar yra nuo vienos šalies. 2. Latviai neturi kvailo legionierių limito (pas mus 4 ne es žaidėjai gali žaisti) todėl ten babkes investuoja rusai verslininkai ir agentai, pažiūrėkit šiemet žiemos perėjimu langą kokie ir kiek legionierių žais Latvijos virsliga. Todėl nėra nauju investicijų iš užsienio.3. Teisėjavimas tendencingas lyderiams, kiek kartu skundėsi Stumbras treneris Barretto. 4. Tvarkaraštis nesusipratimas. Rugpjūtį ir sekmadieniais iš vis nežaidžiama.
    Atsakyti
    Turi keistis
    2020-02-20 17:47:29
    Seniai aisku ,kad lygai vadovautu neutaralus vadovas kuris ieskotu remeju one lauktu is lff dideles pagalbos,vien bausmem lyga neklestes,jaumetu pradzioje turi but aisku komandu skaiciai pagal sportini principa,o dabar nieks nenori,nenorejo ir suvalkas,nes jis kol kas tik vienas gali susimoketi starto,teiseju,korteliu,baudu,taures ir t.t mokeswcius,kol lff lupikaus gyvendama is uefa lesu tol bus bordakas.lauk is lff ziboli
    Atsakyti
    Rokas
    2020-02-20 17:52:11
    Ir dabar tikiu, kad nuleidus reikalavimu kartelę butų galima surinkti 10 komandų. Manau tada ateitų Dziugas ir Hegelman. 8 komandų turnyre jos nenori būti patrankų mėsa. O UEFA babkes vis tiek dalinsis didieji klubai. Tai senai pasake Utenis
    Atsakyti
    tai faktas
    2020-02-20 22:50:49
    bet valdzia sedi valdzioje, ir daro tai ka nori. Visos be isimties valdzios taip
    rokas
    2020-02-20 17:53:52
    Aš manau sportinio principo pas mus nebuvo 30 metu, tai ir neatsiras, aš už tai, kad butų kaip LKL vietos perkamos.
    Atsakyti
    logiska
    2020-02-20 21:24:31
    tik kas pirks vietas, kai nemokamai net neima?
    rokas
    2020-02-20 17:57:31
    Ir dar reikia mazinti komandų skaičių pirmoj lygoj iki 8 komandų, didinant konkurenciją. Likusioms Pretendentams į pirmą lygą sukurti pirmos lygos antra divizioną.
    Atsakyti
    Kestas
    2020-02-20 20:27:11
    Taip iseina, kad lietuvoje yra tik 66 profesionalus futbolistai, per visa 3 mlj. valstybe.
    Atsakyti
    FKE
    2020-02-20 21:01:53
    A lygai butinai reikia tokio vadovo koki turi LKL.
    Atsakyti