Pasibaigęs. 10-10 21:30
Eurolyga
Bayern
70
Žalgiris
98
Pasibaigęs. 10-11 16:50
LKL
Lietkabelis
89
Rytas
84
Pasibaigęs. 10-11 19:10
LKL
Neptūnas
102
Gargždai
74
Pasibaigęs. 10-12 16:50
LKL
Juventus
86
Šiauliai
73
Pasibaigęs. 10-12 19:10
LKL
Jonava
86
Nevėžis
82
Pasibaigęs. Vakar 21:00
Eurolyga
Crvena zvezda
88
Žalgiris
79
Pasibaigęs. Šiandien 18:30
KMT
Juventus
97
Jonava
83
Pasibaigęs. Šiandien 19:00
KMT
Šiauliai
89
Gargždai
83
Pasibaigęs. Šiandien 19:00
Europos taurė
Lietkabelis
94
Ratiopharm
98
Pasibaigęs. Šiandien 19:30
Čempionų lyga
MLP Academics Heidelberg
92
Rytas
83
GYVAI. IV kėlinys, 1 min.
Europos taurė
Venezia
74
Neptūnas
47
Rytoj, 20:00
Eurolyga
Žalgiris
-
EA7 Emporio Armani
-
10-22, 18:30
KMT
Juventus
-
Šiauliai
-
10-23, 18:30
KMT
Jonava
-
Nevėžis
-
10-29, 18:30
KMT
Nevėžis
-
Juventus
-

Tris didžiules problemas per vieną greičio ruožą sprendę A.Juknevičius su D.Vaičiuliu: „Reikaliukų šiandien pasitaikė tiek, kad visam Dakarui butų užtekę“ (2)

2020-01-16 14:46
Dakaro ralis | „KREDA“ komandos nuotr.

Dakaro ralis | „KREDA“ komandos nuotr.

  Saudo Arabijoje vykstančiame Dakaro ralyje ketvirtadienį sportininkų laukė 11-asis greičio ruožas. Jis užbaigė vadinamąjį maratoną, mat prieš 11-ąjį etapą sportininkai negalėjo naudotis serviso pagalba.

Ketvirtadienį reikėjo nuvažiuoti 744 km distanciją, bet tik 379 km iš jos sudarė greičio ruožas. Organizatoriai žadėjo, kad net 80 km tęsis įspūdingiausių Saudo Arabijos kopų atkarpa. Tai buvo vienas paskutinių rimtų išbandymų šių metų Dakare.

Iš 20 vietos startavę Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis finišą pasiekė būdami 35-oje pozicijoje (+01:32:52). „KREDA“ ekipažas apie valandą laiko prarado tarp pirmojo ir antrojo tarpinių finišų, o vėliau važiavo įprastu tempu.

Kaip po finišo paaiškino Lietuvos lenktyninkai, šiame greičio ruože ištiko tiek bėdų, kiek būtų užtekę ir visam Dakarui.

„Reikaliukų šiandien pasitaikė tiek, kad visam Dakarui butų užtekę. Greičio ruožo pradžioje sugedo „quick release“ vairo sistema, todėl visą laiką teko vairą laikyti prispaustą, o po vienos didesnės kopos jis tiesiog liko mano rankose. Papildomai prisidėjo ir vėl pradėjęs kaisti variklis, o visą džiaugsmą vainikavo hidraulinės kojos gedimas, todėl ją teko tiesiog nulupti savomis rankomis“, – mintimis dalinosi „KREDA“ ekipažas. 

Vėliau A.Juknevičius ir D.Vaičiulis plačiau papasakojo apie kilusias bėdas.

„Susitarėme su Dariumi, kad kas pusę minutės šauktų – spausk vairą. Aš visą kelią spaudžiau vairą, užmušiau rankas visai, nes visą dieną spaudžiau vairą. Dar taip nėra buvę, net be vairo stiprintuvo. Vėliau pirmą 100 km kopose kaito variklis, pastoviai stodavome.. Vėliau nustojo. Vėliau sėdome ant kopos, būtume išsikasę, bet galiausiai pavedė hidraulinė koja, kurią reikėjo išsimontuoti. Atsijungėme hidrauliką, išsisukome visus varžtus ir susipakavome. Važiavome be hidraulinių kojų ir buvo rizika. Nuotykių daug, o šiaip tai smagi diena“, – pasakojo A.Juknevičius ir D.Vaičiulis.

Reikaliukų šiandien pasitaikė tiek, kad visam Dakarui butų užtekę. Greičio ruožo pradžioje sugedo “quick release” vairo...

Posted by Antanas Juknevičius on Thursday, January 16, 2020

Truputį užtrukome, bet svarbiausia - mes finiše! #fullattack #KREDA _____________ It took some time, but we are here! #Dakar2020 #DakarinSaudi

Posted by Antanas Juknevičius on Thursday, January 16, 2020

info@sportas.lt

Naujienų portalo sportas.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško sutikimo draudžiama.

DISKUSIJA
Naujausi
Geriausiai įvertinti
Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai. Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Skelbti
Rodyti daugiau komentarų